Jak zdrowie szanownej mamusi ?

Data: 2010-10-02 09:45:11
Autor: `heÂŽsk
Jak zdrowie szanownej mamusi ?
oczywiscie mamusi prezesa PiS. cos ostatnio cicho na ten temat.

Data: 2010-10-02 03:40:05
Autor: Hans Kloss
On 2 Paź, 09:45, `he(R)sk <.PiSbigbred...@interia.pl> wrote:
oczywiscie mamusi prezesa PiS. cos ostatnio cicho na ten temat.

Wyjątkowe z ciebie bydlę śmieciu  nawet jak na pełowca. Wypierdalaj
stad bo zdrowie ci się pogorszy.
J-23

Data: 2010-10-02 13:20:06
Autor: MH

--
Niesmaczne !!  Ale żeby pozostać przy rodzince prezesa , postawiłbym inne
pytanko. Jak tam Martusia i jej komunistyczny przydupas bawią się za forsę którą

MH

Data: 2010-10-02 17:36:09
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-02 13:20, MH pisze:
[...]

  "Martusia" i jej "komunistyczny (??)przydupas"  nie są osobami publicznymi. A więc nie mamy prawa publicznie ich krytykować.

Data: 2010-10-02 17:48:16
Autor:
On Sat, 02 Oct 2010 17:36:09 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]

  "Martusia" i jej "komunistyczny (??)przydupas"  nie są osobami publicznymi. A więc nie mamy prawa publicznie ich krytykować.

 jezeli sie nie pchaja na afisz, nie sa. ostatnio pchali sie ostro.
 rekoma dubienieckiego prezes usluje pozbys sie szczepinskiej.
 co do mamusi: kobieta jakos dziwnie ozdrowiala. ciekaw jestem
 czy prezes zawiozl ja na grob jej syna ?

Data: 2010-10-02 17:55:13
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-02 17:48, "<heÂŽsk>" pisze:
On Sat, 02 Oct 2010 17:36:09 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

   W dniu 2010-10-02 13:20, MH pisze:
oczywiscie mamusi prezesa PiS. cos ostatnio cicho na ten temat.
Niesmaczne !!  Ale Ĺźeby pozostać przy rodzince prezesa , postawiłbym inne
[...]

Jakie pchanie się na afisz? Nigdy nie zgłaszali akcesu na jakieś publiczne stanowisko.. przynajmniej ta Marta.

Data: 2010-10-02 22:23:00
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i87jvc$6dq$1news.onet.pl...
[...]

Ależ są, jak najbardziej, tak samo jak Doda..., z tym, że ta ostatnia w pałacu prezydenckim się nie zabunkrowała...

boukun

Data: 2010-10-02 22:56:58
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-02 22:23, boukun pisze:

[...]

Nie.Doda to artystka, a więc osoba publiczna i podlegająca krytyce. Marta nie, - o niej wyrażanie publiczne swojej opinii może być ukarane jak ona poczuje się tym urażona i poda krytykanta  do sądu.

Data: 2010-10-03 01:23:47
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i886ua$mm8$1news.onet.pl...
[...]

Pitolisz, jak córka prezydenta i to robiąca w polityce razem ze swoim mężem miałaby nie bc osobą publiczną... Każdy tabloid o niej  pisze, a zatem już dawno stała się osobą publiczną... Do sądu, to każdy ma prawo każdego podać...

boukun

Data: 2010-10-03 09:30:07
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-03 01:23, boukun pisze:

[...]

  Dzieci prezydenta nie są "z marszu" osobami publicznymi, ani tak na dobrą sprawę jego żona. Że ktoś o nich pisze to nie znaczy że można na nich psy wieszać.
Owszem, do sądu zawsze można podać, - tylko osobę publiczną ten sąd wyśmieje. W każdym państwie (nawet PRL-u) mieliśmy prawo publicznego wyrażania swojej opinii o osobie publicznej. Natomiast nigdy i nigdzie nie było prawa pozwalającego na publiczne wtrącanie się w życie osób prywatnych, bezkarnie.

PS. Nawet my tutaj na psp mamy status osób publicznych.

Data: 2010-10-03 01:47:42
Autor: Hans Kloss
On 3 Paź, 09:30, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

  Dzieci prezydenta nie są "z marszu" osobami publicznymi, ani tak na
dobrą sprawę jego żona. Że ktoś o nich pisze to nie znaczy że można na
nich psy wieszać.
Temu bydłu nie wytłumaczysz- zrobią wszystko żeby dokopać (w swoim
pojebanym mniemaniu rzecz jasna) znienawidzonemu kaczorowi. I mogą to,
wzorem swojego idola śmiecia palikota, robić całkowicie bezkarnie.
Taki właśnie wkład w kulturę życia publicznego  wniosły czteroletnie
rządy platfonsów pod wodzą ryzego donka. Przypominam że jeszcze nie
tak dawno jeden z polityków został skazany prawomocnym wyrokiem za
nazwanie Prezydenta RP.. największym leniem Rzeczpospolitej. Dziś byle
skurwysyńska gnida jeździ bezkarnie  po Głowie Państwa za jej życia
oraz po śmierci. Oraz obrzuca plugawymi wyzwiskami Jego rodzinę,
znajomych...aż ręka świerzbi żeby mu poradzić, coby się raczej
zainteresował kasą którą uskładała jego żona pracując w niemieckich
burdelach.
J-23

Data: 2010-10-03 17:44:27
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i89bfr$i82$1news.onet.pl...
[...]

Nie wszystkie mają z marszu, ale takie jak Kaczyńska, Kwaśniewska, buzkowa, Rosati Tuskowa mają z marszu...

PS. Nawet my tutaj na psp mamy status osób publicznych.

No właśnie...
Ja też jestem od momentu, jak mi zrobiono proces o tzw. antysemityzm osobą publiczną...

boukun

boukun

Jak zdrowie szanownej mamusi ?