Jak zapłacić mandat?

Data: 2009-08-04 11:57:37
Autor: Artur Maśląg
Jak zapłacić mandat?
Wooyek pisze:
Czy mandat można bez problemu zapłacić przelewem z mBanku?

Dziwne pytanie - policjant nie powiedział, że można przelewem?

Pytanie pozornie głupie (bo niby czemu nie?), ale po przejściach mojego ojca (zapłacił w terminie, ale wpłaty nie zauważono i musiał wysyłać pisma z kserem potwierdzenia wpłaty) zastanawiam się, czy w razie czego potwierdzenie wydrukowane z mBanku będzie respektowane.

Zerknij sobie co jest napisane na wydrukowanym potwierdzeniu przelewu.

A jeśli Waszym zdaniem można - to jak opisać przelew (tytuł przelewu)?

Mandat karny numer....

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 12:31:24
Autor: J.F.
Jak zapłacić mandat?
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:h590mm$s75$2inews.gazeta.pl...
Wooyek pisze:
Czy mandat można bez problemu zapłacić przelewem z mBanku?

Dziwne pytanie - policjant nie powiedział, że można przelewem?

A da sie jeszcze zaplacic inaczej niz przelewem ?

J.

Data: 2009-08-04 12:44:22
Autor: Artur Maśląg
Jak zapłacić mandat?
J.F. pisze:
(...)
A da sie jeszcze zaplacic inaczej niz przelewem ?

Chyba nie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 17:06:41
Autor: Piotr W
Jak zapłacić mandat?
A da sie jeszcze zaplacic inaczej niz przelewem ?

Chyba nie.

na poczcie gotówką....
W TVN Pirat wyraźnie mówią m/in:  płatne na poczcie... etc.
Nie  wszyscy maja konto... i na razie nie ma obowiązku posiadania konta....

pozdr. Piotr W.

Data: 2009-08-05 20:55:27
Autor: J.F.
Jak zapłacić mandat?
On Tue, 4 Aug 2009 17:06:41 +0200,  Piotr W wrote:
[...]

Ale poczta i tak zrobi przelew przez bank pocztowy na konto UW -
zapewne w NBP. Nie zaniesie im listonosz pieniedzy.

J.

Data: 2009-08-04 12:57:21
Autor: Wooyek
Jak zapłacić mandat?

> Dziwne pytanie - policjant nie powiedział, że można przelewem?

Powiedział, ale przelew przelewowi nierówny... Robiąc przelew w placówce banku dostajesz ładne potwierdzenie z pieczątką. W mBanku domyślnie tylko wydruk, który tak na dobrą można by skutecznie sfałszować w Wordzie (więc urzędnicy mogą być nieufni)...

A da sie jeszcze zaplacic inaczej niz przelewem ?

Wpłata gotówkowa na poczcie/w placówce banku.

Data: 2009-08-04 13:06:18
Autor: Artur Maśląg
Jak zapłacić mandat?
Wooyek pisze:
(...)
Powiedział, ale przelew przelewowi nierówny...

Jaki nierówny?

Robiąc przelew w placówce banku dostajesz ładne potwierdzenie z pieczątką. W mBanku domyślnie tylko wydruk, który tak na dobrą można by skutecznie sfałszować w Wordzie (więc urzędnicy mogą być nieufni)...

Jasne, sfałszować - bazując na tej argumentacji napiszę, że sfałszowanie
potwierdzenia z poczty/banku będzie jeszcze łatwiejsze i trudniejsze
do ewentualnej weryfikacji.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-08-04 14:58:43
Autor: PettyrS
Jak zapłacić mandat?
W każdym Urzędzie Wojewódzkim (i ich  delegaturach) jest kasa, w której można zapłacić mandat bez prowizji - o ile był wystawiony przez policję, a nie straż miejską

PettyrS

Data: 2009-08-04 13:26:46
Autor: Mikolaj Machowski
Jak zapłacić mandat?
Wooyek napisał:

> [...]

Powiedział, ale przelew przelewowi nierówny... Robiąc przelew w placówce banku dostajesz ładne potwierdzenie z pieczątką. W mBanku domyślnie tylko wydruk, który tak na dobrą można by skutecznie sfałszować w Wordzie (więc urzędnicy mogą być nieufni)...

Teraz wszystkie banki mają lepszy czy gorszy interfejs w internecie
i można tam załatwiać większość spraw.

Natomiast wg tego co przy załatwianiu kredytu usłyszałem to wydruk
potwierdzenia z przeglądarki nie jest dla nikogo dowodem. Dla ułatwienia
(prawie) wszyscy to akceptują, ale jakby urzędnik gdzieś się uparł...

m.
--
E478: Don't panic!

Data: 2009-08-10 18:07:01
Autor: Raf :-)
Jak zapłacić mandat?
Dnia Tue, 4 Aug 2009 13:26:46 +0000 (UTC), Mikolaj Machowski napisał(a):

[...]
Natomiast wg tego co przy załatwianiu kredytu usłyszałem to wydruk
potwierdzenia z przeglądarki nie jest dla nikogo dowodem. Dla ułatwienia
(prawie) wszyscy to akceptują, ale jakby urzędnik gdzieś się uparł...

.... to niech sobie sprawdzi wpłaty na konto swojego urzędu.

Na wydruku z m-banku wyraźnie jest napisane, że zgodnie z czymśtam nie jest
wymagany podpis ani pieczęć.

Raf :-)

Jak zapłacić mandat?