Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

Data: 2009-08-11 12:42:05
Autor: mz
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
Witam
Mam sobie fotelik samochodowy dla dziecka które ju¿ samo siedzi (chodzi) o wadze powy¿ej 9 kg. Co za³o¿e mu "szelki" na ramione i zapne w pasie to ten cwaniak (dziecko) prze³o¿y rêce tak, ¿e te "szelki" wisz± obok r±k zostaje tylko zapiêcie w pasie. ¦ci±ganie ma maxa nic nie daje bo i tak potrafi sie wypi±æ zdj±æ szelki. Macie jekie¶ sosoby jak skutecznie zapi±æ dziecko w foteliku samochodowym ?

Data: 2009-08-11 05:26:11
Autor: Bard13
On 11 Sie, 12:42, "mz" <lubies...@wp.pl> wrote:
[...]

UWAGA ODPOWIEDZI NIEPOWA¯NE!!
(Na wypadek, gdyby kto¶ chcia³ próbowaæ)

1. Naszyæ na ubranku dziecka rzepy, przyklei sie do fotelika i nie
oderwie, wiêc problem z g³owy
2. Dorobiæ paski i przywiazaæ d³onie i g³owê
3. Woziæ w baga¿niku, to widok nie bêdzie dra¿ni³

Data: 2009-08-11 14:30:05
Autor: mz
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
3. Woziæ w baga¿niku, to widok nie bêdzie dra¿ni³

A co powiesz na to, ¿e dziecko je¿dzi  baga¿niku ??
I to ca³kiem legalnie ;)
Samochód to Zafira która ma 3 rz±d siedzeñ, które znajduj± sie w³a¶nie w baga¿niku ;)

Data: 2009-08-11 14:57:19
Autor: Michas
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

A co powiesz na to, ¿e dziecko je¿dzi  baga¿niku ??
I to ca³kiem legalnie ;)
Samochód to Zafira która ma 3 rz±d siedzeñ, które znajduj± sie w³a¶nie w baga¿niku ;)

Te u¶miechy to ¿e niby zabawne? Pomy¶l troche, jesli - nie ¿yczê! - jaki¶ robur ci w ty³ek przypakuje jak np mnie ostatnio, to mo¿esz mieæ po dziecku. I co z tego ¿e legalnie..

M.

Data: 2009-08-12 00:22:20
Autor: Maciek
Michas pisze:
Te u¶miechy to ¿e niby zabawne? Pomy¶l troche, jesli - nie ¿yczê! - jaki¶ robur ci w ty³ek przypakuje jak np mnie ostatnio, to mo¿esz mieæ po dziecku. I co z tego ¿e legalnie..
Pomy¶l trochê. Jak mu poci±g w bok wjedzie, albo TIR w przód ... i co z tego, ¿e legalnie?

Maciek

Data: 2009-08-11 14:59:01
Autor: Qrczak
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
W Usenecie mz <lubiespam@wp.pl> tak oto plecie:

[...]

Za³o¿yæ kratkê. Przez przedni± szybê wówczas nie wypadnie.

Qra

Data: 2009-08-11 06:48:42
Autor: PJ
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
zapomnia³e¶ siê pochwaliæ co to za fotelik "masz sobie"

BTW problem dotyczy tylko tego jednego fotelika czy wszystkich marek w
tej kategorii ?

P.

Data: 2009-08-11 12:54:10
Autor: Qrczak
[...]

T³umaczyæ. Do skutku.

Qra

Data: 2009-08-11 13:11:20
Autor: mz
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

U¿ytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5rj79$1lm$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

1,5 rocznemu dziecku ? ;) nie znasz mojego.

Data: 2009-08-11 13:19:07
Autor: Grzenio
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

1,5 rocznemu dziecku ? ;) nie znasz mojego.

Rozwój dziecka - 36 misiêcy
Z³o¿ony proces rozwoju psychomotorycznego dziecka od urodzenia do wieku
m³odzieñczego uwarunkowany jest dzia³aniem ró¿norodnych czynników ¶cis³e ze
sob± powi±zanych. Decyduj±cy wp³yw na prawid³owy rozwój dziecka maj±
czynniki genetyczne, wp³yw ¶rodowiska, aktywno¶æ dziecka oraz czynniki
wychowawcze. Oceniaj±c aktualny rozwój psychomotoryczny dziecka nale¿y
dodatkowo znaæ warunki, w jakich dziecko wzrasta i stan jego zdrowia w
chwili urodzenia.
Ju¿ po urodzeniu dziecka ka¿da matka z niecierpliwo¶ci± pragnie wiedzieæ czy
jej pociecha jest prawid³owo zbudowana i czy rozwój dziecka zarówno
psychiczny jak i fizyczny przebiega w sposób prawid³owy. Rozwój ka¿dego
dziecka jest bardzo indywidualny i okre¶lenie, ¿e dziecko nie rozwija siê
prawid³owo powinno byæ stawiane z bardzo du¿± ostro¿no¶ci±. Nale¿y braæ pod
uwagê dynamikê rozwoju pozosta³ych dzieci w rodzinie czy indywidualny rozwój
matki i ojca w dzieciñstwie. Aby nie przeoczyæ nieprawid³owo¶ci w rozwoju
dziecka konieczne w pierwszym roku ¿ycia, co miesiêczne badanie u lekarza
pediatry.

Zdrowo wychowywane w odpowiednich warunkach niemowlê opanowuje poszczególne
czynno¶ci unoszenie g³owy, siadanie, chodzenie etc. w odpowiednich
tygodniach ¿ycia. Wa¿niejsza jest kolejno¶æ zdobycia przez dziecko
poszczególnych umiejêtno¶ci ni¿ czas, w którym dana cecha pojawi³a siê.
Poni¿ej przedstawiamy jak powinien wygl±daæ prawid³owy rozwój dziecka w
omawianym wieku.

Rozwój ruchowy

Dziecko umie staæ na jednej nodze. Podskakuje, maszeruje, biega przy muzyce
i przeskakuje przez sznurek umieszczony 5 cm nad pod³og±. Buduje most z
klocków. Lepi z plasteliny kule, wa³eczek, placuszek pos³uguj±c siê przy tym
rêk± dominuj±c±. Rzuca pi³kê nie trac±c równowagi. Lubi bawiæ siê w piasku,
toczyæ wa³eczki i kulki z gliny, plasteliny. Rysuje kszta³ty zamkniêty,
pierwsze g³owonogi. Buduje domki w dóch wymiarach.

Rozwój procesów poznawczych

Wymienia i nazywa przedmioty i czynno¶ci widoczne na obrazku. Powtarza 3
cyfry i zdania z 6 sylab. Potrafi z pamiêci powtórzyæ krótkie opowiadanie. W
tym okresie dziecko zadaje wiele pytañ (wiek pytañ). U¿ywa przyimków i
spójników, u¿ywa zaimka "my". Dziecko zaczyna u¿ywaæ zdañ z³o¿onych, buduje
wypowiedzi wielowyrazowe. Nazywa to co narysowa³o

Rozwój mowy

W codzienne mowie u¿ywa oko³o 1000 wyrazów, u¿ywa przyimków i spójników,
mówi o sobie "ja", u¿ywa zaimka "my". Buduje wielowyrazowe zdania z³o¿one
podrzêdnie stosuj±c siê do zasad gramatki. Swobodnie porozumiewa siê z
otoczeniem.

Rozwój kontaktów spo³ecznych

Dziecko jest do¶æ samodzielne, samo je, myje siê nie mocz±c ubrania, ubiera
siê i rozbiera jak równie¿ sznuruje buty. W tym okresie dziecko jest
bardziej opanowane, spokojne, radosne, bawi siê z innymi dzieæmi w ma³ych,
2-3 osobowych grupach. Organizuje zabawê tematyczn± np. w chodzenie po
zakupy, gotowanie. W kontaktach z doros³ymi przejawia upór, negatywizm,
przekorê. Bawi siê samo spokojnie. Dziecko lubu patrzeæ na robotników
pracuj±cych przy jakiej¶ maszynie np d¼wig. Dziecko raczej nie moczy siê w
nocy.

¬ród³o: Choroby wieku rozwojowego A.Papierkowski

Data: 2009-08-11 13:25:46
Autor: mz
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

Rozwój dziecka - 36 misiêcy

(...)
A co to ma wspólnego z moim dzieckiem ? 36mc = 3*12 tj 3 lata mój ma 1,5 roku.

Data: 2009-08-11 13:42:16
Autor: Qrczak
[...]

Za drugie tyle, co ma, bêdzie umia³, co napisano.

Qra

Data: 2009-08-11 14:05:02
Autor: Grzenio
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

U¿ytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Rozwój dziecka - 36 misiêcy
(...)
A co to ma wspólnego z moim dzieckiem ? 36mc = 3*12 tj 3 lata mój ma 1,5
roku.

no tak, tu sie zdecydowanie objawil niestety moj niedorozwoj - szkoda, ze
tak pozno :)
a swoja droga polecam http://mediweb.pl/children/vad02.php
pozdrawiam
Grzenio

Rozwój dziecka - 18 miesi±c

Rozwój ruchowy

Dziecko w tym okresie jest bardzo ruchliwe, wszystkiego dotyka, mo¿e
zniszczyæ ró¿ne przedmioty przez nieuwagê. Chodzi i biega do¶æ sztywno.
Wchodzi po schodach z pomoc± doros³ej osoby, samodzielnie wspina siê na
niskie przedmioty (krzes³a, tapczan). Przenosi zabawki z miejsca na miejsce.
Odwraca kartki z ksi±¿ki. Bazgrze spontanicznie o³ówkiem po papierze.

Rozwój procesów poznawczych

Jest bardzo ruchliwe, interesuje siê otoczeniem, wszystko dotyka, ¶ci±ga.
Przenosi, lub przewozi klocki z miejsca na miejsce. Ci±gnie za sob± zabawki
na sznurku. Przewraca kartki ksi±¿ki po kilka i zwraca uwagê na obrazki.

Rozwój mowy

Wypowiada kilkana¶cie wyrazów w tym wyrazy d¼wiêkona¶ladowcze, na przyk³ad
tik-tak, hau-hau. Wyra¿a ¿±danie gestem lub s³owem (dalej, nie, to).
Pokazuje ró¿ne czê¶ci cia³a na lalce.

Rozwój kontaktów spo³ecznych

Sygnalizuje swoje potrzeby fizjologiczne, wo³a ¿e chce zrobiæ siusiu. Zwraca
uwagê na przechodniów, samoloty. Próbuje samodzielnie pos³ugiwaæ siê ³y¿k±.

¬ród³o: Choroby wieku rozwojowego A.Papierkowski

Data: 2009-08-11 14:58:03
Autor: Qrczak
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
W Usenecie Grzenio <grzegorz@ankar.pl> tak oto plecie:

Rozwój dziecka - 36 misiêcy
(...)
[...]

[ciach]
¬ród³o: Choroby wieku rozwojowego A.Papierkowski

Powiedz jeszcze mo¿e, co chcia³e¶ osi±gn±æ kopiuj±c ze strony. Bo akurat serwis mediweb nie podejrzewam o tak± durn± formê spamowania.

Qra

Data: 2009-08-20 14:02:55
Autor: Kruszyzna
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
Dnia 11-08-2009 o 14:05:02 Grzenio <grzegorz@ankar.pl> napisa³(a):

Rozwój mowy
Wypowiada kilkana¶cie wyrazów w tym wyrazy d¼wiêkona¶ladowcze, na  przyk³ad
tik-tak, hau-hau. Wyra¿a ¿±danie gestem lub s³owem (dalej, nie, to).

Moje mówi pe³nymi zdaniami. Krótkimi, ale to zawsze zdania (np. Gdzie jest  tata? - wymawiane "dzie je tata" - Nie ma kotka - wymawiane "nie ma  kotka"). Ba, próbuje siê k³óciæ :)

Pokazuje ró¿ne czê¶ci cia³a na lalce.
Rozwój kontaktów spo³ecznych
Sygnalizuje swoje potrzeby fizjologiczne, wo³a ¿e chce zrobiæ siusiu.

Moje sygnalizuje, ¿e w³a¶nie zrobi³o. Zawsze po fakcie.

Krusz.
--
Kruszyzna - "Primum non stresere"
Tu piszê: Dzieciowo mi! - http://www.dzieciowo.pl

Data: 2009-08-11 13:41:00
Autor: lemonka

U¿ytkownik "Qrczak" <qrka@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
>W Usenecie mz <lubiespam@wp.pl> tak oto plecie:

Zmniejszyæ wagê. Jak by³o mniejsze, to nie chodzi³o.

> T³umaczyæ. Do skutku.

1,5 rocznemu dziecku ? ;) nie znasz mojego.

Za pó³tora roku zrozumie. TO bêdzie ten SKUTEK.

--
nastêpny, proszê!

Data: 2009-08-12 00:34:07
Autor: Stalker
mz pisze:

T³umaczyæ. Do skutku.

1,5 rocznemu dziecku ? ;) nie znasz mojego.

To chyba jedno z najgorszych t³umaczeñ m³odych rodziców.
Poszukaj w archiwum grupy, bo ten temat przewija³ sie tu kilkukrotnie.
W sprawach bezpieczeñstwa nie ma zmi³uj, nawet je¶li bêdziesz siê musia³ uciec do drastycznych ¶rodków

Stalker

Data: 2009-08-12 07:07:14
Autor: mz
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

U¿ytkownik "Stalker" <t.laczkowski@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5sqd4$5iq$1news.interia.pl...
mz pisze:

To chyba jedno z najgorszych t³umaczeñ m³odych rodziców.

Nie jestem m³odym rodzicem to po pierwsze. Po drugie ma ju¿ starsze dzieci z którymi nie by³o takich problemów. Po trzecie stosujemy "drastyczne" metody ale maleñstwo by³o w miare bezpieczne.

Data: 2009-08-12 09:10:26
Autor: ±æê³ñ󶼿
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
Kolega przywióz³ super-hiper amerykañski fotelik z tak± jakby ram± po wsadzeniu dzieciaka nachylan± z ty³u do przodu , robi³a siê przed dzieckiem jakby wyscie³ana podpórka/barierka/bufet.
Ch³opak za nic nie dawa³ sobie tego opu¶ciæ, krzyk wrzask histeria.
Dzieci maj± swoj± psychikê i trzeba to uszanowaæ.
Czasem np. kupiæ inny fotelik.
JaC

Data: 2009-08-12 09:12:50
Autor: Qrczak
[...]

Jakie¿ to metody stosujesz? Opowiedz nam o tym.

Qra

Data: 2009-08-12 10:02:41
Autor: Stalker
On 12 Sie, 07:07, "mz" <lubies...@wp.pl> wrote:

> To chyba jedno z najgorszych t³umaczeñ m³odych rodziców.

Nie jestem m³odym rodzicem to po pierwsze.

Spokojnie, spokojnie, nie ma siê co ekscytowaæ.

Wiem, ¿e mi³o jest uwa¿aæ swoje dziecko za wyj±tkowe ("to nie znacie
jeszcze mojego")
i na pewno i Twoje jest wyj±tkowe, jednak takie podej¶cie jest
wyj±tkowo czêsto (nad)u¿ywane przez rodziców (i niech bêdzie: nie
tylko m³odych), a oznacza po prostu ¿e sobie nie radz± z dzieckiem.
Zreszt± skoro siê pytasz co zrobiæ w takiej sytuacji, tzn. ¿e sobie
w³a¶nie w tej sytuacji nie radzisz.
I nie ma w tym nic z³ego, nawet je¶li brzmi jako¶ tak mocno i
niegrzecznie.

Sorry, ale nie trafiaj± do mnie argumenty w stylu "to dziecko tak ma",
"z nim siê nie da inaczej", "wyt³umaczyæ? to nie znacie jeszcze
mojego"

. Po trzecie stosujemy "drastyczne" metody
ale maleñstwo by³o w miare bezpieczne.

A jakie¿ to metody?

Stalker

Data: 2009-08-12 11:27:07
Autor: lemonka

U¿ytkownik "Stalker" <t.laczkowski@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> mz pisze:
>

> To chyba jedno z najgorszych t³umaczeñ m³odych rodziców.

Nie jestem m³odym rodzicem to po pierwsze.

Jeste¶. Wieku rodzica nie mierzy siê wiekiem rodzica, tylko wiekiem
dziecka. Mam nadziejê, ¿e wyrazi³am siê jasno.

Data: 2009-08-12 12:05:08
Autor: kamil

"lemonka" <a@aol.com> wrote in message news:h5u2gc$e1m$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

Jeste¶. Wieku rodzica nie mierzy siê wiekiem rodzica, tylko wiekiem
dziecka. Mam nadziejê, ¿e wyrazi³am siê jasno.

Rozumiem, ze 'mloda kobieta' to nie 18-tka, ale 50-tka ktora wyrwales trzy dni temu?

Zaistne, pokretna twoja logika.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-12 13:09:13
Autor: Agnieszka
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
U¿ytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:h5u7l7$roh$1inews.gazeta.pl...

Rozumiem, ze 'mloda kobieta' to nie 18-tka, ale 50-tka ktora wyrwales trzy dni temu?

Status "kobiety" otrzymuje siê po "wyrwaniu"? Fiu fiu...

Agnieszka

Data: 2009-08-12 13:10:56
Autor: Qrczak
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
W Usenecie kamil <kamil@spamwon.com> tak oto plecie:

[...]

No i teraz siê z tego wyt³umacz, lemonko.

Qra,

Data: 2009-08-12 14:28:02
Autor: lemonka

> [...]
wyrwales
> trzy  dni temu?

No i teraz siê z tego wyt³umacz, lemonko.

Idê sobie przypomnieæ, gdzie od³o¿y³am (od³o¿y³em?) tê 50., któr±
wyrwa³am (wyrwa³em?) 3 dni temu. Potem sobie przypomnê KOMU j±
wyrwa³am/em i PO CO...

Data: 2009-08-12 14:50:00
Autor: Qrczak
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
W Usenecie lemonka <a@aol.com> tak oto plecie:

[...]

Wnosz±c po stopniu zaawansowania sklerozy, strasznie starym rodzicem musisz byæ.

Qra

Data: 2009-08-12 15:03:23
Autor: lemonka

> [...]
> wyrwa³am/em i PO CO...

Wnosz±c po stopniu zaawansowania sklerozy, strasznie starym rodzicem

Tak. Chyba nawet jestem ojcem tej 50.

Data: 2009-08-12 13:37:10
Autor: Jakub Witkowski
mz pisze:

[...]

Nie, odwrotnie: je¶li "wyrwa³e¶" 50-latkê, to jeste¶ starym
podrywaczem, choæby¶ chodzi³ do gimnazjum...
Hmm a mo¿e raczej m³odym podrywaczem, bo zrobi³e¶ to 3 dni temu,
nawet je¶li jeste¶ 60-letnim Casanov±... sam ju¿ nie wiem :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci

Data: 2009-08-12 14:54:46
Autor: kamil

"Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> wrote in message news:h5u9h7$1lht$1news2.ipartners.pl...

[...]

I zrozum tu kobiety. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-12 17:45:18
Autor: Qrczak
[...]

Tu mo¿e byæ trudno.

Qra, tu same stare zasuszone harpagony s±

Data: 2009-08-13 08:41:43
Autor: kamil

"Qrczak" <qrka@gazeta.pl> wrote in message news:h5uo27$fju$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bo ktora normalna przesiaduje cale dnie w usenecie, i to jeszcze na grupach motoryzacyjnych? Same "lachony z polibudy", brr... ;)

Pozrawiam
Kamil

Data: 2009-08-13 12:05:36
Autor: Qrczak
[...]

Bo crosspostowaæ te¿ trzeba umieæ.

Qra, "tu" oznacza³o pl.soc.dzieci

Data: 2009-08-12 13:02:23
Autor: Jakub Witkowski
lemonka pisze:

Nie jestem m³odym rodzicem to po pierwsze.

Jeste¶. Wieku rodzica nie mierzy siê wiekiem rodzica, tylko wiekiem
dziecka. Mam nadziejê, ¿e wyrazi³am siê jasno.

A je¶li mam dzieci w wieku 1,5,10 i 18 lat, to jakim jestem rodzicem?
To siê sumuje, u¶rednia, mno¿y czy mo¿e dzieli?

Data: 2009-08-12 14:25:33
Autor: lemonka
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

U¿ytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisa³ w
wiadomo¶ci news:h5u7ft$1kgi$2news2.ipartners.pl...
lemonka pisze:

> [...]

A je¶li mam dzieci w wieku 1,5,10 i 18 lat, to jakim jestem rodzicem?
To siê sumuje, u¶rednia, mno¿y czy mo¿e dzieli?

Odowied¼ pierwsza: jeste¶ takim rodzicem, jakim bêdziesz siê czu³ na
pierwszej szkolnej wywiadówce najm³odszego dzieciêcia, gdy wokó³ ciebie
bêd± siedzieæ przewa¿nie rodzice w wieku takim, w jakim by³e¶ na
wywiadówce najstarszego.
Odpowied¼ druga: ma³e dziecko = m³ody rodzic, du¿e dziecko = stary
rodzic. Bierze siê pod uwagê wiek najm³odszego dziecka. Dzieci
odm³adzaj±, nieprawda¿?

Data: 2009-08-12 17:32:23
Autor: Viking
[...]

boze co to za pierdoly?:P
szczegolnie to pierwsze mi sie podoba, LOL

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-08-13 08:51:40
Autor: kamil

lemonka pisze:

> [...]

Odpowied¼ druga: ma³e dziecko = m³ody rodzic, du¿e dziecko = stary
rodzic. Bierze siê pod uwagê wiek najm³odszego dziecka. Dzieci

Na studiach mialem tylko czworke z logiki, wiec moze dlatego nie rozumiem o czym Ty wlasciwie mowisz..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-08-13 23:04:38
Autor: lemonka

> [...]
> odm³adzaj±, nieprawda¿?

Na studiach mialem tylko czworke z logiki, wiec moze dlatego nie

Padli¶my ofiar± crossposta. EOT, je¶li chcesz pogadaæ - przyjd¼ na psd.

Data: 2009-08-11 12:56:27
Autor: Gabriel'Varius'
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
U¿ytkownik mz napisa³:
[...]
Albo dziecko zbyt male do w/w fotelika albo trzeba kupic dobry fotelik z 5cio pkt pasami.
Ja tam woze mlodego juz prawie 16 miesiecy w aucie w dwoch roznych fotelikach(Chicco z ISOFixem i bez) i nigdy nie mialem problemu z "wypadajacymi raczkami", choc mlody jest strasznie pomyslowym dzieciakiem.
Nawet zona nigdy nie miala z zapieciem problemu, a wyjecie raczek przy zapietych pasach jest prawie niewykonalene. zawsze lepiej poluzowac pas przed wydobyciem dziecka z fotelika.
polecam: http://fotelik.info/

        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
Mówiæ prawdê i umieæ prawd± ¿yæ - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-11 13:17:01
Autor: Krzychu
mz pisze:
[...]
S± do kupienia (ewentualnie mo¿esz zmajstrowaæ samemu np. ze starych pasków plecaka) paski, spinaj±ce w poprzek szelki fotelika na wysoko¶ci klatki piersiowej. Dziêki temu dziecko nie wyci±gnie r±czek pod spodem.

Pozdrawiam
Krzychu

Data: 2009-08-12 13:36:43
Autor: Tomek Glowka
[...]
Zatrzymaj siê. Ruszysz kiedy bêdzie mia³ szelki na miejscu.
pozdrawiam, tomek

Data: 2009-08-12 13:41:04
Autor: Stalker
On 12 Sie, 22:36, Tomek Glowka <st1...@o2.pl> wrote:

Zatrzymaj siê. Ruszysz kiedy bêdzie mia³ szelki na miejscu.
pozdrawiam, tomek

Obawiam siê, ¿e 1,5 rocznemu dziecku mo¿e byæ wszystko jedno czy
ruszysz czy nie :-)

Stalker

Data: 2009-08-12 13:57:43
Autor: arek
On 12 Sie, 22:41, Stalker <t.laczkow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> pozdrawiam, tomek

Obawiam siê, ¿e 1,5 rocznemu dziecku mo¿e byæ wszystko jedno czy

Wiec moze trzeba po prostu zrobic tak, zeby przestalo mu byc
(dziecku) obojetne. W odpowiedni sposob przyblizyc idee
jazdy w zapietych pasach jako najmniej uciazliwa (dla dziecka)
z wszystkich pozostalych opcji.

Luzny pomysl jeno, moje bebe bardziej zajete widokiem za oknem,
ew. zaslonka na oknie, niz odpinaniem pasow.

Data: 2009-08-13 08:53:28
Autor: Qrczak
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
W Usenecie Stalker <t.laczkowski@interia.pl> tak oto plecie:

[...]

A jednak niekoniecznie. Jak jedzie gdzie¶, gdzie chce dojechaæ, albo w ogóle lubi je¼dziæ autem, bêdzie mu zale¿a³o.
U nas to zawsze wychodzi³o w czasie spacerów. Jak po drodze mia³ obiecan± wizytê w sklepie z zabawkami, to potrafi³ pêdziæ na z³amanie karku. Za to drogê powrotn± koniecznie chcia³ "odbêbniaæ" na rêkach u rodzica, taki by³ zmêczony i bez si³ i w ogóle malutkie dziecko.

Qra

Data: 2009-08-13 01:36:42
Autor: Stalker
On 13 Sie, 08:53, "Qrczak" <q...@gazeta.pl> wrote:

> Obawiam siê, ¿e 1,5 rocznemu dziecku mo¿e byæ wszystko jedno czy
> ruszysz czy nie :-)

A jednak niekoniecznie. Jak jedzie gdzie¶, gdzie chce dojechaæ, albo w ogóle
lubi je¼dziæ autem, bêdzie mu zale¿a³o.

Dlatego napisa³em: mo¿e byæ :-)
No i jak znam ¿ycie odsetek wypadków, w których dziecku zale¿y na
doje¼dzie bêdzie zdecydowanie mniejszy ni¿ przypadków, w których
zale¿eæ bêdzie rodzicom :-)

Stalker

Data: 2009-08-13 12:07:29
Autor: Qrczak
[...]

Wybieraæ pierwsz± opcjê. Resztê za³atwiaæ "na piechotê".

Qra

Data: 2009-08-13 04:43:39
Autor: Stalker
On 13 Sie, 12:07, "Qrczak" <q...@gazeta.pl> wrote:

Wybieraæ pierwsz± opcjê. Resztê za³atwiaæ "na piechotê".

Zw³aszcza w jedynym mie¶cie w Polsce :-)

A na powa¿nie to napiszê tak: Moim zdaniem s± rzeczy, które w ¿aden
sposób nie powinnyi nie mog± podlegaæ "negocjacjom" z dzieckiem.
Je¿d¿enie w pasach jest IMO jedn± z nich. Ma je¼dziæ w pasach i tyle,
bez wzglêdu na to czy mu siê to "op³aca" czy nie...

Stalker

Data: 2009-08-13 14:07:04
Autor: Qrczak
[...]

Za to maj± kolej(kê) podziemn±.

[...]

Tu akurat zdania mamy takie same. Ale u bli¼niaków (nawet wielojajecznych) to nie dziwota.

Qra

Data: 2009-08-13 06:34:55
Autor: Stalker
On 13 Sie, 14:07, "Qrczak" <q...@gazeta.pl> wrote:

Tu akurat zdania mamy takie same. Ale u bli¼niaków (nawet wielojajecznych)
to nie dziwota.

Ja to siê tylko bojê, czy to aby adoracja nie jest :-)

Stalker

Data: 2009-08-13 19:00:07
Autor: Qrczak
[...]

Ciiii... mo¿e nie zauwa¿±...

Qra

Data: 2009-08-12 21:03:16
Autor: Tomek Kańka
Jak zapiąć fotelik zamochodowy
Tomek Glowka <st1545@o2.pl> napisał(a)
On 11 Sie, 12:42, "mz" <lubies...@wp.pl> wrote:
Mam sobie fotelik samochodowy dla dziecka które już samo siedzi (chodzi) o
wadze powyżej 9 kg. Co założe mu "szelki" na ramione i zapne w pasie to ten
cwaniak (dziecko) przełoży ręce tak, że te "szelki" wiszą obok rąk zostaje
tylko zapięcie w pasie. Ściąganie ma maxa nic nie daje bo i tak potrafi sie
wypiąć zdjąć szelki. Macie jekieś sosoby
Zatrzymaj się. Ruszysz kiedy będzie miał szelki na miejscu.
pozdrawiam, tomek

Albo jak zgłodniejesz :)

--
Tomek