Jak zamocować projektor do sufitu. Kto się zna na budowie projektorów?

Data: 2017-01-08 22:03:08
Autor: ToMasz
Jak zamocować projektor do sufitu. Kto się zna na budowie projektorów?
witam
trafił w moje ręce projektor epson, który wygląda jak pół mydelniczki. IDealnie pasuje mi do sufitu w pozycji "do góry nogami" Bez kombinacji typu półeczka, zwisiorek czy inne takie. normalnie posmarować klejem i docisnąć :) Wiadomo - tak nie zrobię. ale sufit mam podwieszany, ze stelażem żelaznym, można by go zamocować magnesami neodymowymi. na bank nie odpadnie, pytanie czy 3 silne magnesy neodymowe nie wpłyną negatywnie na pracę urządzenia?
Ewentualnie czy są moze jakieś uchwyty, które nie będą wystawały poza obudowę. wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy element B i "klik" - już się trzyma
Pozdrawiam
ToMasz

Data: 2017-01-08 21:26:53
Autor: AlexY
ToMasz pisze:
[...]

Magnesy nie powinny mieć wpływu, lamp (poza HID) ani kineskopu w środku nie ma. Zastanawia mnie tylko jak ten sufit zniesie temperaturę powietrza wychodzącego z projektora, bo rozumiem że to jakiś zwykły projektor z lampą HID. Wszystkie fabryczne uchwyty sufitowe które widziałem odsuwają go na minimum 10cm od sufitu.

--
AlexY
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Data: 2017-01-08 22:22:04
Autor: sirapacz
Jak zamocować projektor do sufitu. Kto się zna na budowie projektorów?
<cut>

uchwyty sufitowe do projektorów - tego szukaj. projektor montujesz do góry jajami i w opcjach sobie obracasz obraz

Data: 2017-01-09 20:33:12
Autor: Grzexs
Jak zamocować projektor do sufitu. Kto się zna na budowie projektorów?
obudowę. wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy
element B i "klik" - już się trzyma

Rzep?

--
Grzexs

Data: 2017-01-09 21:49:36
Autor: collie
W dniu 08.01.2017 22:03, ToMasz pisze:

Ewentualnie czy są moze jakieś uchwyty, które nie będą wystawały poza obudowę.
wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy element B i "klik" - już
się trzyma

Takie wymagania spełnia uchwyt Vogels EPC 6545.

Jak zamocować projektor do sufitu. Kto się zna na budowie projektorów?