Jak zainwestować 20 tys. zł?

Data: 2010-07-16 18:00:42
Autor: K
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
- osiągnąć maksymalny zysk
- horyzont czasowy do 3 lat
- pieniądze mogą być zamrożone
- zakładam rozsądne ryzyko

Pozdrawiam

Data: 2010-07-16 17:27:06
Autor: xbartx
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Dnia Fri, 16 Jul 2010 18:00:42 +0200, K napisał(a):

Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby: - osiągnąć maksymalny
zysk
- horyzont czasowy do 3 lat
- pieniądze mogą być zamrożone
- zakładam rozsądne ryzyko

Tak jak zasugerowali Ci już inni, zadajesz trochę bezsensowne pytania, nie obraź się, w klasycznym stylu "którą rękę mam sobie upier...ć prawą czy lewą?". Ja wiem, że internet jest kopalnią wiedzy i śmieci, ale są pewne granice. Poczytaj trochę, rozglądnij się. Bo chyba nie chcesz otrzymać porady w stylu:
"Możesz zacząć spekulować na fx - kurs dolara, euro, gbp lub chf i pomnożyć w tydzień kapitał x3 albo stracić wszystko z dwie godziny a możesz też iść do kasyna." ;)

Data: 2010-07-16 18:09:11
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
K pisze:
Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
- osiągnąć maksymalny zysk
- horyzont czasowy do 3 lat
- pieniądze mogą być zamrożone
- zakładam rozsądne ryzyko

  Przymiotniki określające ryzyko i zysk muszą być takie same.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-16 18:12:38
Autor: K
Jak zainwestować 20 tys. zł?
[...]

OK. Ryzyko może być nawet bardzo duże.
Nie piszę maksymalne ryzyko, bo nie wiem co by to miało oznaczać
- udział w loterii? Wszelkie loterie odpadają.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-16 18:17:58
Autor: MarekZ
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "K" <Ka@net.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c4084f6$0$17106$65785112@news.neostrada.pl...

OK. Ryzyko może być nawet bardzo duże.
Nie piszę maksymalne ryzyko, bo nie wiem co by to miało oznaczać
- udział w loterii? Wszelkie loterie odpadają.

Bardzo dobrym sposobem na uzyskanie maksymalnego ryzyka jest szukanie porad inwestycyjnych w Internecie. :D

Data: 2010-07-16 18:20:23
Autor: K
Jak zainwestować 20 tys. zł?
[...]

Wydawało mi się, że właśnie to robię :D

Pozdrawiam

Data: 2010-07-16 18:36:12
Autor: MarekZ
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "K" <Ka@net.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c4086c7$0$2604$65785112@news.neostrada.pl...

Bardzo dobrym sposobem na uzyskanie maksymalnego ryzyka jest szukanie porad inwestycyjnych w Internecie. :D

Wydawało mi się, że właśnie to robię :D

Dokładnie to właśnie robisz. :P

Data: 2010-07-16 18:37:54
Autor: K
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Bardzo dobrym sposobem na uzyskanie maksymalnego ryzyka jest szukanie porad inwestycyjnych w Internecie. :D

Wydawało mi się, że właśnie to robię :D

Dokładnie to właśnie robisz. :P

A teraz poważnie. proszę tylko o rady. natomiast z pewno

Data: 2010-07-16 18:44:43
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
K pisze:
[...]

   Chcesz, aby ktoś na grupie, ot tak, podał idealny sposób na osiągnięcie dużego zysku? Nawet przy dużym ryzyku? To może być trudne.

   Poczytaj blog www.dwagrosze.blogspot.com - jest tam wiele opinii na temat inwestowania, których nie ma w mainstreamowych mediach. Bo chyba nie chodzi Ci o rady typu "fundusz akcyjny"?

--
Liwiusz

Data: 2010-07-30 22:26:09
Autor: Zbyszek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Dnia 16-07-2010 o 18:37:54 K <Ka@net.pl> napisał(a):

A teraz poważnie. proszę tylko o rady. natomiast z pewno

Juz był tu jasny komunikat: na ekstra zyski jest dużo chętnych,  szczególnie wśród cwanych pomagierów.
Ufaj sobie.

Inwestuj w siebie.
prawo jazdy, kurs językowy, certyfikat itd.
albo w dzieci.
kursy, kółka, dobrzy nauczyciele.

zapomnij o extra zysku bez ryzyka.
Ile mozesz ryzykowac?
Była tez mowa o "bezpiecznych" formach. Każda inwestycja to ryzyko. Ty  wybierasz jakie.
Lokata - inflacji. Obligacje - upadku budzetu państwa (zob. Grecje).
Nie chcesz stracic - ale czego ? Złotówek czy ich wartości w złocie, euro  czy wódce?
Wartość to rzecz zmienna.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-07-16 18:43:25
Autor: K
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Bardzo dobrym sposobem na uzyskanie maksymalnego ryzyka jest szukanie porad inwestycyjnych w Internecie. :D

Wydawało mi się, że właśnie to robię :D

Dokładnie to właśnie robisz. :P

A teraz poważnie. Proszę tylko o rady. Do tej pory interesowały
mnie inwestycje z małym ryzykiem i na innych się nie znam.
Oczywiście wszelkie rady (mam nadzieję, że takie otrzymam)
przeanalizuję, a decyzję podejmę na własne ryzyko.
W sumie proszę o wskazówki, które nakierują moje poszukiwania.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-16 11:53:26
Autor: witek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
K wrote:
[...]

możesz mi je pożyczyc.
Gwarantuje duzy zysk z duzym ryzykiem. tak jak chciales.

Data: 2010-07-16 20:36:49
Autor: zenek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
K pisze:
[...]

Przez 3 lata mozna ten kapital pomnozyc kilkukrotnie ale do tego trzeba miec jaja.
Prosty przyklad sprowadzasz lasery do ps3, takowy z gwarancja     3 miesiace kosztuje u chinczyka 37$ czyli po sprowadzeniu z VATem  140zl sprzedajesz z pocalowaniem w reke po     200-300zl czyli  na jednej sztuce masz na czysto  60-160zl. za   20kzl kupisz tych laserow 140sztuk
sprzedaj je w   ciagu roku i masz do przodu ponad        8kzl.

Data: 2010-07-16 16:26:38
Autor: witek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
zenek wrote:
K pisze:
[...]

i jeszcze z tego trzeba zapłacić podatek, zus.
do tego jeszcze trzeba uwzględnić obsługę rękojmi itp itd.
W efekcie można wyjść całkiem sporo w plecy.

Data: 2010-07-16 20:39:47
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
zenek pisze:

sprzedaj je w   ciagu roku i masz do przodu ponad        8kzl.

   Czyli tyle, ile przez ten rok musiałbyś zapłacić na ZUS :)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-16 20:50:40
Autor: zenek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Liwiusz pisze:
zenek pisze:

sprzedaj je w   ciagu roku i masz do przodu ponad        8kzl.

  Czyli tyle, ile przez ten rok musiałbyś zapłacić na ZUS :)

Mozesz otworzyc firme w UK  i wtedy ZUS wychodzi prawie na 0.

Data: 2010-07-16 16:27:08
Autor: witek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
zenek wrote:
Liwiusz pisze:
zenek pisze:

sprzedaj je w   ciagu roku i masz do przodu ponad        8kzl.

  Czyli tyle, ile przez ten rok musiałbyś zapłacić na ZUS :)

Mozesz otworzyc firme w UK  i wtedy ZUS wychodzi prawie na 0.

albo na księżycu.

Data: 2010-07-16 21:18:17
Autor: Jan Werbiński
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:i1q9m0$r7i$1news.onet.pl...
Liwiusz pisze:
zenek pisze:

sprzedaj je w   ciagu roku i masz do przodu ponad        8kzl.

  Czyli tyle, ile przez ten rok musiałbyś zapłacić na ZUS :)

Mozesz otworzyc firme w UK  i wtedy ZUS wychodzi prawie na 0.

Albo na Antarktydzie, to nawet VAT nie ma.
Biznesmen z Ciebie jak z psiej dupy trąba.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-07-16 20:51:38
Autor: glaukonWYTNIJTO
Jak zainwestować 20 tys. zł?

> sprzedaj je w   ciagu roku i masz do przodu ponad        8kzl.

   Czyli tyle, ile przez ten rok musiałbyś zapłacić na ZUS :)

Jeśli przez parę lat przed założeniem firmy "Kitajski Laser" nie miałeś innej
firmy, to przez pierwsze dwa lata masz preferencyjny ZUS. Koło 300
złotych/mies.? Akurat zdążyłby kolega nasycic rynek :)

Jeszcze ze trzy lata i założę sobie jakąś firmę na dwa lata.

Data: 2010-07-16 21:19:32
Autor: Jan Werbiński
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.000006dd.4c40aa3anewsgate.onet.pl...

> [...]

złotych/mies.? Akurat zdążyłby kolega nasycic rynek :)

Jeszcze ze trzy lata i założę sobie jakąś firmę na dwa lata.

Zapominasz o czynszach i tym, że nowa firma jest na dorobku i ma znacznie wyższe koszty rozpędzania biznesu, niż się to wydaje właścicielowi.

Data: 2010-07-16 21:50:06
Autor: glaukonWYTNIJTO
Jak zainwestować 20 tys. zł?

> [...]

Zapominasz o czynszach i tym, że nowa firma jest na dorobku i ma znacznie wyższe koszty rozpędzania biznesu, niż się to wydaje właścicielowi.

Mówiłem o zusie, a nie o czynszach. Poza tym jakie czynsze? Zrzucasz te lasery w
piwnicy i tyle.

Data: 2010-07-16 16:28:08
Autor: witek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:
[...]

tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w mieszkaniu.

Data: 2010-07-16 23:35:44
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
witek pisze:

tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w mieszkaniu.

   A gdzie ma prowadzić? Przecież siedzibą DG będzie zawsze miejsce zamieszkania.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-16 23:59:26
Autor: glaukonWYTNIJTO
Jak zainwestować 20 tys. zł?

tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w mieszkaniu.

Czym grozi poinformowanie, a czym niepoinformowanie?

Data: 2010-07-16 22:00:58
Autor: witek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:
tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w mieszkaniu.

Czym grozi poinformowanie, a czym niepoinformowanie?

stawki są inne.
Tym, że policzą ci drożej z odsetkami.

Data: 2010-07-17 07:38:03
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
witek pisze:
[...]

   Stawki mogą być za użytkowanie lokalu mieszkalnego jak handlowego/usługowego, a nie tylko za zarejestrowanie DG i trzymanie w niej księgowości, czy nawet jakichś innych gratów.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-17 05:16:19
Autor: witek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Liwiusz wrote:
witek pisze:
[...]

sprawdz sobie dokladnie w spoldzielni.
moze tak nie byc, ale wiekszosc ma wyzzsze stawki z samego tytulu zarejestrowanej DG pod danym adresem.

Data: 2010-07-17 20:59:17
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
witek pisze:

sprawdz sobie dokladnie w spoldzielni.
moze tak nie byc, ale wiekszosc ma wyzzsze stawki z samego tytulu zarejestrowanej DG pod danym adresem.

   A jesteś w stanie podać choć jedną spółdzielnię, gdzie taki zapis można by znaleźć opublikowany w internecie?

--
Liwiusz

Data: 2010-07-17 18:46:42
Autor: witek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Liwiusz wrote:
witek pisze:

[...]

a widziales choć jedną spółdzielnie, która miałaby stronę internetową aktualizowaną na bieżąco.

Data: 2010-07-18 02:03:07
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
witek pisze:
Liwiusz wrote:
witek pisze:

[...]

   A po co, przecież dyskutujemy teoretycznie, niekonieczne nad aktualnym regulaminem spółdzielni.

   Skoro mówisz, że większość ma, to wskaż choć jedną. Nawet jeśli miała kilka lat temu.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-18 02:08:27
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
witek pisze:
Liwiusz wrote:
witek pisze:

[...]

   Na przykład w trafionej wms4.pl w regulaminie używania lokali jest zapis:

"W lokalu mieszkalnym dopuszcza się prowadzenie działalności gospodarczej pod warunkiem uzyskania zgody
Spółdzielni, wyrażonej przez administrację osiedla, po zasięgnięciu opinii rady osiedla.
Spółdzielnia może odmówić zgody, o której mowa w ust. 2, bądź cofnąć wcześniej wydaną zgodę, jeżeli
prowadzona działalność może naruszać substancję budynku lub byłaby uciążliwa dla innych mieszkańców."

Po pierwsze: nie ma nic na temat wyższych opłat

Po drugie: dotyczy to raczej zmiany użytkowanego lokalu z mieszkalnego na usługowy. Jakoś nie wyobrażam sobie, aby spółdzielnia mogła zakazać komuś prowadzenia DG (eksmisja?) jeśli nie zmieniałby się charakter lokalu.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-18 02:08:58
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Liwiusz pisze:

  Na przykład w trafionej wms4.pl w regulaminie używania lokali jest zapis:

wsm4.pl

--
Liwiusz

Data: 2010-07-18 04:19:17
Autor: mvoicem
Jak zainwestować 20 tys. zł?
(18.07.2010 01:46), witek wrote:
Liwiusz wrote:
witek pisze:

[...]

http://www.sm-swarzedz.pl/

p. m.

Data: 2010-07-18 13:59:34
Autor: Pete
Jak zainwestować 20 tys. zł?
W dniu 17.07.10 20:59, Liwiusz pisze:
witek pisze:

[...]

To raczej nie regulamin spoldzielni, a raczej uchwala miasta/gminy stanowi o wysokosci pod. od nieruchomosci.
I ta stawka jest rozna dla DG i osob fizycznych.

--
Pete

Data: 2010-07-18 14:01:46
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Pete pisze:

To raczej nie regulamin spoldzielni, a raczej uchwala miasta/gminy stanowi o wysokosci pod. od nieruchomosci.

   Stawki dotyczą zapewne wykorzystania lokalu jako usługowy lub mieszkalny, a nie z faktu, że ktoś zarabia poprzez DG, a ktoś inny poprzez umowę o pracę.

I ta stawka jest rozna dla DG i osob fizycznych.

   Przecież DG to są osoby fizyczne.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-31 06:19:50
Autor: Pete
Jak zainwestować 20 tys. zł?
W dniu 18.07.10 14:01, Liwiusz pisze:
Pete pisze:

To raczej nie regulamin spoldzielni, a raczej uchwala miasta/gminy
stanowi o wysokosci pod. od nieruchomosci.

Stawki dotyczą zapewne wykorzystania lokalu jako usługowy lub
mieszkalny,

Nie tylko lokalu, ale i gruntu.

a nie z faktu, że ktoś zarabia poprzez DG, a ktoś inny
poprzez umowę o pracę.

A czy ja coś takiego napisałem?

I ta stawka jest rozna dla DG i osob fizycznych.

Przecież DG to są osoby fizyczne.

czy napisałem "*osób fiz.* prowadzących DG"?
Pisałem o DG, i  wiadomo o co chodzi.

--
Pete

Data: 2010-07-17 00:13:06
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w mieszkaniu.

Czym grozi poinformowanie, a czym niepoinformowanie?

   I z czego wynika obowiązek informowania? I czy przypadkiem nie mieszamy używania lokalu do celów działalności gospodarczej (lokal usługowy) z zamieszkiwaniem przedsiębiorcy, który - z mocy prawa i obowiązkowo - ma swoją siedzibę w miejscu zamieszkania.

   Samo składowanie gratów (tutaj: laserów) lokalu użytkowego z mieszkania nie czyni :)

--
Liwiusz

Data: 2010-07-17 00:20:13
Autor: MarekZ
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i1qit8$6pv$11@inews.gazeta.pl...

tylko nie zapomnij w spółdzielni poinformować, że prowadzisz DG w mieszkaniu.

A po co? I już abstrahując w ogóle od celowości, a podchodząc skrajnie legalistycznie, czyżby to w jakiś sposób zmieniało charakter lokalu jako mieszkalnego?

Data: 2010-07-16 21:17:33
Autor: Jan Werbiński
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:i1q8s2$prj$1news.onet.pl...
Przez 3 lata mozna ten kapital pomnozyc kilkukrotnie ale do tego trzeba miec jaja.

Jak słucham takich porad tych co myślą jajami, to ręce opadają.

[...]

Albo i nie masz... bo w swoim naiwnym rozliczeniu pominąłeś, że ZUS przez rok kosztuje 9,6 kzł.

Data: 2010-07-17 03:12:58
Autor: Tomasz Chmielewski
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Am 16.07.2010 21:17, Jan Werbiński wrote:

[...]

Naprawde ZUS wynosi teraz 800 zl / miesiac?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2010-07-17 05:19:10
Autor: Andrzej Kubiak
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Dnia Sat, 17 Jul 2010 03:12:58 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

Naprawde ZUS wynosi teraz 800 zl / miesiac?

Ze zdrowotnym i "fgiśpem" - jakieś 840.

AK

Data: 2010-07-17 08:26:59
Autor: zenek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Jan Werbiński pisze:
[...]

Przespales troche bo teraz zus dla pierwszakow     wynosi 280zl a jesli         firme zarejestrujesz w UK to wychodzi na 0.

Tego       wam TVN nie powie.

Data: 2010-07-17 13:02:56
Autor: Jan Werbiński
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:i1rifi$g1r$1news.onet.pl...

Przespales troche bo teraz zus dla pierwszakow     wynosi 280zl a jesli firme zarejestrujesz w UK to wychodzi na 0.

Tego       wam TVN nie powie.

Wszyscy zakładają że na świecie są sami pierwszacy...
Koszty działalności liczy się w najbardziej pesymistycznym wariancie: dla pełnych kosztów bez ulg i nie zakładając łamania prawa.

Data: 2010-07-19 21:23:59
Autor: crc_error
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Bardzo dobrym sposobem na uzyskanie maksymalnego ryzyka jest szukanie porad inwestycyjnych w Internecie. :D
Albo u "doradcow" finansowych... ;)

Data: 2010-07-16 19:41:12
Autor: george
Jak zainwestować 20 tys. zł?

"K" <Ka@net.pl> wrote in message news:4c40822a$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie będę bił piany :)

kup za całość akcje jednej z firm której aktualna wycena i transakcje odbywaja sie po 1 grosz.
natychmiast po zakupie wystaw zelecenie sprzedażu tych akcji  (20 tys) z limitem ceny po 2 grosze z czasem trwanie 3 lata.

zyskać możesz 100%, stracić również 100%.

george

Data: 2010-07-16 17:48:38
Autor: xbartx
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Dnia Fri, 16 Jul 2010 19:41:12 +0200, george napisał(a):

kup za całość akcje jednej z firm której aktualna wycena i transakcje
odbywaja sie po 1 grosz.
natychmiast po zakupie wystaw zelecenie sprzedaĹźu tych akcji  (20 tys) z
limitem ceny po 2 grosze z czasem trwanie 3 lata.

Skoro ma być porządne ryzyko to proponuje:
50% - 2 gr
25% - 3 gr
25% - 5 gr

Data: 2010-07-16 19:52:09
Autor: george
Jak zainwestować 20 tys. zł?

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:i1q61m$8n3$5news.net.icm.edu.pl...
[...]

właśnie nie,
takiego zjazdu może kolega "K" nie wytrzymać psychicznie.
lepsza jest wersja czarne / czerwone.
Anyway, w odpowiedzi chodzi raczej o określenie profilu ryzyka...

george

Data: 2010-07-16 19:56:10
Autor: MarekZ
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c4099bc$0$19182$65785112@news.neostrada.pl...

z czasem trwanie 3 lata.

Żeby to się jeszcze dało zrobić... :)

Data: 2010-07-16 19:58:08
Autor: george
Jak zainwestować 20 tys. zł?

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:i1q5u7$98n$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c4099bc$0$19182$65785112@news.neostrada.pl...

z czasem trwanie 3 lata.

Żeby to się jeszcze dało zrobić... :)

a masz wątpliwości że jest na to szansa ?
george

Data: 2010-07-16 20:15:34
Autor: Sagittarius
Jak zainwestować 20 tys. zł?

Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c409db4$0$17082$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to widzę ogólnie wszyscy pomogliście koledze... w obserwowaniu Waszej elokwencji i jinteligencyji
Taki mały konkret:
ING robi jakąś wakacyjną ofertę jakieś 5% - ryzyko - brak
Polbank mocno oszczędzające - jak nie słuchasz przygł..ów, że to greckie i w ogóle to też masz ryzyko 0%

Sorry kiedyś miałem Arke i wiem co to znaczy stracić kasę - nie proponuję ryzyk...

Nigdy nie ufaj bankom - to instytucje zarabiające na spekulacjach, one nic nie wytwarzają, tylko przekręcają. Kasa w banku na koncie ROR Ci nie zginie, jak pisza w regulaminie, że 100% kapitału Ci oddają - to oddają, jak piszą, że może oddają, to nie oddają :)))) Tego się trzymaj:)

Pzdr.

Data: 2010-07-17 08:29:29
Autor: zenek
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Sagittarius pisze:
[...]

Ty sie chyba z chujem na  glowy pozamieniales 5% to  jest smiech na sali

:):):):):)

Data: 2010-07-16 20:16:50
Autor: MarekZ
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c409db4$0$17082$65785112@news.neostrada.pl...

z czasem trwanie 3 lata.

Żeby to się jeszcze dało zrobić... :)

a masz wątpliwości że jest na to szansa ?

Na polskiej GPW się nie da. Od lat kasują wszystkie zlecenie na koniec roku. A zdarzało się, że i z innych okazji.

Data: 2010-07-16 21:24:32
Autor: Jan Werbiński
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "K" <Ka@net.pl> napisał w wiadomości news:4c40822a$0$19168$65785112news.neostrada.pl...
Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
- osiągnąć maksymalny zysk

Naiwny jesteś.

- horyzont czasowy do 3 lat
- pieniądze mogą być zamrożone
- zakładam rozsądne ryzyko

Rozsądne ryzyko???? Co to znaczy?

Poczytaj jak ktoś już radził Dwagrosze.
Załóż konto IKE, bo podatek zapłacisz dopiero po 3 latach od całości zysku jeśli go będziesz miał.
Kup za 1/4 akcje, resztę lokaty. Jak WIG20 spadnie do 1800, to dokup akcji za następne 1/4. Jak spadnie do 1200, to kupuj za całość.
Proste. :)

Lokat bankowych nie proponuję, bo przy spodziewanej inflacji >3% musiałbyś mieć minimum 4% żeby nie mieć zysku ani straty.

Data: 2010-07-16 21:27:55
Autor: Liwiusz
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Jan Werbiński pisze:

Załóż konto IKE, bo podatek zapłacisz dopiero po 3 latach od całości zysku jeśli go będziesz miał.
Kup za 1/4 akcje, resztę lokaty. Jak WIG20 spadnie do 1800, to dokup

   Nie można mieć w IKE akcji i lokat jednocześnie.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-17 02:50:48
Autor: Jan Werbiński
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i1qbru$1pc$1news.onet.pl...
Jan Werbiński pisze:

Załóż konto IKE, bo podatek zapłacisz dopiero po 3 latach od całości zysku jeśli go będziesz miał.
Kup za 1/4 akcje, resztę lokaty. Jak WIG20 spadnie do 1800, to dokup

  Nie można mieć w IKE akcji i lokat jednocześnie.

Lokaty albo obligacje = instrument "pozbawiony ryzyka".

Data: 2010-07-19 11:57:04
Autor: K
Jak zainwestować 20 tys. zł?
  Nie można mieć w IKE akcji i lokat jednocześnie.

Lokaty albo obligacje = instrument "pozbawiony ryzyka".

Skoro odradzacie ryzyko, to pozostają lokaty, ewentualnie
obligacje.
Była kiedyś taka strona porównująca różne lokaty, ale teraz
nie mogę jej znaleźć.
Ma ktoś może pod ręką jej adres i mógłby podać?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-19 12:14:31
Autor: Jan Werbiński
Jak zainwestować 20 tys. zł?
Użytkownik "K" <Ka@net.pl> napisał w wiadomości news:4c442170$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tylko się nie daj nabrać na atak przypominający man in the middle. Taki serwis, który moim zdaniem przypomina to zagrożenie to np spamujący grupę patbank.

Data: 2010-07-19 12:36:32
Autor: K
Jak zainwestować 20 tys. zł?
[...]

A co to ma wspólnego z porównaniem lokat?

Pozdrawiam

Data: 2010-07-16 22:42:27
Autor: Krzysztof
Jak zainwestować 20 tys. zł?

[...]

Czesc wrzuc na lokaty 'bez belki', reszta w waluty wymienialne (moze PLN sie troche umocni i wtedy warto przewalutowac);- Tuskolandia-zielona wyspa- zacznie tonac i wszystkie aktywa zlotowe ulegna przecenie.  To raczej program- jak nie stracic calego kapitalu przy malym ryzyku. GPW jest napompowana i lepiej sie w to nie pakowac, bo wszystko wskazuje, ze recesja rozpoczeta w 2008 ma ksztalt  'W' i czeka nas kolejny dolek.

Data: 2010-07-25 16:04:08
Autor: Jarek Andrzejewski
Jak zainwestować 20 tys. zł?
On 16 Lip, 18:00, "K" <K...@net.pl> wrote:
Proszę o radę jak zainwestować 20 tys. zł żeby:
- osiągnąć maksymalny zysk
- horyzont czasowy do 3 lat
- pieniądze mogą być zamrożone
- zakładam rozsądne ryzyko