Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?

Data: 2011-04-08 22:08:16
Autor: _chab_
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
Testowałem kilka różnych instalek, te starsze i żadna się nie łączyła z serwerem. Za każdym razem pojawia mi się logo Skypa i wyszukiwanie, ale nic z tego bo jest komunikat: Nie można się połączyć z siecią Skype, Sprawdź połączenie z siecią.
Wifi na pewno działa bo przeglądarka chodzi bez problemów. Nie wiem co jest grane.
Telefon: Omnia II.
Daj znać jak Ci się uda którąś instalkę odpalić.

Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?