Jak zdjac lancuch ?

Data: 2013-09-02 21:34:46
Autor: Fantom
Jak zdjac lancuch ?
Dokupilem do zwyklgo marketowca przednia przrzutke (poprzednia pekla) - zwykle Shimano. No i chcialem zalozyc i .. nie wiem jak :( Przerzutka jest nitowana. Na lanuchcu nie znalazlem zadnej spinki itp. Jak mam rozpiac lanuch, aby przelozyc go przez oczko przerzutki ?

Fantom

Data: 2013-09-02 20:41:57
Autor: m4rkiz
Jak zdjac lancuch ?

http://allegro.pl/listing/listing.php?category=45627&order=d&search_scope=category-45627&string=skuwacz

Data: 2013-09-06 22:49:22
Autor: Fantom
Jak zdjac lancuch ?
[...]

Dzięki. Dopiero wchodzę w wiekszą przygode z rowerem - dlatego kupiłem od razu skuwacz z kompletem kluczy - multitoola.

Fantom

Jak zdjac lancuch ?