Jak zdobyć odpis aktu notarialnego?

Data: 2010-02-09 23:38:26
Autor: .B:artek.
Jak zdobyć odpis aktu notarialnego?
W dniu 09-02-2010 18:52, mimo pisze:
Witam,

Potrzebuje odpis aktu notarialnego - umowy dożywocia, która została
zawarta w 1996 roku. Przeszukiwałem dokumenty w domu i nigdzie jej nie
mam. Mam tylko dokumenty świadczące o tym że została dokonana zmiana w
księdze wieczystej na podstawie umowy dożywocia. Ciotka z którą umowa
była zawarta umarła dwa lata temu.
Gdzie mogę uzyskać odpis aktu notarialnego tej umowy. Szukałem tego
notariusza który tą umowę sporządził, ale nie mogę znaleźć. Czy te
dokumenty są w jakimś archiwum. Umowa zawarta w Poznaniu. Prosiłbym o
wskazanie miejsca gdzie mogę taki odpis uzyskać.

Umowa jest w aktach księgi wieczystej w sądzie. Żeby się do niej dostać trzeba wykazać tzw. interes prawny - najlepiej być właścicielem albo mieć od właściciela pełnomocnictwo do przeglądania akt KW.

--
..B:artek.

Jak zdobyć odpis aktu notarialnego?