Jak zdobyć PIT-40A zmarłego męża?

Data: 2021-03-05 22:46:13
Autor: Michal Jankowski
Jak zdobyć PIT-40A zmarłego męża?
Moja matka potrzebuje rozliczyć podatek wspólnie ze zmarłym mężem - jest taka możliwość.

Ma wszystkie pity od płatników z wyjątkiem PIT-40A z ZUS-u. Przyślą jeszcze? Nie przyślą? Chodzić po to do ZUS-u? Jeszcze inaczej?

   MJ

Data: 2021-03-06 06:22:05
Autor: Pete
Jak zdobyć PIT-40A zmarłego męża?
Hello, Michal Jankowski.
On 05.03.2021 22:46 you wrote:

> Moja matka potrzebuje rozliczyć podatek wspólnie ze zmarłym mężem - > jest taka możliwość. Ma wszystkie pity od płatników z wyjątkiem > PIT-40A z ZUS-u. Przyślą jeszcze? Nie przyślą? Chodzić po to do > ZUS-u? Jeszcze inaczej?

A w portalu podatkowym nie da się, w takiej sytuacji, zeznania wspólnego wyklikać?
 --
Pete

Data: 2021-03-06 10:58:43
Autor: Michal Jankowski
Jak zdobyć PIT-40A zmarłego męża?
W dniu 06.03.2021 o 06:22, Pete pisze:
Hello, Michal Jankowski.
On 05.03.2021 22:46 you wrote:

> [...]
  > ZUS-u? Jeszcze inaczej?

A w portalu podatkowym nie da się, w takiej sytuacji, zeznania wspólnego

Najpierw trzeba by mieć dostęp...

   MJ

Data: 2021-03-06 11:21:38
Autor: t-1
On 05.03.2021 22:46 you wrote:

> [...]
  > ZUS-u? Jeszcze inaczej?

A w portalu podatkowym nie da się, w takiej sytuacji, zeznania wspólnego

każdy ma dostęp.
Trzeba mieć tylko swój zeszłoroczny PIT.

Data: 2021-03-06 12:39:26
Autor: Michal Jankowski
On 05.03.2021 22:46 you wrote:

> [...]

   MJ

każdy ma dostęp.
Trzeba mieć tylko swój zeszłoroczny PIT.

A faktycznie, myślałem, że trzeba mieć tegoroczny łączny przychód, ale wystarczy przychód z jednego źródła. To spróbujemy.

   MJ

Data: 2021-04-08 19:04:34
Autor: Michal Jankowski
On 05.03.2021 22:46 you wrote:

> [...]

A faktycznie, myślałem, że trzeba mieć tegoroczny łączny przychód, ale wystarczy przychód z jednego źródła. To spróbujemy.

No więc poszło. Trzeba było znać zawartość zeszłorocznego pita i przychód zmarłego z jednego dowolnego źródła w 2020. Na szczęście jeden z pitów przyszedł, więc przychód znaliśmy. O dziwo, system automatycznie wypełnił wspólnego pita "w trybie dla wdowy".

   MJ

Jak zdobyć PIT-40A zmarłego męża?