Jak zatrzymac motocykliste?

Data: 2009-08-10 14:56:48
Autor: Ivam
Jak zatrzymac motocykliste?
Da sie i bez strzelania i bez kolczatki... chociaz i tak dosc ryzykownie dla zdrowia motocyklisty.

http://www.youtube.com/watch?v=sCcS3YzsfRE&feature=player_embedded

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-08-10 10:07:58
Autor: Mad
Jak zatrzymac motocykliste?
może się nauczyli od Niemców :)

http://www.youtube.com/watch?v=IlSJoYV58hs

Data: 2009-08-10 12:37:31
Autor: siinski
wrote:
[...]

Przypuszczam na podstawie filmu że owe kolizyjne zatrzymanie wyszło im
trochę przypadkowo.Ot policjant ominął korek chodnikiem chcąc zajechać
drogę ściganemu,a ten na swoje nieszczęście po przebiciu się przez
korek pod światłami postanowił odbić w prawo w przecznicę.No i nadział
się na radiowóz który akurat zjeżdżał z chodnika.Ale filmik wyszedł
ciekawy.
Pozdro

Data: 2009-08-10 21:42:54
Autor: Monster
siinski pisze:

[...]
We Francji celowo zatrzymali w ten sposób bikera-samochód wysunął się w poprzek jezdni i gość wykonał piękny lot przez maskę,tyle że była to zasadzka
na handlarza narkotyków,nie za przekroczenie podwójnej ciągłej:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-08-11 07:54:35
Autor: akostyra17
On 10 Sie, 21:42, Monster <"alpy2usun _to"@op.pl> wrote:
siinski pisze:

> [...]

zasadzka
na handlarza narkotyków,nie za przekroczenie podwójnej ciągłej:-)

Tak ale czy to policja odpowiada za wykonane szkody motocykliście?
Przecież przy większej prędkości kierowca jednośladu mógłby nie ujść z
życiem.

Data: 2009-08-11 18:36:02
Autor: Monster
akostyra17 pisze:

Tak ale czy to policja odpowiada za wykonane szkody motocykliście?
Przecież przy większej prędkości kierowca jednośladu mógłby nie ujść z
życiem.
Motocykliście tak(choć różnie bywa),ale w tym przypadku sprawca miał baaardzo dużo na sumieniu i kilka latek na wykurowanie się:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-08-11 22:16:32
Autor: Gryngol
Jak zatrzymac motocykliste?
Tak ale czy to policja odpowiada za wykonane szkody motocykliście?
Przecież przy większej prędkości kierowca jednośladu mógłby nie ujść z
życiem.

a po co uciekał?

wiem wiem, w kasku nie słychać syren policyjnych:)

Data: 2009-08-12 00:00:00
Autor: Arni
Monster pisze:
We Francji celowo zatrzymali w ten sposób bikera-samochód wysunął się w poprzek jezdni i gość wykonał piękny lot przez maskę,tyle że była to zasadzka
na handlarza narkotyków,nie za przekroczenie podwójnej ciągłej:-)

o ile pamietam to byl poscig bezposredni po napadzie na bank. Nie mieli powodów do skrupułow

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-08-12 00:33:13
Autor: The_EaGle
Ivam pisze:
Da sie i bez strzelania i bez kolczatki... chociaz i tak dosc ryzykownie dla zdrowia motocyklisty.

http://www.youtube.com/watch?v=sCcS3YzsfRE&feature=player_embedded

A tak dla równowagi:

Debil za kierownica samochodu i zderzenie z motocyklistą na oczach policji.

http://www.youtube.com/watch?v=7JpoS5OUGdI&feature=related

Pozdrawiam
Rafał

Jak zatrzymac motocykliste?