Jak załatać oponę? (foto)

Data: 2011-06-09 08:30:43
Autor: login name
Jak załatać oponę? (foto)
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Czym zakleić ten ubytek? Sama opona choć już nie nowa, powinna wytrzymać jeszcze kilka miesięcy a szkoda by było j± wyrzucać ze względu na to wygryzienie.

Guma do żucia powinna dac rade. Najlepiej jakas uzywana, zdrapana z pod lawki na przystanku zeby bylo taniej. Ewentualnie drugie wyjscie, kawalek starej opony lub grubszej gumy wlozony miedzy detke a opone w tym miejscu.

Data: 2011-06-09 10:41:25
Autor: Alfer_z_pracy
Jak załatać oponę? (foto)
login name napisał:
Ewentualnie drugie wyjscie, kawalek starej opony lub grubszej gumy wlozony miedzy detke a opone w tym miejscu.

Wła¶nie tego rozwi±zania chciałem unikn±ć, bo de facto miejsce styku dętka - opona jest nienaruszone. Chciałem uzupełnić brak zewnętrznej warstwy (gumy), czyli wyrównać powierzchnię _zewnętrzn±_ opony.

Na razie użyłem Power Tape'a + wyrównuj±cego silikonu, ale faktycznie tam działaj± całkiem niemałe siły - już po paru kilometrach z łatki została tylko ta czę¶ć "wewn±trz" dziury. Niny prawidłowo, bo niepotrzebny nadmiar został usunięty, ale podejrzewam że lada chwila i sama plomba zostanie wyrwana. Ale zawsze to jakie¶ nowe do¶wiadczenie :-) Fotki będ± dla potomno¶ci, proszę o cierpliwo¶ć.

Pzdr
A.

Data: 2011-06-09 08:45:51
Autor: Olgierd
Jak załatać oponę? (foto)
Dnia Thu, 09 Jun 2011 10:41:25 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Fotki będą dla
potomności, proszę o cierpliwość.

Ale zamówiłeś już nową gumę, czy nadal grupa ma się żołądkować? ;-)

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-06-09 11:02:36
Autor: Alfer_z_pracy
Jak załatać oponę? (foto)
Olgierd napisał:
Ale zamówiłeś już nową gumę, czy nadal grupa ma się żołądkować? ;-)

Grupa ma się uspokoić :-) Zapas (tyle, że 28-ek nie 25-ek) mam, więc w razie porażki jest wyjście awaryjne. Dziękuję za troskę :-)

A.

Data: 2011-06-09 13:20:35
Autor: Coaster
Jak załatać oponę? (foto)
On 6/9/11 10:41 AM, Alfer_z_pracy wrote:
[...]
Na razie użyłem Power Tape'a + wyrównuj±cego silikonu, ale faktycznie
tam działaj± całkiem niemałe siły - już po paru kilometrach z łatki
została tylko ta czę¶ć "wewn±trz" dziury.

:-P

[...]

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-09 13:44:45
Autor: Tomasso
Jak załatać oponę? (foto)
Użytkownik "Alfer_z_pracy" napisał:

już po paru kilometrach z łatki została tylko ta czę¶ć "wewn±trz" dziury

No i po zawodach, bo na silikon łatki nie przykleisz, a odwrotnie jeszcze by się dało.

Data: 2011-06-09 13:57:49
Autor: Alfer_z_pracy
Jak załatać oponę? (foto)
Tomasso napisał:
No i po zawodach, bo na silikon łatki nie przykleisz, a odwrotnie jeszcze by się dało.

A sk±d, zawody dopiero rozpoczęte! Silikon był na samej górze (wyrównywał krawędĽ łatki), zreszt± już go nie ma. Show must go on ;-)

A.

Data: 2011-06-09 17:01:10
Autor: Ignacy
Jak załatać oponę? (foto)
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
A sk±d, zawody dopiero rozpoczęte! Silikon był na samej górze (wyrównywał krawędĽ łatki), zreszt± już go nie ma. Show must go on ;-)

A.

  ...ponieważ wykazałem sie niezł± intuicj± więc bardzo poważnie
  zaczynam my¶leć o...wróżbiarstwie!

  Ignac

--

Jak załatać oponę? (foto)