[długie] Jak zamykałem konto czyli żegnaj PKOBP po latach!

Data: 2010-08-30 23:53:48
Autor: Chlorek potasu
[długie] Jak zamykałem konto czyli żegnaj PKOBP po latach!

"Grzexs" <grzexs@gaXzeta.pXl> wrote in message news:i5h7k0$ojj$1inews.gazeta.pl...
Nareszcie! Żegnaj PKOBP! Spłaciłem debet i mogłem nareszcie powiedzieć temu bankowi "żegnaj"! A oto historia jak zamykałem konto.

Gratulacje! Ja niestety mam kredyt hipo w tym gównianym banku i oczywiście kazali mi założyć konto za które ... muszę PŁACIĆ !!! Szczęka mi opada, daję im zarobić 400 000 PLN odsetek kredytu a tu taka wiocha typu płatne konto. Nienawidzę tej instytucji tak jak PZU i poczty, spaliłbym to wszystko w cholerę.

--
Radek

[długie] Jak zamykałem konto czyli żegnaj PKOBP po latach!