Jak zamykałem konto czyli żegnaj PKOBP po latach!

Data: 2010-08-30 23:18:00
Autor: krzysztofsf
Jak zamykałem konto czyli żegnaj PKOBP po latach!
On 30 Sie, 23:25, Grzexs <grz...@gaXzeta.pXl> wrote:
Nareszcie! Żegnaj PKOBP! Spłaciłem debet i mogłem nareszcie powiedzieć

A moglo byc prosto.
"Rozdzielenie" kont i przeniesienie na nowe ( juz do oddzialu
bliskiego geograficznie) wraz z polowa srodkow, a nastepnie likwidacja
tego nowego.

Data: 2010-09-01 01:43:28
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:2c5ea464-899b-4f2a-bc2e-642149ddc389q22g2000yqm.googlegroups.com...

A moglo byc prosto.
"Rozdzielenie" kont i przeniesienie na nowe ( juz do oddzialu
bliskiego geograficznie) wraz z polowa srodkow, a nastepnie likwidacja
tego nowego.

Ale on chciał je zamknąć, a nie namnażać.

Data: 2010-08-31 23:46:13
Autor: krzysztofsf
On 1 Wrz, 01:43, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pewnie.je.st> wrote:
Użytkownik "krzysztofsf" <krzyszto...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2c5ea464-899b-4f2a-bc2e-642149ddc389q22g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]
> tego nowego.

Ale on chciał je zamknąć, a nie namnażać.

Jesli nie masz pisemnego upowaznienia od wspolwlasciciela, to
wlasciwie nie bardzo powinienes miec mozliwosc zamknac jego "kawalek
konta".

Jesli mozliwosci techniczne (co moge zrozumiec) uniemozliwiaja
dokonanie w  oddziale operacji na koncie przynaleznym do innego
punktu, nalezaloby ( w ramach jednej wizyty klienta) przejec konto na
"swoj stan" aby tu je zlikwidowac. Przy wspolwlasnosci - operacja
dotyczy jednej osoby.

Data: 2010-09-01 12:22:17
Autor: Marx
W dniu 2010-09-01 08:46, krzysztofsf pisze:
Jesli nie masz pisemnego upowaznienia od wspolwlasciciela, to
wlasciwie nie bardzo powinienes miec mozliwosc zamknac jego "kawalek
konta".

a jak powinno wygladac takie upowaznienie? Bo tez w niedalekiej przyszlosci bede takie konto zamykal, i myslalem ze oboje wspolwlascicieli musi osobiscie (godzinna kolejka non-stop w tym oddziale) ale jak tylko jedna osoba wystarczy to z checia bym skorzystal.
Czy sugerujecie to konto "ogolocic" w bankomacie, czy tez lepiej skorzystac z "przeniesienia konta" (ponoc taka funckjonalnosc istnieje i np bank sam zglasza w US i jeszcze gdzies o zmianie numeru - tylko nie wiem ktory, ten nowy czy ten stary?)
Marx

Data: 2010-09-01 05:53:38
Autor: krzysztofsf
On 1 Wrz, 12:22, Marx <M...@nospam.com> wrote:
> [...]

> konta".

a jak powinno wygladac takie upowaznienie?

A to juz nie mam pojecia.
Zapewne notarialne powinno przejsc, chociaz moga sie krzywic.

A po co US ma znac twoj numer?
Do przelewania zwrotu podatku ?

Data: 2010-09-01 14:54:33
Autor: Michal Jankowski
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

> [...]

a jak powinno wygladac takie upowaznienie?

A to juz nie mam pojecia.
Zapewne notarialne powinno przejsc, chociaz moga sie krzywic.

Konto wspólne może zamknąć każdy współposiadacz działając sam.

  MJ

Data: 2010-09-01 18:28:59
Autor: Grzexs
Jak zamykałem konto czyli żegnaj PKOBP po latach!
A to juz nie mam pojecia.
Zapewne notarialne powinno przejsc, chociaz moga sie krzywic.

Konto wspólne może zamknąć każdy współposiadacz działając sam.

Dokładnie tak jest w regulaminie PKOBP. Ponadto współwłaściciel pojedynczo może zlikwidować limit kredytowy, ale obniżyć go już nie.

--
Grzexs

Data: 2010-09-02 00:31:23
Autor: krzysztofsf
On 1 Wrz, 18:28, Grzexs <grz...@gaXzeta.pXl> wrote:

> Konto wspólne może zamknąć każdy współposiadacz działając sam.

Dokładnie tak jest w regulaminie PKOBP. Ponadto współwłaściciel
pojedynczo może zlikwidować limit kredytowy, ale obniżyć go już nie.

Jak szukales w regulaminie to mozesz podac dokladnie gdzie to jest
okreslone?
Ja bylem pelnomocnikiem i procedure zamykania w takim przypadku
znalazlem (chociaz tez jet nieprecyzyjna, bo bylem pelnomocnikiem
ustawowym osoby doroslej w chwili zamykania konta - a procedura i tak
byla jak dla maloletniego).

Data: 2010-09-02 20:33:31
Autor: Grzexs
[...]

Co do zamknięcia rachunku:

<http://www.pkobp.pl/index.php/id=plik/katalog=products%252F000000000000002%252F/plik=1g1p1_1110_kd_regulamin.pdf> lub <http://tnij.org/pkobpreg> paragraf 12 pkt. 1.

Co do zmiany limitu kredytowego to niestety nie znalazłem na ich stronie umowy.

--
Grzexs

Data: 2010-09-02 08:35:28
Autor: Marx
W dniu 2010-09-01 14:54, Michal Jankowski pisze:
[...]

super, dzięki za informację!
Dni tego konta są już policzone :)
Marx

Jak zamykałem konto czyli żegnaj PKOBP po latach!