Jak zagraniczne koncerny kradną w Polsce ziemię

Data: 2014-01-20 17:51:05
Autor: Marek Czaplicki
Jak zagraniczne koncerny kradną w Polsce ziemię
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 20 stycznia 2014 17:41:

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/gospodarka/trwa-protest-rolnikow-w-
plawinku-,9638388144

Już drugi tydzień we wsi Pławinek niedaleko Inowrocławia trwa protest
rolników, nie zgadzają się z obecnymi zasadami sprzedaży ziemi
prowadzonymi przez Agencję Nieruchomości Rolnych - informuje Instytut
Rozwoju Rolnictwa im. Władysława Grabskiego.
Od 14 stycznia kujawsko-Pomorscy rolnicy protestują przy drodze
prowadzącej do Włocławka, gdzie stanęły oflagowane ciągniki i przyczepa
kempingowa, w której śpią.

Dziennikarz przeprowadza wywiad z posiadaczem pieciu globów typu ziemskiego wartymi każdy jakieś naprawdę kosmiczne pieniądze i do tego gotowymi do zasiedlenia. - Jak wam się udało dojśc do tak gigantycznego majątku? - pyta  dziennikarz. - No. To było tak. Wędkowałem ja sobie w jeziorku. I złapałem złotą rybkę. Ona powiedziała, że spełni każde moje życzenie. Ja jej na to, że właściwie nic nie potrzebuję, bo mówię do niej: Ja złota rybko nawet ziemi nie mam, a choćbym miał chociaż piędź. :-)

Jak zagraniczne koncerny kradną w Polsce ziemię