Jak zdj±æsprê¿yny od stopki centralnej?

Data: 2009-07-24 11:12:51
Autor: zarafiq
Jak zdj±æsprê¿yny od stopki centralnej?
Witam,

Czy istniej± jakie¶ proste sposoby na zdjêcie sprê¿yn trzymaj±cych stopkê centraln±?
Potrzebne by³oby narzêdzie rozci±gaj±ce sprê¿yny albo jaki¶ gara¿owy sposób na to.
Macie jakie¶ pomys³y?

MN

Jak ja zak³ada³em tê sprê¿ynê (u mnie jest tylko jedna) to pomaga³em
sobie kawa³kiem drutu, z jednej strony ma³a pêtelka do za³o¿enia
na sprê¿ynê, z drugiej wiêksza na jaki¶ uchwyt (np. trzonek od m³otka).
Do tego parê przekleñstw i trochê potu na czole i zatrybi³o ;)

Pozdrawiam,
zarafiq

--

Jak zdj±æsprê¿yny od stopki centralnej?