Jak załatwić sobie miejsce parkingowe

Data: 2009-07-14 10:52:52
Autor: Agent
Jak załatwić sobie miejsce parkingowe
U mnie jest też ciekawie. Prawie wszyscy mają wykupione indywidualne miejsca parkingowe. Oprócz tego jest kilka wspólnych, te wzdłuż drogi dojazdowej i miejsca dla inwalidów które są bliżej bloku. Dlatego że w wspólnocie nie ma inwalidów wilu parkuje na tych miejscach lub na miejscach wspólnych bliżej bloku zostawiając jednocześnie wolne swoje miejsca indywidualne. W ten sposób przyjezdni oraz osoby posiadające 2 auta nie mają gdzie parkować mimo że spora częśc miejsc jest NIE ZAJĘTA. Niestety mimo spotkań wspólnoty i prość o nie zajmowanie wszystko na nic. Już się przyzwycziłem że w Polsce każdy tylko o swoją d... dba.

Jak załatwić sobie miejsce parkingowe