Jak zainwestować?

Data: 2013-07-04 11:22:40
Autor: A.L.
On Thu, 4 Jul 2013 13:29:32 +0200, "Malec" <A@Malec.pl> wrote:

Data: 2013-07-04 18:39:18
Autor: WAM
On Thu, 04 Jul 2013 11:22:40 -0500, A.L. <alewando@aol.com> wrote:

Data: 2013-07-04 18:35:34
Autor: Rafał Grzelak

On Thu, 04 Jul 2013 11:22:40 -0500, A.L. <alewando@aol.com> wrote:

Data: 2013-07-04 21:08:28
Autor: Malec
Jak zainwestować?
Witam i proszę o podpowiedĽ
jak teraz zainwestować bez ryzyka
25 000 zł, najdalej do końca roku.

> Bez ryzyka? Siennik. Albo skarpetka
Ryzyko kradziezy z wlamaniem.
Albo pozaru.

Liczyłem na bardziej inteligentne odpowiedzi,
ale cóż ...

Pozbawione ryzyka o jakie w finansach chodzi
s± chyba tylko lokaty bankowe i obligacje skarbu
państwa. Jednakże ze względu na horyzont czasowy
obligacje odpadaj±.

Oczywi¶cie nie zamierzam prowadzić dyskusji,
że w życiu wszystko jest obarczone ryzykiem.
My¶lałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy
będ± oczywiste.

Malec

Data: 2013-07-04 19:18:22
Autor: Rafał Grzelak
Jak zainwestować?
Malec wrote:
[...]

Ale Ty wszystkie odpowiedzi juz znasz.

Spodziewales sie, ze ktos sie podzieli jakims super pomyslem
inwestycyjnym na fajny % i z minimalnym ryzykiem?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2013-07-04 21:20:05
Autor: Joossef
Jak zainwestować?

Myślałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy
będą oczywiste.

Fachowa to ona była parę lat temu.
Teraz jest wisienkowa i okupowana przez poszukiwaczy rozdawanych przez  banki gadĹĽetĂłw oraz polujÄ…cych na grouponowe "okazje"

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2013-07-04 21:28:16
Autor: Krzysztof Wocial
Jak zainwestować?

UĹĽytkownik "Joossef"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:op.wzppbrwams06zs@ms...

[...]

A co sÄ…dzicie o tej ofercie?
http://livesmarter.pl/lionsbank-lokata-bonjour-5-5-procent-3-miesiace-bez-zakladania-konta/#more-2447

Data: 2013-07-05 00:25:09
Autor: mietek
Jak zainwestować?
W dniu czwartek, 4 lipca 2013 21:28:16 UTC+2 użytkownik Krzysztof Wocial napisał:
Użytkownik "Joossef"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:op.wzppbrwams06zs@ms...

> My¶lałem, że na "fachowej" grupie pewne rzeczy

> będ± oczywiste.

Fachowa to ona była parę lat temu.

Teraz jest wisienkowa i okupowana przez poszukiwaczy rozdawanych przez

banki gadżetów oraz poluj±cych na grouponowe "okazje"

-- Pozdrawiam,

Joossef

A co s±dzicie o tej ofercie?

http://livesmarter.pl/lionsbank-lokata-bonjour-5-5-procent-3-miesiace-bez-zakladania-konta/#more-2447

nic lepszego aktualnie nie znajdziesz. Ba, nic, co by sie zblizylo do tego wyniku (ew opisywane tam Noble ale to ta sama liga)
takze nic tylko brac.

Jak zainwestować?