Jak zaplacic oc przez internet?

Data: 2009-03-28 09:37:46
Autor: Sławek
Jak zaplacic oc przez internet?
pan_luki <pan_luki@op.pl> napisał(a):
W jaki sposob moge oplacic oc z uzyciem konta internetowego? ...

W zasadzie odpowiedz na to pytanie zostala juz udzielona.
Ja przyczepie sie do pewnego zjawiska.
Wiele osob tutaj pisze podajac przklady jak to niby po kilka lub kilkanascie razy byli kontrolowani przez policje!
Tak sie zastanawiam skad sie bierze to zbiorowe zmyslanie? Czyzby licytacja kto wiecej?
jakos przez wiele lat jazdy na moto i samochodem zaledwie kilka razy bylem kontrolowany, mysle wiec ze te wasze wiec te wasze wielokrotne kontrole to albo sa bajki albo jezdzicie wokol komendy policji popelniajac co chwile wykroczenia drogowe! :)

Data: 2009-03-28 11:07:05
Autor: Spider A.J.
Jak zaplacic oc przez internet?

"Sławek " <slawek_xj@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote

[...]

Ty tez zmyslasz? Sam napisales ze byles kontrolowany kilkakrotnie.
:-) lol

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-28 03:20:51
Autor: pan_luki
Jak zaplacic oc przez internet?
A wicie co w sytuacji, jesli zlowzylem wlasnie zlecenie przelewu, ale
czekam na jego wykonanie(niestety kontem z mbanku, bo na drugim
pustki)? Co jesli zlapie mnie policja? Czy da rade to jakos
wytlumaczyc?

Data: 2009-03-28 10:49:50
Autor: Sławek
Spider A.J. <neolith@toWywal.gmx.net> napisał(a):
Ty tez zmyslasz? Sam napisales ze byles kontrolowany kilkakrotnie.
:-) lol

Tak, kilkakrotnie ale w ciągu ostatnich kilkunastu a moze i 20 lat!

Data: 2009-03-28 14:22:01
Autor: Spider A.J.
Jak zaplacic oc przez internet?

"Sławek " <slawek_xj@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote
Tak, kilkakrotnie ale w ciągu ostatnich kilkunastu a moze i 20 lat!

No to w normie tak jak kazdy w sumie.
Jak mieszkalem u siebie na wsi w bieszczadach to praktycznie mialem 2-3 razy
w tygodniu przyjemnosc, jak mieszkalem w berlinie to na 4 lata zdarzylo sie raz.
W krakowie zazwyczaj jak cos narozrabiam, choc ostatnio pan "szef"
patrolu po prostu jezdzil na motocyklu i mial fantazje poogladac
buella.
Przesadzasz z tym "chwaleniem sie", sa rejony gdzie masz czeste kontrole a sa takie
ze i przez pare lat Ci sie nie zdarzy.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-03-28 19:39:39
Autor: KLOSZ
Sławek pisze:

[...]

Wiesz, pytanie jest takie: ile kilometrow przejezdzales w ciagu tych swoich wielu lat jezdzenia?
10, 20 tys km rocznie?
Ja na przyklad napisalem o klkunastu kontrolach na przestrzeni mininych prawie dziesiecu lat i uwazam, ze przy ilosci pokonywanych kilometrow to jest malo spotkan z policja, bo mogloby sie zdarzyc i wiecej. Wiec moze nie generalizuj z tym zbirowym zmyslaniem ;-) .

Aha i nie jezdze wokol komendy tylko raczej wokol naszego pieknego kraju a czasem i dalej jak sie trafi.

Zdrowko
KLOSZ

--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-03-28 22:04:01
Autor: Marek B
Jak zaplacic oc przez internet?
Sławek pisze:
[ciach]
albo sa bajki albo jezdzicie wokol komendy policji popelniajac co chwile wykroczenia drogowe! :)

"pod latarnią najciemniej" więc raczej pod komendą to nie ma co liczyć na kontrolę no chyba że wiedziesz w komisariat ;-)

Marek
crf250x

Data: 2009-03-29 18:42:05
Autor: wiewior
Sławek pisze:
[...]

W tym roku 2 razy, raz przy okazji wręczania mandatu, drugi raz tak sobie. Zeszłego roku 3 razy, w tym raz na złość, że ich wyprzedziłem śpiesząc się do pracy. Czyli w ostatnim czasie 3 razy + 2 razy uniknąłbym, gdybym jeździł spokojniej. Wcześniej dokładnie nie pamiętam, ale podobnie, po kilka razy każdego roku. Przemnóż przez 5 lat i wychodzi kilkanaście razy. Wcześniej rzeczywiście kontroli nie miałem, ale jeździłem po 10kkm rocznie lub mniej. Może po prostu mało jeździsz.

--
Wiewiór

Jak zaplacic oc przez internet?