Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?

Data: 2011-04-08 14:05:58
Autor: Pszemol
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
Po porażce Skype na telefonach z Androidem, patrz wątek poprzedni,
chciałbym wytestować Skype na dwu telefonach z WM 6.1 jakie mam
do dyspozycji ale nie mogę znaleźć Skype dla WM, zle szukam czy nie ma?

Data: 2011-04-08 16:50:45
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-04-08 14:05, Pszemol pisze:
Po porażce Skype na telefonach z Androidem, patrz wątek poprzedni,
chciałbym wytestować Skype na dwu telefonach z WM 6.1 jakie mam
do dyspozycji ale nie mogę znaleźć Skype dla WM, zle szukam czy nie ma?

Poszukaj na google, można znaleźć. Na stronie skype chbya też z tego co pamiętam.

Data: 2011-04-08 17:36:35
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-04-08 16:50, Nex@pl pisze:
[...]

Skype został oficjalnie wycofany z platformy M$

Data: 2011-04-08 17:29:41
Autor: Waldek Godel
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
Dnia Fri, 08 Apr 2011 17:36:35 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Skype został oficjalnie wycofany z platformy M$

co nie znaczy, że nie zadziała jak masz plik instalacyjny

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

Data: 2011-04-08 18:15:20
Autor: Waldek Godel
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
Dnia Fri, 08 Apr 2011 18:47:59 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

co nie znaczy, że nie zadziała jak masz plik instalacyjny

jak masz :-)

a co mam nie mieć :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-04-08 19:35:20
Autor: Nex@pl
W dniu 2011-04-08 17:36, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

http://news.softpedia.com/news/Skype-Is-Now-Windows-Mobile-6-1-Compatible-91315.shtml

Żebym nie był gołosłowny

Data: 2011-04-09 00:12:28
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-04-08 19:35, Nex@pl pisze:
[...]

Ja też
https://support.skype.com/en-us/faq/FA10411/Why-can-t-I-download-Skype-Lite-or-Skype-for-Windows-phones

Data: 2011-04-08 23:17:51
Autor: Waldek Godel
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
Dnia Sat, 09 Apr 2011 00:12:28 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

https://support.skype.com/en-us/faq/FA10411/Why-can-t-I-download-Skype-Lite-or-Skype-for-Windows-phones

to nie jest dokładnie prawda - plik wciąż jest na serwerze i wciąż MOŻNA go
ściągnąć - przed 5 sekundami sprawdzałem. Wystarczy miec bezpośredni link do caba, który mozna znaleźc w jakieś 3
minuty w necie. Ot, taki teścik na inteligencję. Fakt, ci co pracują na azbeście pewnie go obleją :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-04-09 09:03:49
Autor: J.F.
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
On Sat, 09 Apr 2011 00:12:28 +0200,  Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Żebym nie był gołosłowny
Ja też
https://support.skype.com/en-us/faq/FA10411/Why-can-t-I-download-Skype-Lite-or-Skype-for-Windows-phones

Ja tu czegos nie rozumiem - ktos sie na kogos obrazil, ktos nie chcial
zaplacic, czy odwrotnie - zaplacil wystarczajaco duzo ? Czy ja dobrze pamietam ze dawniej iphone byl dla skype jakis
niekoszerny ? Coz to je porobilo :-)

J.

Data: 2011-04-09 08:40:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 09 Apr 2011 09:03:49 +0200, J.F. napisał(a):

Ja tu czegos nie rozumiem - ktos sie na kogos obrazil, ktos nie chcial
zaplacic, czy odwrotnie - zaplacil wystarczajaco duzo ?

Na WM od zawsze był problem, bo Microsoft na życzenie operatorów zepsuł
system i później już nie umiał albo nie potrafił naprawić.
Zepsuł tak, że na słuchawkę kierował tylko i wyłącznie dźwięk z połączenia
voice. Każdy inny dźwięk z systemu i innego połączenia szedł wyłącznie na
głośnik. Robiło to problemy przy wszelkich voipach - trzeba było używać
zestawu słuchawkowego.

W ostatnich modelach jakoś to opanowano robiąc dziwne sztuczki, tzn
opanowali to macherzy z xda-develeopers i kilka firm od aplikacji
voipowych. Nie na każdym modelu działało to dobrze itp. Skype olało knucie
z tym i poszło w modniejsze systemy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2011-04-08 19:35:30
Autor: Nex@pl
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
Jest atm link do porbrania.

Data: 2011-04-08 22:08:16
Autor: _chab_
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
Testowałem kilka różnych instalek, te starsze i żadna się nie łączyła z serwerem. Za każdym razem pojawia mi się logo Skypa i wyszukiwanie, ale nic z tego bo jest komunikat: Nie można się połączyć z siecią Skype, Sprawdź połączenie z siecią.
Wifi na pewno działa bo przeglądarka chodzi bez problemów. Nie wiem co jest grane.
Telefon: Omnia II.
Daj znać jak Ci się uda którąś instalkę odpalić.

Data: 2011-04-09 06:20:22
Autor: Marek Sondej
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
On 8 Kwi, 14:05, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Po pora ce Skype na telefonach z Androidem, patrz w tek poprzedni,
chcia bym wytestowa Skype na dwu telefonach z WM 6.1 jakie mam
do dyspozycji ale nie mog znale Skype dla WM, zle szukam czy nie ma?

Posiadam działający (bynajmniej na i600 właśnie sprawdzałem) mogę
podesłać zainteresowanym.
Instalka CAB dla SP z WM ~11,5Mb "PL" of course Wersja:3.0.0.256.

Pozdrawiam: Marek Sondej

Data: 2011-04-09 15:46:56
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 2011-04-09 15:20, Marek Sondej pisze:

Posiadam działający (bynajmniej na i600 właśnie sprawdzałem) mogę
podesłać zainteresowanym.
Instalka CAB dla SP z WM ~11,5Mb "PL" of course Wersja:3.0.0.256.

Bosz, "przynajmniej", nie "bynajmniej" :/

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-04-09 06:54:32
Autor: Marek Sondej
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
On 9 Kwi, 15:46, Andrzej Libiszewski <a.libiszew...@gazeta.USUNTO.pl>
wrote:
> [...]

> podesłać zainteresowanym.
> Instalka CAB dla SP z WM ~11,5Mb "PL" of course Wersja:3.0.0.256.

Bosz, "przynajmniej", nie "bynajmniej" :/

Bosz, oczywiście dałem d..py i nic mnie nie upierdliwia.

Pozdrawiam: Marek Sondej

Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?