Data: 2009-06-18 08:34:26 | |
Autor: dziadekJacek | |
Jak zidentyfikować silnik? (podobno 1,9 D Peugot 95r) | |
Jesli to klasyczny 1.9 diesel bez turbo to bym nie rozpieprzałgo tak szybko (mysle o stweirdzeniu "do zabawy") demon prędkości z niego żaden, ale jest skurczybyk tak dobry ze nawet mu możesz papci napchać i pojedzie :) Miałem puga 405 z takim silnikiem i nigdy nie miał problemów nawet z ropą "strażacką". A co do obrotomierza, to wydaje mi sieże jest taka możliwość skoro w wielu wersjach są. Tylko niestety nie wiem gdzie mógłbyś poszukać dokładnych danych skrzyni.A na jakichś Peugotowskich forach nic nie mówią?
-- dziadekJacek www.bezwypadkowe.net |
|
Data: 2009-06-18 08:51:22 | |
Autor: Sergi Spotowski | |
Jak zidentyfikować silnik? (podobno 1,9 D Peugot 95r) | |
Użytkownik "dziadekJacek" <jacek_poszepszynskiBEZTEGO@gazeta.PRECZZEZESPAMEM.pl> napisał w wiadomości news:h1cn5i$fvo$1inews.gazeta.pl... Jesli to klasyczny 1.9 diesel bez turbo to bym nie rozpieprzałgo tak szybko (mysle o stweirdzeniu "do zabawy") demon prędkości z niego żaden, ale jest skurczybyk tak dobry ze nawet mu możesz papci napchać i pojedzie :) Miałem puga 405 z takim silnikiem i nigdy nie miał problemów nawet z ropą "strażacką". A co do obrotomierza, to wydaje mi sieże jest taka możliwość skoro w wielu wersjach są. Tylko niestety nie wiem gdzie mógłbyś poszukać dokładnych danych skrzyni.A na jakichś Peugotowskich forach nic nie mówią? Moze to silnik+skrzynia z Poloneza Trucka. -- -- Pozdrawiam - Sergiusz Spotowski - Safrane 3.0 Biturbo Baccara Quadra '96 BMW e21 '78 326 / Poldowrost Truck "If you talk to God , you are praying. If God T,alks to you, you have schizophrenia" |
|
Data: 2009-06-18 09:18:32 | |
Autor: Sawa | |
Jak zidentyfikować silnik? (podobno 1,9 D Peugot 95r) | |
Użytkownik "Sergi Spotowski" <seru@o-c.pl> napisał w wiadomości news:h1copa$j54$1mx1.internetia.pl...
Też nad tym myślę bo 406 mają raczej napęd na przód a wiem że do Nivy wstawiali poldkowe (peugot) napędy. Sawa C8 2,2HDI 126p - sprzedam Niva 1,9D |
|
Data: 2009-06-18 09:11:05 | |
Autor: Sawa | |
Jak zidentyfikować silnik? (podobno 1,9 D Peugot 95r) | |
Użytkownik "dziadekJacek" <jacek_poszepszynskiBEZTEGO@gazeta.PRECZZEZESPAMEM.pl> napisał w wiadomości news:h1cn5i$fvo$1inews.gazeta.pl...
Jesli to klasyczny 1.9 diesel bez turbo to bym nie rozpieprzałgo tak szybko (mysle o stweirdzeniu "do zabawy") demon prędkości z niego żaden, ale jest skurczybyk tak dobry ze nawet mu możesz papci napchać i pojedzie :) Miałem puga 405 z takim silnikiem i nigdy nie miał problemów nawet z ropą "strażacką". A co do obrotomierza, to wydaje mi sieże jest taka możliwość skoro w wielu wersjach są. Tylko niestety nie wiem gdzie mógłbyś poszukać dokładnych danych skrzyni.A na jakichś Peugotowskich forach nic nie mówią? Moja żona stwierdziła że kupiłem sobie nową "zabawkę" stąd to stwierdzenie, auto służy mi do jazdy na ryby w błocku nadodrzańskim. Co do paliwa w baku siedzi chyba opałówka gęsta jak oliwa (może dolewał Kujawskiego ;-) ) ja będę używał tylko ropy z normalnej stacji. Obrotomierz by się przydał bo na reduktorze na 1 wyciąga jakieś 7~10km/h więc nie chciał bym go zbyt mocno kręcić tylko trzymać na optymalnych obrotach. Obecnie w silniku i skrzyni nic nie szwankuje a wiedza co do modelu potrzebna jest po to aby w razie awarii wiedzieć jakiej części szukać. Czy to normalne że ten silnik 90'C osiąga w ciągu 3-4 min? (do tej pory nowoczesne turbodiesle których używałem grzały się długo) Czy trudno dobrać sie do łożyska oporowego na sprzęgle, da się od dołu? Sawa C8 2,2HDI 126p - sprzedam Niva 1,9D |
|
Data: 2009-06-18 11:07:31 | |
Autor: nadir | |
Jak zidentyfikować silnik? (podobno 1,9 D Peugot 95r) | |
Obrotomierz by się przydał bo na reduktorze na 1 wyciąga jakieś 7~10km/h> więc nie chciał bym go zbyt mocno kręcić tylko trzymać na optymalnych obrotach. Na załączonym reduktorze ruszaj z dwójki, jedynka potrzebna jest do toczenia się na wolnych obrotach i/lub stromych i ciężkich podjazdach. |
|