Jak zginal jeden z adwokatow ktory zlozyl sprawe przeciwko H.Klinton

Data: 2016-12-18 00:32:20
Autor: maciek zawieja
Jak zginal jeden z adwokatow ktory zlozyl sprawe przeciwko H.Klinton
http://www.beckandlee.com/index.html

ZA      przekrety   w  wyborach    wsrod   Demokratow.Dodam    ze   ten   adwokat   zginal   w  dziwnych   okolicznosciach    i    sprawa    sie   juz  zakonczyla   sie

Data: 2016-12-18 09:39:06
Autor: A. Filip
maciek zawieja <maciekzawieja6@gmail.com> pisze:
http://www.beckandlee.com/index.html

ZA przekrety w wyborach wsrod Demokratow.Dodam ze ten adwokat zginal w
dziwnych okolicznosciach i sprawa sie juz zakonczyla sie

Agenci Putina musieli go zabić w ramach prowokacji? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Jak zginal jeden z adwokatow ktory zlozyl sprawe przeciwko H.Klinton