Jak zamknac spolke jawna...

Data: 2009-04-01 21:20:36
Autor: papla
Jak zamknac spolke jawna...
witam,

mam od kilku lat spolke jawna, ciagnie sie ona jak smrod po gaciach, nie mamy od 8 lat jakichkolwiek obrotow, kazdy z nas sam sobie rzepke skrobie, czy to na wlasnej dzialalnosci czy to pracujac gdzies. Zglosilismy ostatnio na wezwanie sadu ze nasza spolka nie ma obrotow i dochodow powyzej x kwoty, nie wazne, mamy papiery na czysto.
Jak mozna zamknac ta spolke jawna?

pzdr

Data: 2009-04-01 22:38:28
Autor: Michał Zygadło
Jak zamknac spolke jawna...

Użytkownik "papla" <nie@podam.pl> napisał w wiadomości news:gr0fbe$3bg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Robicie jednomyślną uchwałę wspólników i kropka. Poczytaj sobie artykuły od 58 Kodeksu Spółek Handlowych.

Jak zamknac spolke jawna...