Jak "zdobyć" Władysłowo?

Data: 2017-08-05 12:44:39
Autor: Bolko
Jak "zdobyć" Władysłowo?
Za tydzień w sobotę wybieram się do Władysławowa.
A że to będzie długi weekend itd możecie coś doradzić?
Start z krakowa.
Plan miałem wstać koło 5 rano i doturlać się na na 12 w południe.
Ale że zbliżą się 15 sierpnia to już nie może być tak prosto.

Data: 2017-08-05 21:51:41
Autor: sirapacz
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-05 o 21:44, Bolko pisze:
[...]

Na twoim miejscu waliłbym a4 1 i a1 a dalej klasycznie s6 reda rumia władek

jeśli chcesz ominąć korek na wlocie do władka (będzie na bank) to objedź z S6 na chwaszczyno, wejcherowo, krokowa i patrząc na mapę nie pamiętam którędy dokładnie ale kieruj się na chłapowo - to miejscowość która w zasadzie już jest władysławowem.

Korek przy bramkach wylotowych możesz mieć ale ponoć mieli podnosić w tym roku jak się korek robi (nie wiem czy tak jest w rzeczywistości).

Data: 2017-08-05 13:32:35
Autor: Bolko
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu sobota, 5 sierpnia 2017 21:52:34 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
> [...]
> Ale że zbliżą się 15 sierpnia to już nie może być tak prosto.
> Na twoim miejscu waliłbym a4 1 i a1 a dalej klasycznie s6 reda rumia władek
zastanawiam się czy wcześniej nie zjechać z A1 na przykład
 w okolicach ciechocinka i później już "polnymi" drogami

Data: 2017-08-06 14:01:00
Autor: sirapacz
Jak "zdobyć" Władysłowo?

Na twoim miejscu waliłbym a4 1 i a1 a dalej klasycznie s6 reda rumia władek
zastanawiam się czy wcześniej nie zjechać z A1 na przykład
  w okolicach ciechocinka i później już "polnymi" drogami

masochizm

za wcześnie - no chyba, że chcesz ominąć płatny odcinek ale 30 dychy to jest warty odcinek. Ostatecznie możesz zjechać zjazd przed końcem i tam kombinować z zadupiami. U mnie jednak dobrze spisywało się chwaszczyno a i widoki są fajne (ale nie pamiętam który odcinek był taki malowniczy - pewnie za wejHerowem :)

Data: 2017-08-07 11:04:18
Autor: Vlad The Ripper
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-05 o 22:32, Bolko pisze:
[...]

Ten wariant bym polecał. W Ciechocinku na dk91, potem w Warlubiu na dw214, w Wicku na dw213, w Starzynie na Łebcz,Władysławowo. Ktoś mi kiedyś polecał ten wariant i generalnie ruch mały a drogi znośne, a miejscami nawet bardzo przyzwoite jak na jednopasmówki. Zalety - omijasz trójmiasto i wszystkie bramki na autostradzie, nie płacisz tego bandyckiego myta, mały ruch poza Kościerzyną i Lęborkiem (tam możliwe korki). Można, jeśli masz jakiś monitoring online sytuacji na bramkach w Toruniu pojechać A1 dalej do węzła Warlubie. Zyskasz trochę na czasie w przypadku małego korka na bramkach.

Data: 2017-08-06 09:11:45
Autor: LEPEK
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 05.08.2017 o 21:51, sirapacz pisze:

wejcherowo,
Ja wiem, że po "j" kusi wpisać "c", ale ta miejscowość to jednak Wejherowo, przez 'samo h'.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-08-06 13:57:58
Autor: sirapacz
Jak "zdobyć" Władysłowo?

wejcherowo,
Ja wiem, że po "j" kusi wpisać "c", ale ta miejscowość to jednak Wejherowo, przez 'samo h'.

prawda to:)
moja kulpa:)

Data: 2017-08-06 18:21:37
Autor: Endriu
Jak "zdobyć" Władysłowo?
[...]

Objechaliśmy z małżonką okolice trójmiasta i stwierdzam, że najgłupszym miejscem na pobyt jest Władysławowo. Ciasno jak w dupie, droga zakorokowana i  plaży mało (część zajęta przez port oraz bodajże elektrociepłowię) . To już lepiej zalogować się w spokojnym Pucku i dojeżdżać sobie z rana po śniadaniu do Karwii Dębki Jastrzębia Góra.

50 km plaży do wyboru do koloru, blisko do trójmiasta, helu.

Endriu

Data: 2017-08-06 12:02:18
Autor: Kris
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu niedziela, 6 sierpnia 2017 18:21:41 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:

> [...]

50 km plaży do wyboru do koloru, blisko do trójmiasta, helu.

Niedaleko Szklana Huta- najpiękniejsze moim zdaniem miejsce nad Bałtykiem

Data: 2017-08-07 10:11:00
Autor: Poldek
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-05 o 21:51, sirapacz pisze:

Korek przy bramkach wylotowych możesz mieć ale ponoć mieli podnosić w tym roku jak się korek robi (nie wiem czy tak jest w rzeczywistości).

Mają otwierać bramki, gdy korek przed bramkami jest dłuższy niż na 45 minut czekania. W praktyce jechałem/wracałem w weekend w lipcu nad/z nad morza i pan na MOPie informował, że bramki będą najprawdopodobniej otwarte. A w rzeczywistości był korek na 35 minut, więc były zamknięte.
Ogólnie okolice Władysławowa to korkowa masakra w lecie. W lipcu - nie długi weekend - stałem pod Władysławowem ponad godzinę w tą w tamtą stronę. Nawigacja z omijaniem korków nic nie pomogła.

Data: 2017-08-05 21:55:40
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu .08.2017 o 21:44 Bolko <suryga@gmail.com> pisze:

[...]

Odpuść sobie, wybierz odwrotny kierunek do północnego. Dwa razy w życiu  popełniłem ten błąd i pojechałem do Władysławowa/Karwi w ten długi weekend  i dwa razy stałem tam w korkach po parę godzin.

TG

Data: 2017-08-05 13:38:08
Autor: Bolko
Jak "zdobyć" Władysłowo?

Odpuść sobie,
Pochodzę z małej wioski na południu Polski.
Dzisiaj na placu przed szkołą gdzie zawsze jakieś dzieciaki grały przed szkołą pustka. Wszyscy są teraz w Chorwacji :).
A na poważnie bawimy się z rodziną w BnO i akurat we Władysłowowie syn będzie
miał obóz treningowy a potem tydzień po tygodniu są zawody.
Wiec nie chce ale musze.

BnO - bieg na orientacje.

Data: 2017-08-05 22:46:47
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu .08.2017 o 22:38 Bolko <suryga@gmail.com> pisze:

[...]

Jak mus to mus. Odpal google maps i jedź inną drogą niż Ci będzie  podpowiadała.
Będziesz miał większe szanse na nie jechanie ze stadem.

TG

Data: 2017-08-05 16:00:12
Autor: Pszemol
Jak "zdobyć" Władysłowo?
"Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> wrote in message news:op.y4imn9mpg01fvfl-089.harvard.local...
Odpal google maps i jedź inną drogą niż Ci będzie  podpowiadała.
Będziesz miał większe szanse na nie jechanie ze stadem.

Cóż za dziwna strategia...

Google Maps podpowiada najszybszą trasę
UWZGLĘDNIAJĄC korki, wypadki, zatory...

Jadąc inaczej będziesz na 100% jechał dłużej.

Data: 2017-08-05 23:55:27
Autor: RadoslawF
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-05 o 23:00, Pszemol pisze:

[...]

Napisał ten co po Polsce z google nie jeździł.

Pozdrawiam

Data: 2017-08-05 17:36:30
Autor: Pszemol
Jak "zdobyć" Władysłowo?
"RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message news:om5esp$8si$2node1.news.atman.pl...
[...]

Po całej - nie... ale po południowej wiele razy.

Data: 2017-08-06 12:15:11
Autor: RadoslawF
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-06 o 00:36, Pszemol pisze:

[...]

Plączesz się w swoich fantazjach.

Pozdrawiam

Data: 2017-08-06 07:59:45
Autor: Budzik
Jak "zdobyć" Władysłowo?

[...]

Ale Cavallino ma racje.
Ostatnio wracałem z mazur w poprzedni długi weekend - nie stałem w korku ani 5 minut.

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2017-08-06 03:27:58
Autor: Kris
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu sobota, 5 sierpnia 2017 23:00:02 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

Cóż za dziwna strategia...

Google Maps podpowiada najszybszą trasę
UWZGLĘDNIAJĄC korki, wypadki, zatory...

Ta;) W teorii

Jadąc inaczej będziesz na 100% jechał dłużej.
W ubiegłą niedzielę np ci co google maps posłuchali stali w korku przed nadmorską miejscowością nawet 3 godziny. A wystarczyło skręcić w boczną droge i 7km nadrobić jadąc bez żadnych korków. Tyle że google tego nie podpowiadało. Przy wyjeżdzie to samo
30km wcześniej google kieruje kierowców w miejsce gdzie od kilku miesięcy trwa budowa ronda i droga zamknięta. I kolejne pół godziny w plecy na wycofanie stamtąd i pojechanie objazdem.
W okolicach Kostrzyna nad Odrą w ten weekend google też wymiękło;)

Data: 2017-08-06 00:13:25
Autor: cef
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-05 o 21:55, Tomasz Gorbaczuk pisze:
[...]

A na południe od Krakowa to nie ma korków? :-)

Data: 2017-08-06 09:13:40
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu .08.2017 o 00:13 cef <cezfar@interia.pl> pisze:

A na południe od Krakowa to nie ma korków? :-)

Nie mają dłuższego weekendu.

TG

Data: 2017-08-06 00:37:14
Autor: PiteR
Jak "zdobyć" Władysłowo?
na  ** p.m.s **  Bolko pisze tak:

[...]

Normalnie. Dojedź do Gdyni potem Rumia, Reda, Wejherowo, Karwia, Jastrzębia Góra, Władysłowo.

Byłem tam zilion razy i korki dojazdowe nigdy nie były tak straszne jak wyjazdowe.

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Jak "zdobyć" Władysłowo?