Jak zdj±æ has³o z HDD

Data: 2010-03-06 13:11:14
Autor: mbuniek
Jak zdj±æ has³o z HDD
Wczoraj przyniós³ mi klient Acer Extensa 5220. Podobno synu¶ co¶ tam usun±³ i przy starcie compa pojawia siê monit o has³o do HDD. Próbowa³em ró¿nych programów i nic. Reset biosa nic te¿ nie da³. Nawet magnes neodymowy nie zadzia³a³. Pomó¿cie. Lapek botuje siê z CD.

Moim zdaniem, to dysk zostal zaszyfrowany, wciagnac podpiac gdzies indziej wywalic partycje i wsio od poczatku system i reszta, ewentualnie wdcclear / killdisk, moze sie tak uda sprawdzic warto

BUNIEK

Data: 2010-03-07 18:37:02
Autor: MAR
Jak zdj±æ has³o z HDD
[...]