Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?

Data: 2016-09-02 04:35:28
Autor: Yerine Ictimai
Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?
Jak pozyskać rzeczony dysk naprawczy dla 32-bitowego windows7,
 skąd można ściągnąć obraz iso?

Potrzebny do maszyny wirtualnej VirtualBox, gdzie przekonwertowano
 do obrazu vdi fizyczny system w7 z dysku logicznego, więc jest
 bez bootloader'a, a dysk naprawczy spokojnie doda
 bootloader

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-02 08:59:00
Autor: Nathan

https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows7
--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2016-09-02 17:31:07
Autor: Yerine Ictimai
Nathan <mail@sig.jest> Wrote in message:
W dniu 2016-09-02 o 04:35, Yerine Ictimai pisze:
 bez bootloader'a, a dysk naprawczy spokojnie doda
 bootloader

https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows7

Ale na tym Microsoft'owym portalu trzeba podać numer licencji
 swojego Windows'a i wtedy można ściągnąć dysk naprawczy ale
 przystosowany TYLKO DO NIEGO - w skrócie: czyli taki co
 potrzebuje architektury 64-bitowej żeby w ogóle zastartował - a
 moja maszyna wirtualna jest tylko 32-bitowa. W skrócie, taki dysk
 naprawczy to ja mam od samego początku ale on przy starcie na tej
 maszynie 32-bitowej od razu mówi że potrzebuje architektury
 64-bitowej i odmawia dalszej współpracy :/

A czy istnieją narzędzia tego typu innych twórców niż m$, (third
 parties), takie co startowane z  iso/CD/DVD zainstalują
 JAKIKOLWIEK bootloader (np inny niż BCD) zdolny WYSTARTOWAĆ
 W7-32bit znajdujący się na dysku twardym / partycji ZUPEŁNIE
 pozbawionym/ej BCD?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-02 17:49:04
Autor: Yerine Ictimai
Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru> Wrote in message:
[...]

Przykładowo coś jak NeoBCD itp., ale może czy NeoBCD oferuje dysk
 iso żeby wystartować go na maszynie kompletnie pozbawionej
 jakiegokolwiek bootloader'a żeby właśnie dodał bootloader dla
 w7?

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-09 12:32:34
Autor: pueblo
Witaj Yerine Ictimai, 02 wrz 2016 w news:nqc71u$cqf$1dont-email.me napisałeś/aś:

[...]

Akurat wczoraj załatwiłem (prawie) podobny problem na laptopie. Tak kombinowałem, że w końcu nie mogłem uruchomić W7. Żadna naprawa z instalki W7 nie pomogła. Na innej partycji zainstalowałem jeszcze raz W7 (nie utworzył sobie tej 100MB partycji - katalog boot ma na swojej) i zaraz po uruchomieniu zainstalowałem EasyBCD i dodałem do bootmanagera tę pierwszą instalację Widows (o którą się rozchodzi) No i się uruchamia.
Teraz można kombinować, jak pozbyć się drugiej tak, żeby pierwsza się nadala uruchamiała. Wydaje mi się, że jak usunę wszytko oprócz \boot i paru plików z katalogu głownego z partycji z drugim windowsem to będzie ok i będzie można nawet zmniejszyć tę partycję.
Ty możesz zrobić podobnie, pewnie możesz zmienić partycję z logicznej na podstawową bez utraty danych. Musisz pokmbinować. Albo dodasz partycję na istniejącym dysku w maszynie, albo nowy dysk - do instalacji nowej 7 żeby podnieść starą.

Data: 2016-09-02 18:10:21
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 2 Sep 2016 17:31:07 +0200 (CEST)  doszła do mnie wiadomość  <nqc60a$8tp$1@dont-email.me>  od Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>  :
[...]

Zobacz Rescatux, potrafi zrekonstruować boot record Windowsa:
https://www.youtube.com/watch?v=kpJoNHjiOOs&index=7&list=PL8DF064C0B27FBE96
Natomiast Super Grub Disk prawdopodobnie ci tego windowsa z
uszkodzonym MBR uruchomi:
http://www.supergrubdisk.org/super-grub2-disk/

Nie trzymasz ISO ze swoim systemem?
To błąd, pozostaje ci szukanie tego ISO po emulach i torrentach.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

Data: 2016-09-02 20:28:09
Autor: Yerine Ictimai
Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid> Wrote in message:
Zobacz Rescatux, potrafi zrekonstruować boot record Windowsa:
https://www.youtube.com/watch?v=kpJoNHjiOOs&index=7&list=PL8DF064C0B27FBE96

Ale potrafi "wstrzyknąć" BCD którego tam nie ma, ponieważ bez
 niego sama naprawa boot record to chyba za mało?

Natomiast Super Grub Disk prawdopodobnie ci tego windowsa z
uszkodzonym MBR uruchomi:
http://www.supergrubdisk.org/super-grub2-disk/

Podobna sprawa.

Nie trzymasz ISO ze swoim systemem?
To błąd, pozostaje ci szukanie tego ISO po emulach i torrentach.

Ale mam na laptopie w7 zainstalowany od samego kupna tego laptopa,
 bez żadnych płyt instalacyjnych, i jeszcze można tam było nagrać
 dysk naprawczy ale on jest na sprzęt 64 bitowy

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-09-02 20:41:47
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 2 Sep 2016 20:28:09 +0200 (CEST)  doszła do mnie wiadomość  <nqcgc9$fql$1@dont-email.me>  od Yerine Ictimai <ictimai@yandex.ru>  :
[...]

Nie wiem co masz zepsute, więc sam sprawdź.

Natomiast Super Grub Disk prawdopodobnie ci tego windowsa z
uszkodzonym MBR uruchomi:
http://www.supergrubdisk.org/super-grub2-disk/

Podobna sprawa.

Możesz tym odpalić system z dysku z zamazanym boot kodem, czasami to
się przydaje, mi dość często.

[...]

Poszukaj, posiądziesz odpowiednie ISO i pozbędziesz się kłopotów,
serio, nawet sam MS radził od znajomego pożyczyć, ale jak znajomy nie
ma, to od nieznajomego też można, a na torrentach są jedni i drudzy.
Taki od nieznajomego to najpierw antywirusikiem przetestować wypada,
co by nie zostać następnego dnia w samych gaciach z wielkimi długami,
a może i w pierdlu na Guantanamo.

Data: 2016-09-02 19:02:33
Autor: pueblo
Witaj Yerine Ictimai, 02 wrz 2016 w news:nqaohs$3tm$1dont-email.me napisałeś/aś:

 bez bootloader'a, a dysk naprawczy spokojnie doda

jeśli doda, to odpal maszynę z iso
Windows 7 Professional with Service Pack 1 (x86) - DVD (Polish)
http://pc.cd/ySIctalK

Windows 7 Home Premium with Service Pack 1 (x86) - DVD (Polish)
http://pc.cd/MPqctalK

hasło:winclub.pl

Data: 2016-09-02 19:10:24
Autor: pueblo
Witaj pueblo, 02 wrz 2016 w news:nqcic9$4bb$1mx1.internetia.pl napisałeś/aś:

[...]

to są obrazy instalek, ale płyta instalacyjna też ma opcję naprawy.

Jak zdobyc dysk naprawczy w7 32-bit?