Jak zginął dyrektor kancelarii Tuska

Data: 2011-08-18 14:05:21
Autor: u2
Jak zginął dyrektor kancelarii Tuska
W dniu 2011-08-18 14:00, u2 pisze:
... kolejne tajemnicze "samobójstwo". Dziwnie często giną w Polsce
ludzie z kręgu władzuchny w niewyjaśnionych okolicznościach :

Samoboj strzelony sobie pod wplywem niewyjasnionego impulsu tak jak w
przypadku Leppera. Pewnie ostatnie slowa szefa kancelarii Tuska brzmialy
: panowie, ale po co wam ta linka ?

Data: 2011-08-18 14:25:29
Autor: Zahir

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e4d000b$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To tak jak z Majakowskim!

Data: 2011-08-18 14:43:13
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e4d000b$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ostatnie slowa brzmialy: "Panowie, ale ja naprawde nic nie powiem!"

R.

Data: 2011-08-18 14:45:13
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 14:43, raff pisze:
 panowie, ale po co wam ta linka ?
Ostatnie slowa brzmialy: "Panowie, ale ja naprawde nic nie powiem!"

Widac, ze nie uwierzyli.

Data: 2011-08-18 14:53:34
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e4d0963$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-08-18 14:43, raff pisze:
 panowie, ale po co wam ta linka ?
Ostatnie slowa brzmialy: "Panowie, ale ja naprawde nic nie powiem!"

Widac, ze nie uwierzyli.

Uwierzyli, ale chcieli miec 100 - procentowa pewnosc.

R.

Data: 2011-08-18 17:24:16
Autor: u2
W dniu 2011-08-18 14:53, raff pisze:
Widac, ze nie uwierzyli.
Uwierzyli, ale chcieli miec 100 - procentowa pewnosc.

To zrobili w sumie glupote, Endriu moze miec jeszcze niejednego dobrze
zakonserwowanego trupa w sejfie. :)

Jak zginął dyrektor kancelarii Tuska