Jak "zdobyć" Władysłowo?

Data: 2017-08-05 21:51:41
Autor: sirapacz
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-05 o 21:44, Bolko pisze:
Za tydzień w sobotę wybieram się do Władysławowa.
A że to będzie długi weekend itd możecie coś doradzić?
Start z krakowa.
Plan miałem wstać koło 5 rano i doturlać się na na 12 w południe.
Ale że zbliżą się 15 sierpnia to już nie może być tak prosto.

Na twoim miejscu waliłbym a4 1 i a1 a dalej klasycznie s6 reda rumia władek

jeśli chcesz ominąć korek na wlocie do władka (będzie na bank) to objedź z S6 na chwaszczyno, wejcherowo, krokowa i patrząc na mapę nie pamiętam którędy dokładnie ale kieruj się na chłapowo - to miejscowość która w zasadzie już jest władysławowem.

Korek przy bramkach wylotowych możesz mieć ale ponoć mieli podnosić w tym roku jak się korek robi (nie wiem czy tak jest w rzeczywistości).

Data: 2017-08-05 13:32:35
Autor: Bolko
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu sobota, 5 sierpnia 2017 21:52:34 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
> [...]
> Ale że zbliżą się 15 sierpnia to już nie może być tak prosto.
> Na twoim miejscu waliłbym a4 1 i a1 a dalej klasycznie s6 reda rumia władek
zastanawiam się czy wcześniej nie zjechać z A1 na przykład
 w okolicach ciechocinka i później już "polnymi" drogami

Data: 2017-08-06 14:01:00
Autor: sirapacz
Jak "zdobyć" Władysłowo?

Na twoim miejscu waliłbym a4 1 i a1 a dalej klasycznie s6 reda rumia władek
zastanawiam się czy wcześniej nie zjechać z A1 na przykład
  w okolicach ciechocinka i później już "polnymi" drogami

masochizm

za wcześnie - no chyba, że chcesz ominąć płatny odcinek ale 30 dychy to jest warty odcinek. Ostatecznie możesz zjechać zjazd przed końcem i tam kombinować z zadupiami. U mnie jednak dobrze spisywało się chwaszczyno a i widoki są fajne (ale nie pamiętam który odcinek był taki malowniczy - pewnie za wejHerowem :)

Data: 2017-08-07 11:04:18
Autor: Vlad The Ripper
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-05 o 22:32, Bolko pisze:
[...]

Ten wariant bym polecał. W Ciechocinku na dk91, potem w Warlubiu na dw214, w Wicku na dw213, w Starzynie na Łebcz,Władysławowo. Ktoś mi kiedyś polecał ten wariant i generalnie ruch mały a drogi znośne, a miejscami nawet bardzo przyzwoite jak na jednopasmówki. Zalety - omijasz trójmiasto i wszystkie bramki na autostradzie, nie płacisz tego bandyckiego myta, mały ruch poza Kościerzyną i Lęborkiem (tam możliwe korki). Można, jeśli masz jakiś monitoring online sytuacji na bramkach w Toruniu pojechać A1 dalej do węzła Warlubie. Zyskasz trochę na czasie w przypadku małego korka na bramkach.

Data: 2017-08-06 09:11:45
Autor: LEPEK
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 05.08.2017 o 21:51, sirapacz pisze:

wejcherowo,
Ja wiem, że po "j" kusi wpisać "c", ale ta miejscowość to jednak Wejherowo, przez 'samo h'.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2017-08-06 13:57:58
Autor: sirapacz
Jak "zdobyć" Władysłowo?

wejcherowo,
Ja wiem, że po "j" kusi wpisać "c", ale ta miejscowość to jednak Wejherowo, przez 'samo h'.

prawda to:)
moja kulpa:)

Data: 2017-08-06 18:21:37
Autor: Endriu
Jak "zdobyć" Władysłowo?
[...]

Objechaliśmy z małżonką okolice trójmiasta i stwierdzam, że najgłupszym miejscem na pobyt jest Władysławowo. Ciasno jak w dupie, droga zakorokowana i  plaży mało (część zajęta przez port oraz bodajże elektrociepłowię) . To już lepiej zalogować się w spokojnym Pucku i dojeżdżać sobie z rana po śniadaniu do Karwii Dębki Jastrzębia Góra.

50 km plaży do wyboru do koloru, blisko do trójmiasta, helu.

Endriu

Data: 2017-08-06 12:02:18
Autor: Kris
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu niedziela, 6 sierpnia 2017 18:21:41 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:

> [...]

50 km plaży do wyboru do koloru, blisko do trójmiasta, helu.

Niedaleko Szklana Huta- najpiękniejsze moim zdaniem miejsce nad Bałtykiem

Data: 2017-08-07 10:11:00
Autor: Poldek
Jak "zdobyć" Władysłowo?
W dniu 2017-08-05 o 21:51, sirapacz pisze:

Korek przy bramkach wylotowych możesz mieć ale ponoć mieli podnosić w tym roku jak się korek robi (nie wiem czy tak jest w rzeczywistości).

Mają otwierać bramki, gdy korek przed bramkami jest dłuższy niż na 45 minut czekania. W praktyce jechałem/wracałem w weekend w lipcu nad/z nad morza i pan na MOPie informował, że bramki będą najprawdopodobniej otwarte. A w rzeczywistości był korek na 35 minut, więc były zamknięte.
Ogólnie okolice Władysławowa to korkowa masakra w lecie. W lipcu - nie długi weekend - stałem pod Władysławowem ponad godzinę w tą w tamtą stronę. Nawigacja z omijaniem korków nic nie pomogła.

Jak "zdobyć" Władysłowo?