Jak zainwestowa? 50K z? - prosz? o rad?

Data: 2014-02-27 22:10:14
Autor: Karol
Jak zainwestowa? 50K z? - prosz? o rad?
Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.

Karol

Data: 2014-02-27 22:35:35
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.02.2014 22:10, Karol pisze:
Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.

Gwarancję? No to lokata bankowa.

Data: 2014-02-27 22:57:05
Autor: RobertS
W dniu 2014-02-27 22:10, Karol pisze:
Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.

Karol

na 12 m-cy lub mniej TYLKO depozyt bankowy, na dłużej można pomyśleć o czymś innym

RobertS

Data: 2014-02-27 23:09:00
Autor: Karol
Jak zainwestowa? 50K z? - prosz? o rad?
Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?
Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję
zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.

Czym różni się lokata bankowa od depozytu bankowego?
Które wybrać?

Karol

Data: 2014-02-27 23:16:51
Autor: RobertS
W dniu 2014-02-27 23:09, Karol pisze:
[...]

jak dla Ciebie to jest dokładnie to samo ;-)

RobertS

Data: 2014-02-28 06:11:17
Autor: Karol
[...]

Czy jest w tej chwili jakaś lokata szczególnie korzystna?
Przeglądałem comperia.pl i jest tak sobie.
Z lokat w niektórych bankach już wcześniej korzystałem,
więc nie mogę teraz skorzystać z lepszego oprocentowania
dla nowych klientów, "Na start" itp.

Może ktoś na coś ciekawego trafił i mógłby się podzielić
informacją? Oczywiście będę także szukał sam.

Karol

Data: 2014-03-02 08:19:04
Autor: xbartx
W dniu 28.02.2014 06:11, Karol pisze:

Może ktoś na coś ciekawego trafił i mógłby się podzielić
informacją? Oczywiście będę także szukał sam.

W Toyotabank jest bodajże 4,5% na 12 m-c ale są jeszcze jakieś dodatkowe warunki do spełnienia.

Xenocide

Data: 2014-03-02 10:18:17
Autor: Karol
[...]

Dziękuję, sprawdziłem. Myślę jednak, że przy 50 tys. zł różnica
w oprocentowaniu nie jest warta zachodu z warunkami, które
narzucają. Trochę przesadzili.

Wolałbym nie zakładać kolejnego konta, a u nich to dopiero początek.

Karol

Data: 2014-03-02 10:59:31
Autor: xbartx
W dniu 02.03.2014 10:18, Karol pisze:

Wolałbym nie zakładać kolejnego konta, a u nich to dopiero początek.

To rzuć okiem jeszcze tutaj:
http://livesmarter.pl/najlepsze-lokaty-marzec-2014/
albo tutaj:
http://ranking-lokat.kontomierz.pl/ranking-lokat

no i google, może coś znajdziesz ciekawego dla siebie.

Xenocide

Data: 2014-02-28 03:37:56
Autor: swiechrafa
W dniu czwartek, 27 lutego 2014 22:10:14 UTC+1 użytkownik Karol napisał:
Może ktoś ma dobry pomysł jak zainwestować 50 tys. zł.?

Chodziłoby mi o inwestycję dającą przynajmniej gwarancję

zwrotu kapitału, na okres około 1 roku.

Karol

W Meritum Bank jest fajne konto oszczędnościowe, lepsze niż lokata, bo pieniądze można w każdej chwili wyjąć (około 3%).

W Skok Jaworzna jest Lokata tarminowa zwykła i np. na 19 miesięcy 4,5%.
Na 12 miesięcy jest w tym samym SKOK-u elokata na 4% (i ogólnie, 4% jest spotykane).

Skoki mają gwarancję Skaarbu Państwa do 100 tys euro.

Data: 2014-02-28 05:26:13
Autor: mrobak
Jak zainwestowa? 50K z? - prosz? o rad?

no tak ale do skoku trzeba sie zapisywac

jest jakis wklad - czy wpisowe i nie wiadomo ile?

Data: 2014-03-05 00:36:34
Autor: swiechrafa
W dniu piątek, 28 lutego 2014 14:26:13 UTC+1 użytkownik mro...@w.pl napisał:
no tak ale do skoku trzeba sie zapisywac

jest jakis wklad - czy wpisowe i nie wiadomo ile?

Wpisowe do 130zł (nie pamiętam dokładnie) i część tego odzyskasz po wypisaniu się.
SKOKi są otwarte w soboty.

Jest jeszcze SK Bank, teraz widzę, że tam są lokaty jeszcze wyższe.

Data: 2014-03-01 13:10:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak zainwestowa? 50K z? - prosz? o rad?

<swiechrafa@gmail.com> 8c8063f9-ced9-4b41-bf84-cb9c24bedcbf@googlegroups.com

: Skoki mają gwarancję Skaarbu Państwa do 100 tys euro.

Skaarbu Państwa czy BFG? Czy może to synonimy?

Jak zainwestowa? 50K z? - prosz? o rad?