Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?

Data: 2011-04-09 06:20:22
Autor: Marek Sondej
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
On 8 Kwi, 14:05, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Po pora ce Skype na telefonach z Androidem, patrz w tek poprzedni,
chcia bym wytestowa Skype na dwu telefonach z WM 6.1 jakie mam
do dyspozycji ale nie mog znale Skype dla WM, zle szukam czy nie ma?

Posiadam działaj±cy (bynajmniej na i600 wła¶nie sprawdzałem) mogę
podesłać zainteresowanym.
Instalka CAB dla SP z WM ~11,5Mb "PL" of course Wersja:3.0.0.256.

Pozdrawiam: Marek Sondej

Data: 2011-04-09 15:46:56
Autor: Andrzej Libiszewski
Jak zainstalować Skype dla fonika z Wi ndows Mobile?
W dniu 2011-04-09 15:20, Marek Sondej pisze:

Posiadam działający (bynajmniej na i600 właśnie sprawdzałem) mogę
podesłać zainteresowanym.
Instalka CAB dla SP z WM ~11,5Mb "PL" of course Wersja:3.0.0.256.

Bosz, "przynajmniej", nie "bynajmniej" :/

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-04-09 06:54:32
Autor: Marek Sondej
Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?
On 9 Kwi, 15:46, Andrzej Libiszewski <a.libiszew...@gazeta.USUNTO.pl>
wrote:
> [...]

> podesłać zainteresowanym.
> Instalka CAB dla SP z WM ~11,5Mb "PL" of course Wersja:3.0.0.256.

Bosz, "przynajmniej", nie "bynajmniej" :/

Bosz, oczywi¶cie dałem d..py i nic mnie nie upierdliwia.

Pozdrawiam: Marek Sondej

Jak zainstalować Skype dla fonika z Windows Mobile?