Jak zainwestować?

Data: 2013-07-04 13:29:32
Autor: Malec

Data: 2013-07-04 11:22:40
Autor: A.L.
On Thu, 4 Jul 2013 13:29:32 +0200, "Malec" <A@Malec.pl> wrote:

Data: 2013-07-04 18:39:18
Autor: WAM
On Thu, 04 Jul 2013 11:22:40 -0500, A.L. <alewando@aol.com> wrote:

Data: 2013-07-04 18:35:34
Autor: Rafał Grzelak

On Thu, 04 Jul 2013 11:22:40 -0500, A.L. <alewando@aol.com> wrote:

Data: 2013-07-04 21:08:28
Autor: Malec
Jak zainwestować?
Witam i proszę o podpowiedź
jak teraz zainwestować bez ryzyka
25 000 zł, najdalej do końca roku.

> Bez ryzyka? Siennik. Albo skarpetka
Ryzyko kradziezy z wlamaniem.
Albo pozaru.

Liczyłem na bardziej inteligentne odpowiedzi,
ale cóż ...

Pozbawione ryzyka o jakie w finansach chodzi
są chyba tylko lokaty bankowe i obligacje skarbu
państwa. Jednakże ze względu na horyzont czasowy
obligacje odpadają.

Oczywiście nie zamierzam prowadzić dyskusji,
że w życiu wszystko jest obarczone ryzykiem.
Myślałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy
będą oczywiste.

Malec

Data: 2013-07-04 19:18:22
Autor: Rafał Grzelak
Jak zainwestować?
Malec wrote:
[...]

Ale Ty wszystkie odpowiedzi juz znasz.

Spodziewales sie, ze ktos sie podzieli jakims super pomyslem
inwestycyjnym na fajny % i z minimalnym ryzykiem?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-07-04 21:20:05
Autor: Joossef
Jak zainwestować?

Myślałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy
będą oczywiste.

Fachowa to ona była parę lat temu.
Teraz jest wisienkowa i okupowana przez poszukiwaczy rozdawanych przez  banki gadĹźetĂłw oraz polujących na grouponowe "okazje"

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-07-04 21:28:16
Autor: Krzysztof Wocial
Jak zainwestować?

UĹźytkownik "Joossef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wzppbrwams06zs@ms...

Myślałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy
będą oczywiste.

Fachowa to ona była parę lat temu.
Teraz jest wisienkowa i okupowana przez poszukiwaczy rozdawanych przez
banki gadżetów oraz polujących na grouponowe "okazje"

--
Pozdrawiam,
Joossef

A co sądzicie o tej ofercie?
http://livesmarter.pl/lionsbank-lokata-bonjour-5-5-procent-3-miesiace-bez-zakladania-konta/#more-2447

Data: 2013-07-05 00:25:09
Autor: mietek
Jak zainwestować?
W dniu czwartek, 4 lipca 2013 21:28:16 UTC+2 użytkownik Krzysztof Wocial napisał:
Użytkownik "Joossef"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wzppbrwams06zs@ms...

> [...]

Teraz jest wisienkowa i okupowana przez poszukiwaczy rozdawanych przez

banki gadżetów oraz polujących na grouponowe "okazje"

nic lepszego aktualnie nie znajdziesz. Ba, nic, co by sie zblizylo do tego wyniku (ew opisywane tam Noble ale to ta sama liga)
takze nic tylko brac.

Data: 2013-07-04 14:03:29
Autor: forestdumb
Jak zainwestować?
Malec wrote:
Witam i proszę o podpowiedź
jak teraz zainwestować bez ryzyka
25 000 zł, najdalej do końca roku.

lokata bankowa, najwieksze procenty daja banki Leszka Cz ale musisz miec 2x tyle. Inne banki ok 4% jak bedzie to sie ciesz (Millenium np do niedzieli wiec malo czasu).

Data: 2013-07-04 14:48:30
Autor: Malec
Jak zainwestować?
[...]

Chodzi o SuperDuet? Inwestowanie w fundusz nie jest bezpieczne.

Pozdrowienia
Malec

Data: 2013-07-04 20:29:00
Autor: PKL
Jak zainwestować?
Dnia 04.07.2013 forestdumb <x@y.z> napisał/a:
Malec wrote:
[...]

mi dziś w Ideabanku proponowali przedłużenie 30tyś na 4.25% na 6 miesięcy
chyba całkiem OK jak na dzisiejsze czasy, jakby czas nie pasował, to 3.6 w BGZ Optima jest chyba całkiem OK biorąc pod uwagę, że można wycofać kiedy się chce.

można też onlie elokaty24 w skbank, po 12 lipca dają 4.5% zmienne i dość uczciwie podchodzą
ze zmniejszaniem oprocentowania

Data: 2013-07-07 14:39:05
Autor: Malec
Jak zainwestować?
Dziękuję.

można też onlie elokaty24 w skbank, po 12 lipca dają 4.5% zmienne
i dość uczciwie podchodzą ze zmniejszaniem oprocentowania
Chciałem skorzystać z tej lokaty ale nie mogę na stronie
http://www.skbank.pl/elokata24
naleźć miejsca, w którym można lokatę założyć.
Czy mógłbyś podpowiedzieć gdzie kliknąć?
W komunikacie jest podany dzienny limit przyjmowanych wniosków
jako 100 oraz oprocentowanie:
4.75% do 11 lipca
4.50% po 12 lipca.
Czy to oznacza, że jutro od rana będzie znowu dostępna pula 100
wniosków?
Dlaczego w swoim poście od razu podałeś oprocentowanie po 12 lipca?
Czy wcześniej lokata jest niedostępna, a jeśli tak, to dlaczego?

Malec

Data: 2013-07-07 17:20:31
Autor: Chris94
Jak zainwestować?
Dnia Sun, 7 Jul 2013 14:39:05 +0200, Malec napisał(a):

Chciałem skorzystać z tej lokaty ale nie mogę na stronie
http://www.skbank.pl/elokata24
naleźć miejsca, w którym można lokatę założyć.
Czy mógłbyś podpowiedzieć gdzie kliknąć?

 Kliknij w zielony napis "Wypełnij wniosek online"

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2013-07-07 17:25:35
Autor: Malec
Jak zainwestować?
[...]

Na pewno na stronie j.w.? Jeszcze raz obejrzałem
tę stronę cm po cm i nie znalazłem. Zresztą gdyby
był, to nie zadawałbym tego pytania na grupie. :-)

Też pozdrawiam
Malec

Data: 2013-07-07 17:57:23
Autor: Malec
Jak zainwestować?
Kliknij w zielony napis "Wypełnij wniosek online"

Znalazłem, nie zielony tylko szary, wewnątrz zakładki
Korzyści/Opis.
Chyba im nie zależy żeby klienci zakładali lokaty online. :-)

Dzięki i pozdrawiam
Malec

Data: 2013-07-07 19:35:48
Autor: Chris94
Jak zainwestować?
Dnia Sun, 7 Jul 2013 17:57:23 +0200, Malec napisał(a):

Kliknij w zielony napis "Wypełnij wniosek online"

Znalazłem, nie zielony tylko szary

U mnie był i wciąż jest zielony!
Szara jest cała reszta strony.

Data: 2013-07-08 20:52:21
Autor: Arek
Jak zainwestować?
Chris94 napisał(a) w wiadomości: <51d9a6f7$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>...
Dnia Sun, 7 Jul 2013 17:57:23 +0200, Malec napisał(a):

Znalazłem, nie zielony tylko szary

U mnie był i wciąż jest zielony!
Szara jest cała reszta strony.

Kwestia przeglądarki?
A może to nie strona banku...

Arek

Data: 2013-07-09 00:14:16
Autor: Chris94
Jak zainwestować?
Dnia Mon, 8 Jul 2013 20:52:21 +0200, Arek napisał(a):

Znalazłem, nie zielony tylko szary

U mnie był i wciąż jest zielony!
Szara jest cała reszta strony.

Kwestia przeglądarki?

Też to brałem pod uwagę i dlatego sprawdzałem, ale u mnie ta strona
wygląda jednakowo na Firefoxie, IE i Chrome.

Data: 2013-07-09 13:18:11
Autor: Malec
Jak zainwestować?
U mnie naprawdę to jest szare przez co
nie wyróżnia się spośród tekstu przed i po.
Już złożyłem wnioski i wpłaciłem.

Pozdrawiam
Malec

Jak zainwestować?