Jak zarejestrowaćfirmę w raju podatkowym

Data: 2009-08-21 11:18:11
Autor: człowiek
Jak zarejestrowaćfirmę w raju podatkowym
Czy ktoś może wie jak zarejestrować firmę w raju podatkowym.
Czy jest możliwość zrobienia tego zdalnie np. przez internet.
Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.

Data: 2009-08-21 03:55:27
Autor: alex
Jak zarejestrowaćfirmę w raju podatkowym
Czy ktoś może wie jak zarejestrować firmę w raju podatkowym.
Czy jest możliwość zrobienia tego zdalnie np. przez internet.

zarejestrowac mozna, ale i tak bedziesz miec problem z legalizacją
zyskow jesli bedziesz chcial to wydac w polsce. wiec co z tego ze tam
nie placisz podatku jak tutaj i tak fiskus sie upomni o swoje.  temat
rzeka. przekop google. zalezy tez gdzie chcesz zalozyc biznes?

Data: 2009-08-21 12:56:52
Autor: Agent 0700
Jak zarejestrowaćfirmę w raju podatkowym
zarejestrowac mozna, ale i tak bedziesz miec problem z legalizacją
zyskow

Nie wpłaci do banku i będzie wydawał gotówką i będzie git.

No chyba, że zarobi nie wiadomo ile.

Data: 2009-08-21 04:03:39
Autor: alex
On Aug 21, 12:56 pm, "Agent 0700" <koma...@wp.pl> wrote:
> zarejestrowac mozna, ale i tak bedziesz miec problem z legalizacją

zyskow

Nie wpłaci do banku i będzie wydawał gotówką i będzie git.

No chyba, że zarobi nie wiadomo ile.

no tak tez mozna, tylko ze potem sie mogą doczepic "a skąd miszczu
mial na nowego merola pół bańki?" i co wtedy? :)

Data: 2009-08-21 13:08:16
Autor: Gabriel'Varius'
Użytkownik alex napisał:
[...]

Wygral w kasynie jak jeden posel/byly posel :-)

                Oskar Wilde

Data: 2009-08-21 13:13:55
Autor: Arek
alex pisze:
no tak tez mozna, tylko ze potem sie mogą doczepic "a skąd miszczu
mial na nowego merola pół bańki?" i co wtedy? :)

Merola za pół bańki, chate za kilka baniek itd. - wszystko kupujesz na
tamtą firmę, albo na założone stowarzyszenie czy inny podmiot.
Możesz też otrzymać dowolną kwotę w formie pożyczki itd. itp.
nie mówiąc już o innych kombinacjach jak np. zatrudnienie na cyprze i otrzymanie za to wynagrodzenia itd. itp.
Sposobów legalnych jest multum.
Podatek dochodowy to głupota.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-08-21 04:27:32
Autor: alex
On Aug 21, 1:13 pm, Arek <a...@eteria.net> wrote:
alex pisze:

[...]

to sie wszystko zgadza z jednym wyjątkiem - podatek dochodowy to nie
glupota tylko niewolnictwo.
z cyprem jest najkorzystniej.  mozna sprobowac u wuja sama tez.

Data: 2009-08-21 13:59:56
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "alex" <alexzmuda@gmail.com> napisał w wiadomości news:db75398e-c4b2-4079-be31-967a48076a1eo6g2000yqj.googlegroups.com...

z cyprem jest najkorzystniej.  mozna sprobowac u wuja sama tez.

Ale jedno i drugie daleko, a nie wierzę, by nie trzeba było tam raz na jakiś czas jednak jechać mimo wszystko. Od nas przedsiębiorcy przenoszą działalność na Słowację. Niby nie raj podatkowy, ale podobno znacznie mniejsze daniny publiczne. Zatrudnienie pracownika kosztuje pracodawcę razem 30%. Dochodowy też niższy. Zaznaczam, że informacja jest do weryfikacji, bo ją uzyskałem w luźnej rozmowie z przedsiębiorcą, który przeniósł działalność - mógł koloryzować.

Data: 2009-08-21 05:30:44
Autor: alex
On Aug 21, 1:59 pm, "Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "alex" <alexzm...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:db75398e-c4b2-4079-be31-967a48076a1eo6g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

weryfikacji, bo ją uzyskałem w luźnej rozmowie z przedsiębiorcą, który
przeniósł działalność - mógł koloryzować.

w usa np jesli zalozysz to masz problem z kontem bankowym - musisz byc
osobiscie. No chyba ze ci nie jest potrzebne, to wtedy cała reszte
zalatwisz przez firmy ktore sie tym zajmują. Jezdzic nie musisz bo i
po co.

Data: 2009-08-21 14:58:24
Autor: Maddy
Robert Tomasik pisze:
[...]

A tam, to taka mitomania.

Jak ktoś pyta na liście jak przenieść firmę na Cypr to znaczy, że go na to nie stać (nie zarabia tyle, żeby oszczędności z podatków zrekompensowały konieczność przepychania pieniędzy przez dodatkowe podmioty i wynajęcie znającego sie na rzeczy prawnika) i pyta z platonicznej ciekawości.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2009-08-21 13:54:37
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:h6lvib$86j$1inews.gazeta.pl...
alex pisze:
[...]

Nie tyle głupota, co kiepskie rozwiązanie prawne, które w dobie globalizacji łatwo jest ominąć. Za socjalizmu po prostu nie było możliwości wyjechania na ów Cypr, o rejestracji tam działaności gospodarczej nie wspominając.

Data: 2009-08-21 17:08:49
Autor: Arek
Robert Tomasik pisze:
Nie tyle głupota, co kiepskie rozwiązanie prawne, które w dobie

Ależ totalna głupota, szczególnie gdy podatek VAT jest większy niż
podatek dochodowy.
Demoralizuje ludzi bo słusznie czują się okradani, więc zaczynają sami oszukiwać. Koszty księgowe dla małych firm i osób ogromne.
A dla fiskusa koszty "windykacji" i zamordyzmu prawdopodobnie większe niż wpływy z tego podatku (ale może o to chodzi by urzędasy miały stołki?).

pozdrawiam
Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-08-21 13:56:20
Autor: Robert Tomasik

alex pisze:
[...]

Przy zakupie nieruchomości mógłby być problem w zakupie na firmę zarejestrowaną na Cyprze.

Możesz też otrzymać dowolną kwotę w formie pożyczki itd. itp.
nie mówiąc już o innych kombinacjach jak np. zatrudnienie na cyprze i otrzymanie za to wynagrodzenia itd. itp.

A mamy z nimi umowę o unikaniu podwójnego opodatkowania? Pytam, bo nie chce mi się sprawdzać.

Data: 2009-08-21 05:26:25
Autor: alex
Jak zarejestrowaćfirmę w raju podatkowym

A mamy z nimi umowę o unikaniu podwójnego opodatkowania? Pytam, bo nie chce
mi się sprawdzać.

mamy, ale to nie dziala jak zalozysz sobie tam 1osobowa firme i
bedziesz w polsce rezydentem. Wtedy w Polsce zaplacisz i tak podatek.

> Sposobów legalnych jest multum.

fakt

Data: 2009-08-21 17:10:04
Autor: Arek
Robert Tomasik pisze:
Przy zakupie nieruchomości mógłby być problem w zakupie na firmę zarejestrowaną na Cyprze.

Może - o ile tak - jeszcze przez chwilę.
Dlatego też napisałem o stowarzyszeniu lub innym podmiocie zarejestrowanym w Polsce.

A mamy z nimi umowę o unikaniu podwójnego opodatkowania? Pytam, bo nie chce mi się sprawdzać.

Mamy.
I to w pewnym aspekcie szczególnie korzystną do takich osobistych dochodów.

pozdrawiam
Arek