Jak zapi±æ fotelik zamochodowy

Data: 2009-08-12 13:36:43
Autor: Tomek Glowka
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
On 11 Sie, 12:42, "mz" <lubies...@wp.pl> wrote:
Mam sobie fotelik samochodowy dla dziecka które ju¿ samo siedzi (chodzi) o
wadze powy¿ej 9 kg. Co za³o¿e mu "szelki" na ramione i zapne w pasie to ten
cwaniak (dziecko) prze³o¿y rêce tak, ¿e te "szelki" wisz± obok r±k zostaje
tylko zapiêcie w pasie. ¦ci±ganie ma maxa nic nie daje bo i tak potrafi sie
wypi±æ zdj±æ szelki. Macie jekie¶ sosoby
Zatrzymaj siê. Ruszysz kiedy bêdzie mia³ szelki na miejscu.
pozdrawiam, tomek

Data: 2009-08-12 13:41:04
Autor: Stalker
On 12 Sie, 22:36, Tomek Glowka <st1...@o2.pl> wrote:

Zatrzymaj siê. Ruszysz kiedy bêdzie mia³ szelki na miejscu.
pozdrawiam, tomek

Obawiam siê, ¿e 1,5 rocznemu dziecku mo¿e byæ wszystko jedno czy
ruszysz czy nie :-)

Stalker

Data: 2009-08-12 13:57:43
Autor: arek
On 12 Sie, 22:41, Stalker <t.laczkow...@interia.pl> wrote:
> [...]

> pozdrawiam, tomek

Obawiam siê, ¿e 1,5 rocznemu dziecku mo¿e byæ wszystko jedno czy

Wiec moze trzeba po prostu zrobic tak, zeby przestalo mu byc
(dziecku) obojetne. W odpowiedni sposob przyblizyc idee
jazdy w zapietych pasach jako najmniej uciazliwa (dla dziecka)
z wszystkich pozostalych opcji.

Luzny pomysl jeno, moje bebe bardziej zajete widokiem za oknem,
ew. zaslonka na oknie, niz odpinaniem pasow.

Data: 2009-08-13 08:53:28
Autor: Qrczak
Jak zapi±æ fotelik zamochodowy
W Usenecie Stalker <t.laczkowski@interia.pl> tak oto plecie:

[...]

A jednak niekoniecznie. Jak jedzie gdzie¶, gdzie chce dojechaæ, albo w ogóle lubi je¼dziæ autem, bêdzie mu zale¿a³o.
U nas to zawsze wychodzi³o w czasie spacerów. Jak po drodze mia³ obiecan± wizytê w sklepie z zabawkami, to potrafi³ pêdziæ na z³amanie karku. Za to drogê powrotn± koniecznie chcia³ "odbêbniaæ" na rêkach u rodzica, taki by³ zmêczony i bez si³ i w ogóle malutkie dziecko.

Qra

Data: 2009-08-13 01:36:42
Autor: Stalker
On 13 Sie, 08:53, "Qrczak" <q...@gazeta.pl> wrote:

> Obawiam siê, ¿e 1,5 rocznemu dziecku mo¿e byæ wszystko jedno czy
> ruszysz czy nie :-)

A jednak niekoniecznie. Jak jedzie gdzie¶, gdzie chce dojechaæ, albo w ogóle
lubi je¼dziæ autem, bêdzie mu zale¿a³o.

Dlatego napisa³em: mo¿e byæ :-)
No i jak znam ¿ycie odsetek wypadków, w których dziecku zale¿y na
doje¼dzie bêdzie zdecydowanie mniejszy ni¿ przypadków, w których
zale¿eæ bêdzie rodzicom :-)

Stalker

Data: 2009-08-13 12:07:29
Autor: Qrczak
[...]

Wybieraæ pierwsz± opcjê. Resztê za³atwiaæ "na piechotê".

Qra

Data: 2009-08-13 04:43:39
Autor: Stalker
On 13 Sie, 12:07, "Qrczak" <q...@gazeta.pl> wrote:

Wybieraæ pierwsz± opcjê. Resztê za³atwiaæ "na piechotê".

Zw³aszcza w jedynym mie¶cie w Polsce :-)

A na powa¿nie to napiszê tak: Moim zdaniem s± rzeczy, które w ¿aden
sposób nie powinnyi nie mog± podlegaæ "negocjacjom" z dzieckiem.
Je¿d¿enie w pasach jest IMO jedn± z nich. Ma je¼dziæ w pasach i tyle,
bez wzglêdu na to czy mu siê to "op³aca" czy nie...

Stalker

Data: 2009-08-13 14:07:04
Autor: Qrczak
[...]

Za to maj± kolej(kê) podziemn±.

[...]

Tu akurat zdania mamy takie same. Ale u bli¼niaków (nawet wielojajecznych) to nie dziwota.

Qra

Data: 2009-08-13 06:34:55
Autor: Stalker
On 13 Sie, 14:07, "Qrczak" <q...@gazeta.pl> wrote:

Tu akurat zdania mamy takie same. Ale u bli¼niaków (nawet wielojajecznych)
to nie dziwota.

Ja to siê tylko bojê, czy to aby adoracja nie jest :-)

Stalker

Data: 2009-08-13 19:00:07
Autor: Qrczak
[...]

Ciiii... mo¿e nie zauwa¿±...

Qra

Data: 2009-08-12 21:03:16
Autor: Tomek Kańka
Jak zapiąć fotelik zamochodowy
Tomek Glowka <st1545@o2.pl> napisał(a)
On 11 Sie, 12:42, "mz" <lubies...@wp.pl> wrote:
Mam sobie fotelik samochodowy dla dziecka które już samo siedzi (chodzi) o
wadze powyżej 9 kg. Co założe mu "szelki" na ramione i zapne w pasie to ten
cwaniak (dziecko) przełoży ręce tak, że te "szelki" wiszą obok rąk zostaje
tylko zapięcie w pasie. Ściąganie ma maxa nic nie daje bo i tak potrafi sie
wypiąć zdjąć szelki. Macie jekieś sosoby
Zatrzymaj się. Ruszysz kiedy będzie miał szelki na miejscu.
pozdrawiam, tomek

Albo jak zgłodniejesz :)

--
Tomek