Jak zgrać hurtem zdjęcia z MMSow ? (Nokia)

Data: 2012-06-06 13:21:36
Autor: Aleksander
Jak zgrać hurtem zdjęcia z MMSow ? (Nokia)
Witajcie,

Mam obecnie około 1000 odebranych wiadomości w telefonie
(Nokia C7) z czego powiedzmy 300 to MMSy.

Czy jest jakaś opcja, aby zgrać wszystkie zdjęcia na raz,
ze wszystkich wiadomości - najlepiej do jednego wspólnego
folderu, ale niekoniecznie.

Bo jak mam klikać i otwierać każdego MMSa i zapisywać
zdjęcia po jednym... to może coś człowieka trafić.

Poratujcie :)

Pozdrawiam,
Aleksander.

Data: 2012-06-06 12:08:03
Autor: tatanka1981
W dniu środa, 6 czerwca 2012 13:21:36 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

[...]

Nie tak dawno temu o to samo pytalem.

1. Sprawdz czy Nokia Suite widzi twoje MMSy (u mnie na 6300 nie widzial, ale to starszy telefon niz c7. Dlatego punkt drugi:)
2. Zrob kopie zapasowa Nokia Suitem i otworz jej plik NBU explorerem. Co prawda kazdego wyciagasz osobno ale klikanie myszka na ekranie 13,3 cala (moj lapek) to jednak inny komfort i czas niz palcem na 3,2 cala, czy wrecz w przypadku mojej 6300 - klawiatura i 2 cale.

Link do mojego pytania - Nokia 6300 - Archiwizacja MMS na kompie - czym?
https://groups.google.com/forum/?fromgroups#!searchin/pl.misc.telefonia.gsm/mmsy$20nokia|sort:date/pl.misc.telefonia.gsm/mz7G2Dh9Wbw/0Es0e4VIUzUJ

Data: 2012-06-06 21:52:40
Autor: PiteR
 pisze tak:

Zrob kopie zapasowa Nokia Suitem i otworz jej plik NBU explorerem.

cwane :)

--
Piotr

Data: 2012-06-07 23:42:31
Autor: Aleksander
Jak zgrać hurtem zdjęcia z MMSow ? (Nokia)
Dzięki, Nokia Suite widzi MMSy bez problemu, ale
faktycznie NBU explorerem może szybciej powyłuskiwać zdjęcia.

Dzięki :)
Alekander.

Data: 2012-06-08 00:40:14
Autor: Krystek
W dniu 2012-06-07 23:42, Aleksander pisze:
Dzięki, Nokia Suite widzi MMSy bez problemu, ale
faktycznie NBU explorerem może szybciej powyłuskiwać zdjęcia.

Do usług ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Jak zgrać hurtem zdjęcia z MMSow ? (Nokia)