Jak zgotowano krzyż Narodowi Polskiemu

Data: 2011-01-02 18:11:32
Autor: boukun
Jak zgotowano krzyż Narodowi Polskiemu
Artykuł prosze powielać, kopiowac i rozsyłać po znajomych. Dziekuję.
Słowo wstępne
Tragedia, która spadła na Polskę w 1989 roku w postaci "okrągłego stołu", wolnych wyborów i rządu Mazowieckiego nie została jeszcze przez większość Narodu zrozumiana. Wszyscy się cieszyli, że komuna upadła. Polacy nie zdawali sobie sprawy z komedii w którą zostali uwikłani w sposób z góry zaplanowany. Ta komedia może się zakończyć tragicznie dla Narodu Polskiego, tragicznie na dziesiątki, a może nawet na setki lat. Komuna upadła, bo taka decyzja zapadła w Nowym Jorku, w gabinecie Rockefellera przy współudziale tajnej żydo-masońskiej loży B'nei B'rith. Komunę, która była skompromitowana do cna, postanowiono zastąpić nowym szyldem. "Nasi" ludzie zostaną na swoich stanowiskach. Żyd Rakowski pomaga wykończyć partię, a całe legiony żydów, dotąd partyjnych, przeszły do opozycji i jako działacze katoliccy "Solidarności" dogadali się przy "okrągłym stole" ze swoimi wrogami rządu.

Najpierw tajne rozmowy ze sobą, tajny podział ról, a potem komedia dla nieświadomego Narodu.

Żydzi, wykorzystując naiwność Polaków i przy ich pomocy, opanowali obecnie całkowicie wszystkie najważniejsze dziedziny życia w Polsce.

Tragedia Polaków zaczęła się za rządów Sasów, którzy w sposób zorganizowany przez, niszczyli naszą kulturę i obyczaje. Pod nich haniebnym zachowaniem, mason, król Stanisław August Poniatowski oddał Polskę masonerii w dzierżawę. Jak to się dla niego i dla Polaków skończyło, to dobrze już wiemy. Kulisy dwudziestolecia dziejów Polski wskrzeszonej, wyraźnie wskazują, że masoneria ponownie zwyciężyła.

Symbolem zwycięstwa masonerii było usunięcie z korony Krzyża i włożenie gwiazdek masońskich na skrzydła Orła Białego. Po drugiej wojnie światowej korona spadła, ale gwiazdki masońskie pozostały. Pozostały również stare układy żydów amerykańskich z żydami rosyjskimi i polskimi, a owocem tych układów była Jałta.

Żydzi po wymordowaniu w Katyniu i innych miejscach zagłady polskich oficerów i inteligencji (NKWD - tajna policja kierowana przez żydów), zaczęli przygotowywać się do objęcia rządów w przyszłej Polsce. Powstał Związek Patriotów Polskich w ZSRR, w skład którego wchodzili prawie sami żydzi. Przygotowywano kadry nowych właścicieli Polski. Po tzw., "wyzwoleniu" zaczęła się nowa tragedia Narodu Polskiego. Zapełniły się więzienia. Świat wiwatował, ciesząc się z zakończenia II wojny światowej, a w Polsce zaczął się nowy terror. Nowa "ludowa" - żydowska władza postanowiła wymordować wszystkich potencjalnych przywódców Narodu oraz resztki inteligencji. Powstało żydowskie UB, z całą armią zwyrodniałych żydów, takich jak: Różański, Radkiewicz, Światło. Pomagała im armia prokuratorów, sędziów, adwokatów i komendantów Zakładów Karnych. Dziś przybłęda żydowska Drawicz woła: "nie będziemy nikogo rozliczać za przeszłość, musimy postępować po chrześcijańsku". Ciekawe, że w latach terroru, tacy Drawicze nie chcieli postępować po chrześcijańsku. Dziś kryją i stają w obronie swoich pobratymców, zbrodniarzy, sami udając niewinne baranki.

Żydzi zrobili miejsce dla swoich: Bermanów, Radkiewiczów, Różańskich, Światłów, Szyrów, Minców, Michników - Szechterów, Bratkowskich i tysięcy innych. Zaczął się terror tzw., "stalinowski", dokonywany rękami żydów i ich agentów. Rabowano kraj. Z biegiem lat, na Zachód, docierało coraz więcej wiadomości o terrorze żydowskim w Polsce. Żydzi, widząc, że sprawa może stać się bardzo głośna, dokonują prowokacji w Kielcach. Bojówki żydowskie, zmontowane z różnej maści agentów, napadły na domy żydowskie, robiąc wielki popłoch. Prasa żydowska tylko na to czekała. Cały świat dowiedział się, że to Polacy prześladują żydów. Są to stare metody, przez żydostwo wielokrotnie wypróbowane.

Potem przyszły rozgrywki między komunistami - żydami i "chamami", walka o władzę. Wywoływało się kryzysy, by niezadowolenie społeczne wzrosło i odpowiednio je podsycając, rozgrywano układy, kosztem nieraz dziesiątków zabitych i tysięcy aresztowanych, bitych Polaków, którzy nieświadomie stali się obiektem manipulacji grup rozgrywających własne plany - nie polskie. Tak przeżyliśmy lata 1956, 1968, 1970, 1976, 1980 i doczekaliśmy się tego, że żydzi częściowo odsunięci od władzy w 1956 roku powracają triumfalnie na najwyższe stanowiska, wykorzystując do tego celu Wałęsę i "Solidarność". Naiwni Polacy, zwiedzeni wśród "działaczy" pseudo-katolickich, działaczy społecznych itp., zaufali podstawionemu agentowi Wałęsie, który został wylansowany przez prasę żydowską, radiostacje radiowe i telewizyjne na usługach żydowskich. Niedouczone, ciemne, ogłupiane przez dziesiątki lat społeczeństwo, pozbawione myśli i polityki polskiej, odsunięte od prawdziwych źródeł informacji, bez elity intelektualnej, która czuje i myśli po polsku, ale za to z całą masą przywódców, artystów i twórców, pisarzy pochodzenia żydowskiego, lub takich co poszli na służbę szatanowi do masonerii, to społeczeństwo stało się ofiarą spisku doskonale zorganizowanego, który objawił się przy "okrągłym stole", farsą wyborów i w konsekwencji przekazaniem rządów żydowi Mazowieckiemu. A swoją drogą, ten Mazowiecki to geniusz. Jest to żyd i Polak, mason i katolik, dziennikarz, polityk i były premier, jednym słowem jest wszystkim.

Czytaj dalej...

Prawda o Wałęsie
http://wiernipolsce.wordpress.com/2010/12/13/jak-zgotowano-krzyz-narodowi-polskiemu/

boukun

Data: 2011-01-02 19:17:57
Autor: K.S.
ale bzdury!
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ifqc12$jig$1mx1.internetia.pl...
Artykuł prosze powielać, kopiowac i rozsyłać po znajomych. Dziekuję.

Ten stek szkodliwych bzdur rozsyłać!?
Żeby kompletnie ludzi ogłupiać!!???

[...]
[...]

Król Stanisław August Poniatowski starał się URATOWAĆ Polskę - ale głupota i egozim szlachty mu nie pozwoliły.
Ani masoneria ani Żydzi nie mieli z tym niemal nic wspólnego.
Podobnie Sasi byli jako królowie niemal całkowicie bezradni - ustrój państwa uniemożliwił im jego wzmocnienie, a przecież chętnie zasiedzieliby się w Polsce jako dynastia..

 [...]

W reszcie tych wywodów pobrzmiewa ta sama śpiewka:
Polacy niewinni - także w ostatnim 30-leciu.
Nic to że dali się nabrać na Okrągły Stół, że przegłosowali UE, że wahają się ciągle między PiSem a PO, że wierzą w Globalne Ocieplenie.
Wszystkiemu winni masoni, Żydzi i cykliści.

Data: 2011-01-02 20:16:56
Autor: boukun
ale bzdury!

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ifqfh9$hg$1news.onet.pl...
[...]

Z PiSu i z PO!
potomkowie sanacyjnych żydomasonów, rządzicieli Polski...

boukun

Data: 2011-01-02 18:38:33
Autor: apr...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
> Artykuł prosze powielać, kopiowac i rozsyłać po znajomych. Dziekuję.

słuchaj bogdan jakbyś odpowiedział coś w tym stylu:
aanbyyydbemnndtybxcyujj, to by znaczyło to samo co napisałeś o tym młotku, wiem jest niedziela i dopiero jutro będzie wydanie gw, więc jutro wpastujesz nam co mamy myśleć w/g gw, prawda ?

Data: 2011-01-02 19:47:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ifqgn9$ibe$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dopiero jutro będzie wydanie gw, więc jutro wpastujesz nam co mamy myśleć w/g

Czyżbyś ty też potrzebował młotka?

Data: 2011-01-02 20:17:50
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d20c1f4$0$2458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Biednyś, boś głupi...

Biedna ta Polska, mając takich ubogich w rozum obywateli...

boukun

Data: 2011-01-02 20:56:57
Autor: obserwator
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Biednyś, boś głupi...

Biedna ta Polska, mając takich ubogich w rozum obywateli...

no co za bezczelne, kacapskie bydle.

Data: 2011-01-02 21:47:25
Autor: Klin
Użytkownik boukun napisał:

http://wiernipolsce.wordpress.com/2010/12/13/jak-zgotowano-krzyz-narodowi-polskiemu/

boukun

    Uważasz, że masz prawo posługiwać się symbolem, który tu wielokrotnie
    znieważałeś. Póki nie przeprosisz tych dla, których ten symbol jest święty
    tytuł tego wątku będzie odbierany jak jeszcze jedno Twoje jako szyderstwo.

Data: 2011-01-02 20:54:51
Autor:
Jak zgotowano krzyż Narodowi Polskiemu
Klin  Uważasz, że masz prawo posługiwać się symbolem, który tu wielokrotnie
    znieważałeś. Póki nie przeprosisz tych dla, których ten symbol jest święty
    tytuł tego wątku będzie odbierany jak jeszcze jedno Twoje jako szyderstwo.

bokun to psychopata i degenerat. To odpad ludzki, a nie czlowiek.

Data: 2011-01-03 00:24:58
Autor: boukun

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ifqo9b$und$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Ja się nie odnoszę w tym wątku akurat do krucyfiksa. A tytułu też nie zmieniałem, znaczy on tyle samo, co każde inne staropolskie powiedzonko...

boukun

Jak zgotowano krzyż Narodowi Polskiemu