Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?

Data: 2010-12-22 15:00:18
Autor: Jan Werbinski
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Najpierw trzeba wzi±ć kredyt na dom na 30 lat. W ten sposób razem z
odsetkami płacimy podwójnie kupuj±c jeden dom, za cenę dwóch.
Następnie na stare lata za marn± rentę której suma wyniesie statystycznie
1/3 warto¶ci nieruchomo¶ci oddajemy dom na odwrócon± hipotekę.

Załóżmy że dom jest wart 300 tys. Trzeba zapłacić z odsetkami 600 tys i w
rencie otrzymamy 100 tys. Razem idzie pół miliona złotych dla banków i
cwaniaków.
Licz±c że ¶redni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
miesięcznie.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-12-22 15:09:47
Autor: spammtrapp
Jak zmarnować życie pracując na inny ch?
W dniu 2010-12-22 15:00, Jan Werbinski pisze:

Licząc że średni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
miesięcznie.

BÄ…dĹş co bÄ…dĹş sporo wody mozna za to kupic.

Data: 2010-12-22 15:35:04
Autor: Mario
Jak zmarnować życie pracując na inny ch?
W dniu 2010-12-22 15:00, Jan Werbinski pisze:
Najpierw trzeba wziąć kredyt na dom na 30 lat. W ten sposób razem z
odsetkami płacimy podwójnie kupując jeden dom, za cenę dwóch.
Następnie na stare lata za marną rentę której suma wyniesie statystycznie
1/3 wartości nieruchomości oddajemy dom na odwróconą hipotekę.

Załóżmy że dom jest wart 300 tys. Trzeba zapłacić z odsetkami 600 tys i w
rencie otrzymamy 100 tys. Razem idzie pół miliona złotych dla banków i
cwaniakĂłw.
Licząc że średni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
miesięcznie.

Oczywiście można tego domu nie kupować tylko wynajmować, co oznacza miesięczną stratę w wysokości 2000zł.

MD

Data: 2010-12-23 01:11:28
Autor: Jaszyn
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "Mario" <mardyb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iet2ap$blu$1news.onet.pl...

Oczywi¶cie można tego domu nie kupować tylko wynajmować, co oznacza miesięczn± stratę w wysoko¶ci 2000zł.

A skad ci ta "strata" wyszla?

Data: 2010-12-23 01:57:03
Autor: Delfino Delphis
Jak zmarnowa? ?ycie pracuj?c na innych?
Jaszyn wrote:

A skad ci ta "strata" wyszla?

Życie to jedna wielka strata pieniędzy...

Data: 2010-12-23 02:27:25
Autor: Mario
W dniu 2010-12-23 01:11, Jaszyn pisze:
Użytkownik "Mario"<mardyb@poczta.onet.pl>  napisał w wiadomo¶ci

Oczywi¶cie można tego domu nie kupować tylko wynajmować, co oznacza
miesięczn± stratę w wysoko¶ci 2000zł.

A skad ci ta "strata" wyszla?

A nie zauważyłe¶ słowa strata u przedpiscy? Ja je zastosowałem przez analogię.
Człowiek kupuje dom na raty płaci za nie przez 40 lat  a potem obiecuje bankowi że dostanie dom po jego ¶mierci w zamian za dożywotni± rentę. Czyli go¶ć ma zapewniony dach nad głow±. Gdy zarabia to za ten dach płaci. Gdy przestał pracować dostaje pieni±dze za to, że jest tego domu wła¶cicielem i może w nim spokojnie mieszkać do końca życia. Jest to ewidentnie bezpieczne rozwi±zanie dla tych którzy nie maj± spadkobierców i nie licz± że z państwowej emerytury uda się przeżyć. I nasz grupowy Bear Grylls twierdzi że to strata w wysoko¶ci 1000 zł/mc.
Alternatyw± jest płacić 2000 miesięcznie za możliwo¶ć mieszkania w cudzym domu bez poczucia stabilizacji i z obaw± że gdy przyjdzie wiek emerytalny to nie będzie cię na to stać i skończysz w przytułku.

MD

Data: 2010-12-23 07:48:47
Autor: Jaszyn
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "Mario" <mardyb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ieu8hv$af7$1news.onet.pl...

Alternatyw± jest płacić 2000 miesięcznie za możliwo¶ć mieszkania w cudzym domu bez poczucia stabilizacji i z obaw± że gdy przyjdzie wiek emerytalny to nie będzie cię na to stać i skończysz w przytułku.

Ok, ja rozumiem idee odwroconej hipoteki, problem zaczyna sie w takich sytuacjach jak teraz na rynku, gdzie brano na kredyt przewartosciowane mieszkania czy domy, a juz teraz laczna wartosc czesci kapitalowej kredytu przewyzsza o 30-50% wartosc rynkowa nieruchomosci. Taka sytuacja juz jest w USA, bedzie niedlugo w Polsce (na razie zatrzymywana sztucznie przez bandyckie programy typu "rodzina na swoim". Wtedy moze sie okazac, ze renta dozywotnia bedzie zbyt mala, porownujac do sumy pieniedzy, wplaconych do banku w kredycie. Roztropny czlowiek moze mieszkac w wynajetym mieszkaniu i odkladac pieniadze lokujac je na przyklad w zloto.
No ale sa rozne sposoby zycia i oszczedzania na przyszlosc, tak ze faktycznie, mowienie o stracie jest naciagane. Kwestia co dla kogo jest oplacalne i na co moze sobie pozwolic.

--
Jaszyn

Data: 2010-12-23 08:53:04
Autor: jerry
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "Jaszyn" napisał w wiadomo¶ci news:ieurcd$qgm$1news.onet.pl...
Alternatyw± jest płacić 2000 miesięcznie za możliwo¶ć mieszkania w cudzym

Roztropny czlowiek moze mieszkac w wynajetym mieszkaniu i odkladac pieniadze lokujac je na przyklad w zloto.
Ale w±tkotwórca mówił o stracie 1000/mc na spłaty kredytu,
a mario o wynajęciu za 2000, to sk±d się wzięły oszczędno¶ci?
(-1000)/mc to raczej strata niż zysk.

No ale sa rozne sposoby zycia i oszczedzania na przyszlosc, tak ze faktycznie, mowienie o stracie jest naciagane. Kwestia co dla kogo jest oplacalne i na co moze sobie pozwolic.

Dla mnie hipoteka jest jednak bardziej opłacalna niż wynajem.
Zwłaszcza, że mogę dysponować pewn± własno¶ci±.

Data: 2010-12-22 15:51:14
Autor: Delfino Delphis
 wrote:

Licz±c że ¶redni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
miesięcznie.

Nie ma w tym nic dziwnego. To koszt za luksus mieszkania w swoim domu od zaraz, maj±c na niego kasę za 30 lat.

Data: 2010-12-22 16:42:17
Autor: Marek Dyjor
Jan Werbinski wrote:
[...]

masz rację możan mieszkać w ziemiance, albo w altance na działkach.

Data: 2010-12-22 17:09:07
Autor: Mario
W dniu 2010-12-22 16:42, Marek Dyjor pisze:
Jan Werbinski wrote:
[...]

Pod warunkiem, że ma się tam wannę napełnion± wod±.

MD

Data: 2010-12-23 13:57:08
Autor: DP
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl
Jan Werbinski wrote:
[...]

kiedy¶ człowiek budował se chate i w niej mieszkał

co prawda większo¶ć z tych mieszkaj±cych musiała tyrać na roli ale co tam

teraz człowiek tyra w biurze czy przy ta¶mie produkcyjnej i se też mieszka- tyle, że na kredyt

niestety, ale ten ¶wiat jest tak urz±dzony, że najlogiczniej jest popełnić samobójstwo- jak już sobie to u¶wiadomicie, to albo zaczniecie kra¶ć / kombinować albo nabawicie się depresji

DP

Data: 2010-12-23 14:49:16
Autor: Panslavista
"DP" <dopodcierania@gazeta.pl> wrote in message news:ievhcr$846$2inews.gazeta.pl...

niestety, ale ten ¶wiat jest tak urz±dzony, że najlogiczniej jest popełnić samobójstwo- jak już sobie to u¶wiadomicie, to albo zaczniecie kra¶ć / kombinować albo nabawicie się depresji

E tam!  Pozostaje jeszcze Amazonia, Terra de Fuego albo City Canal...

Data: 2010-12-22 16:57:35
Autor: Koziołek
Jan Werbinski napisał:
[...]

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?

Pozdr.,

Koziołek

--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/09/Pierwszy-rok-na-AM.html

Data: 2010-12-22 16:58:33
Autor: Hikikomori San
Użytkownik Koziołek napisał:
Jan Werbinski napisał:
[...]

Moze czas zaczac rozdawac te 300 milionów mieszkań? :)

Czy ile tam tego bylo ;)

--
Tekst: Hiki                              Grafika: GS
http://demotywatory.pl/2193651/Gdzie-popelnilem-blad

Data: 2010-12-22 17:10:09
Autor: WhiteD
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iet75f$7a2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lepianki a przed każd± wanna na wode :P

WhiteD

Data: 2010-12-22 17:12:04
Autor: Hikikomori San
Użytkownik WhiteD napisał:
Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomości news:iet75f$7a2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lepianki a przed kaĹĽdÄ… wanna na wode :P

A moze iglo? Dwa w jednym - i woda i lepianka ;)

Data: 2010-12-22 17:47:35
Autor: WhiteD
Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:iet80p$vl1$2news.onet.pl...
Lepianki a przed kaĹĽdÄ… wanna na wode :P

A moze iglo? Dwa w jednym - i woda i lepianka ;)

Chyba nie mamy na to odpowiedniego klimatu, ale jako rezydencja zimowa - why not. Latem można sobie walnąć rezydencje z piasku :P

WhiteD

Data: 2010-12-22 18:03:56
Autor: Hikikomori San
Użytkownik WhiteD napisał:
[...]

latem woda, zimÄ… iglo-lepianka :)

co piszesz, ze nei mamy ku temu warunkow? :D

Data: 2010-12-22 18:27:17
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Hikikomori San pisze:
Użytkownik WhiteD napisał:
[...]

Rezydencja letnia, rezydencja zimowa - toż to jakby rozrzutność! ;-)

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2010-12-22 18:37:59
Autor: Hikikomori San
Użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:
Hikikomori San pisze:
Użytkownik WhiteD napisał:
[...]

Rezydowac w lecie mozna w wannie ;)

Data: 2010-12-22 18:40:20
Autor: Koziołek
Hikikomori San napisał:
Rezydencja letnia, rezydencja zimowa - toż to jakby rozrzutność! ;-)

Rezydowac w lecie mozna w wannie ;)

Z bimbrem :)
Jak szaleć, to szaleć ;)

Pozdr.,

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/09/Pierwszy-rok-na-AM.html

Data: 2010-12-23 15:32:52
Autor: WhiteD
Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:ietb22$bek$1news.onet.pl...
[...]

Fakt wode z iglo można wykorzystać do zrobienia cegieł z piasku :P A w razie powodzi nie trzeba się martwić za bardzo; rzeczny muł to doskonały budulec :P

WhiteD

Data: 2010-12-23 17:20:33
Autor: Panslavista
"WhiteD" <w@w.pl> wrote in message news:4d1364cf$2$2440$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ietb22$bek$1news.onet.pl...
Lepianki a przed każd± wanna na wode :P
A moze iglo? Dwa w jednym - i woda i lepianka ;)

Chyba nie mamy na to odpowiedniego klimatu, ale jako rezydencja zimowa - why not. Latem można sobie waln±ć rezydencje z piasku :P

latem woda, zim± iglo-lepianka :)

[...]

    Lepiej zrobić maszynę do prasowania bloczków z bele czego (ci¶nienie zlepi) i prawie za friko - parę kanistrów gazoleju postawić mury...

Data: 2010-12-22 17:34:47
Autor: jp
W dniu 2010-12-22 16:57, Koziołek pisze:
Jan Zgrzewka Werbinski napisał:
Najpierw trzeba wzi±ć kredyt na dom na 30 lat.

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?
Koziołek

Zakupienie odpowiedniej ilo¶ci zgrzewek z wod± powinno rozwi±zać problem ;-)

--
jp

Data: 2010-12-22 18:36:40
Autor: Koziołek
jp napisał:
Najpierw trzeba wzi±ć kredyt na dom na 30 lat.

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?
Koziołek

Zakupienie odpowiedniej ilo¶ci zgrzewek z wod± powinno rozwi±zać problem ;-)

Ostatnio u znajomych ćwiczyli¶my przed uroczysto¶ciami ko¶cielnymi tak zwane okadzanie - tyle że wewnętrzne. Efektem ćwiczeń był pomysł na dom z zużytych PET-ów: trzeba by zrobić szalunek na grubo¶ć butelki, wypełnić go ułożonymi jedna obok drugiej i zakręconymi, następnie zalać betonem. Odszalować ocieplić i włala.
W stanie, w jakim wtedy byli¶my, pomysł wydawał się doskonały jak szwajcarski zegarek, a równocze¶nie prosty jak budowa cepa. Gdyby nie to, że za oknem było minus piętna¶cie, pewnie by¶my wybiegli stawiać willę dla dwóch rodzin ;)

Pozdr.,

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/09/Pierwszy-rok-na-AM.html

Data: 2010-12-23 07:02:37
Autor: Shrek
W dniu 2010-12-22 17:34, jp pisze:

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?
Koziołek

Zakupienie odpowiedniej ilo¶ci zgrzewek z wod± powinno rozwi±zać problem
;-)

http://ekostyl.blogspot.com/2009/07/earthship-dom-z-butelek-espeszyli-for.html

Shrek.

Data: 2010-12-23 03:51:52
Autor: kogutek
Jan Werbinski napisał:

> [...]

> cwaniaków.

> Licz±c że ¶redni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł

A czy jak ktos znajdzie nieprawidlowosc, nielogicznosc albo bzdure to musi miec
od razu propozycje jak ja zlikwidowac? Kazdy komu ukradna lusterko za stowke
drze ryja zeby rece obcinali. Ktos tu pisal ze jak ktos samotny to w systemie z
dozywociem za mieszkanie, pod mostem nie bedzie zdychal. Za pol milona to jak to
mialby byc samotny facet, to na koszt banku codziennie dwie najlepsze laski z
dpbrej agencji za pielegniarki robiace, powinny robic co sobie wymysli. A oni mu
600 na miesiac do emerytury proponuja. Jan ma racje, to zlodziejstwo pierwszej
klasy. I jak znam zycie to znajdzie siie paru idiotow co na to pojda. Jak
znajduja sie na zalozenie ciasnej obrozy na 30 lat to i tam sie znajda. Jakis
owczy ped do posiadania swojego mieszkania albo domu obserwuje. W spoldzielczym
mieszkaniu w bloku mieszka sie tak samo jak w wykupionym. To po ch.. ludzie je
wykupuja jak chca w nich mieszkac. Ja wykupilem bo chcialem spzredac. Ale kupic
zeby mieszkac jesli sie w nim wiele lat mieszkalo to bzdura. Kupowanie
mieszkania albo budowanie domu ma sens jak sie ma polowe kasy a druga poloe
splaci sie bankowi w trzy lata. Ale nie jak nie ma sie nic i bedzie splacalo 30
lat. Taki dlugi okres splaty oznacza ze wielu nie uda sie nigdy splacic kredytu.
Na wylocie zostan± z dlugami w banku i bez mieszkania albo domu. To ze ktos ma w
tej chwili troche kasy i jakas zdolnosc kredytowa nie oznacza ze bedzie tak mial
zawsze.  --

Data: 2010-12-23 04:48:03
Autor: Panslavista
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?

Cejrowski nam pokazał jak żyć mamy...

Data: 2010-12-22 18:40:39
Autor: Panslavista
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?

Każdy rodzaj komunizmu wyniszcza ludzi.

Data: 2010-12-22 19:14:39
Autor: Przesmiewca
"Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

[...]

tak mozna mowic jak sie ma mieszkanie
a jak nie masz to co zrobisz?

inna rzecz, ze pro zlodziejskie panstwo, ktore udaje, ze sie troszczy
o obywatela, a naprawde sie w o gole nim nie zajmuje, pozwala po cichu
na wiele przewal. No ale swiatem rzadzi ten, kto ma pieniadze,
czyli banki i to one ustalaja ile przeplacisz; mogloby byc i trzykrotnie, wiec sie cieszmy

Data: 2010-12-22 21:52:06
Autor: ±ćęłń󶼿
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
A co, nie słuchałe¶ rabina w synagodze??

-- -- -

Data: 2010-12-23 07:04:18
Autor: onion
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?

a ostatecznie i tak l±dujemy w piachu :)

Data: 2010-12-23 09:39:00
Autor: czeslaw
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomo¶ci news:4d120484$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No dobra a jak wychodz± koszty zakupu i czynszu w mieszkaniu w bloku zakładajac ze zakup tez z kredytu? Czy autor w±tku lub kto¶ inny mogłby to pokazac dla porównania?

Data: 2010-12-27 18:10:48
Autor: Rafał
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Hm tak sobie czytam imnie wiem czy ten człowiek wynajmuje mieszkania czy
co...
bo ja np też spłacam kredyt i niestety we Frankach. Sprawa miała wygl±dac
tak że sprzedam mieszkanie i połowe spłace ale fu... kryzys mnie załatwił i
teraz nic nie poradze.
Ale co do tekstów opłacalno¶ci.
1. Nie uważam aby płacic za nieswpje mieszkanie i wynajmujac było to
opłacalne.
2. Opłaty w spółdzielni za mieszkanie to też w 50% do kieszeni prezesa
3. Miałem dosc s±siadów, awantur, imprez itd.
4. Tu płace kredyt ale za swoje i będzie to moje, pozostanie dla dzieci :)
Przy wynajęcie płace i nic nie mam :)

Denerwuje mnie tylko ten kraj bo tu wszystko jest nielogoczne. 3 lata temu
tak pieknie dawali kredyty, sytuacja w kraju była niby coraz lepsza. Każdy
pracował i stać go było na wiele. Nagle pseudo kryzys, w którym niby nie
wypadlismy Ľle a co dziwne nagle waluty ida w góre. Teraz tez niby sie
unormowało a waluty nadal w góre. w 2010 ogrom obcych przyjedzie z waluta to
na zdrowy rozum złotówka powinna stać wysoko aby waluty dużo przyj±ć. Ale w
Polsce wszystko zawsze na odwrót.
Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50% polityków
co nic nie robi±.
Dziwne przekręty i nielogiczne sytuacje na których tylko oni zarabiaja ci
"wielcy".
A naród głupi nie widzi, nie słyszy i nie rozumie. Podatki nam podnosz± a
sobie wypłaty, diety itd.
Paranoja.
ale to sie chyba już w tym kraju nie zmieni

Data: 2010-12-28 10:35:35
Autor: Jagna W.
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
"Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifahci$mil$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie na odwrót, tylko Ty niewiele z tego rozumiesz :)

Pozdrawiam
JW

Data: 2010-12-28 13:41:48
Autor: Bydlę
On 2010-12-27 18:10:48 +0100, "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> said:

bo ja np też spłacam kredyt i niestety we Frankach

Drobnych Franciszkach?
Czy we Frankach, woj. wielkopolskie, powiat koniński?
A może we Frankach woj łódzkie, powiat kutnowski?

--
Bydlę

Data: 2010-12-28 19:14:26
Autor: Jan Werbinski
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifahci$mil$1inews.gazeta.pl...
[...]

Emocje.
Dawali wszystkim kredyty także w USA. Czym to się skończyło, to widać. Tylko że oni s± znacznie bogatsi od nas. Maj± dużo niższe ceny surowców i energii, niższe podatki i dzięki temu ich gospodarka ostro ruszy do góry. Nasza będzie pracować na 35 letnich emerytów, którzy w tym czasie odpłatnie będ± najemnikami innych armii.

[...]

Durny naród, to musi tyrać.

[...]

Musz± ze dwa pokolenia umrzeć, żeby się mentalno¶ć socjalna zmieniła.

Data: 2010-12-29 00:30:09
Autor: Maciek
W dniu 2010-12-27 18:10, Rafał pisze:
Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50% polityków
co nic nie robi±.
Nie, nie, nie! Kiedy¶ to pazerny ko¶ciół ciemiężył chłopów dziesięcin± :->

Maciek

Data: 2010-12-29 08:49:43
Autor: Hikikomori San
Użytkownik Maciek napisał:
W dniu 2010-12-27 18:10, Rafał pisze:
Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50% polityków
co nic nie robiÄ….
Nie, nie, nie! Kiedyś to pazerny kościół ciemiężył chłopów dziesięciną :->

K..wa, tez chcialbym byc "ciemiezony" 10% oplatÄ… podatkowa :]

Data: 2010-12-29 12:43:48
Autor: WhiteD
Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:ifep6o$k1e$2news.onet.pl...
[...]

WeĹĽ pod uwagÄ™ ĹĽe oni te 10% pobierali na zasadzie idzie biskup i wybiera sobie to co najlepsze :P
I to w zasadzie od wszystkich - tylko na majątkach książęcych biskup musiał brać co mu dawali i nie grymasić.

WhiteD

Data: 2011-01-03 18:13:21
Autor: janusz@fajny.adres.to
WhiteD wrote:
Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w
wiadomości news:ifep6o$k1e$2news.onet.pl...
Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50%
politykĂłw
[...]

Szczególnie, gdy dziesięcina była płacona przez ludzi osiedlonych na prawie czynszowym.

I to w zasadzie od wszystkich - tylko na majątkach książęcych biskup
musiał brać co mu dawali i nie grymasić.

WhiteD

j..

Data: 2010-12-29 13:38:05
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 29 Dec 2010 08:49:43 +0100, Hikikomori San napisał(a):

Użytkownik Maciek napisał:
[...]

K..wa, tez chcialbym byc "ciemiezony" 10% oplat± podatkowa :]

....zamiast 23!
Jestem za przywróceniem dziesięciny!!!

Data: 2010-12-29 14:53:46
Autor: Maciek

Użytkownik Maciek napisał:
W dniu 2010-12-27 18:10, Rafał pisze:
Kiedys było królestwo i robiło sie na króla a teraz tyramy na 50%
politykĂłw co nic nie robiÄ….
Nie, nie, nie! Kiedyś to pazerny kościół ciemiężył chłopów dziesięciną
:->

K..wa, tez chcialbym byc "ciemiezony" 10% oplatÄ… podatkowa :]

...zamiast 23!
Jestem za przywróceniem dziesięciny!!!
A oprócz tego dla lokalnego "pana" była danina w naturze, łącznie z prawem
pierwszej nocy. A jak szlachciura był napalony, to bzykał wszystko co na
drzewo nie uciekło.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-12-29 14:33:00
Autor: RedLite
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
W dniu 2010-12-29 08:49, oskarżony *Hikikomori San*, zeznał co
Nie, nie, nie! Kiedy¶ to pazerny ko¶ciół ciemiężył chłopów dziesięcin±
:->

K..wa, tez chcialbym byc "ciemiezony" 10% oplat± podatkowa :]

Ale co z czym?
Wiadomo, podatki to nie jest miła sprawa, nikt nie chce ich płacić, a dzisiejsze obci±żenia s± już na granicy absurdu. Ale na co id± te pieni±dze? Ano, w dużej czę¶ci na: pensje nauczycieli, pensje policjantów i żołnierzy, na drogi, chodniki, emerytury, renty, leczenie biedoty itd itd. czyli - pomimo całej niewydolno¶ci systemu, rozmaitych wycieków , kosztów utrzymania żarłocznej administracji i przekrętów  - to jednak większo¶ć pieniędzy trafia z powrotem na łono społeczeństwa (redystrybucja).

Dziesięcina szła w 100% na utrzymanie opasłych, biskupich brzucholi.

--

signature

Data: 2010-12-29 14:46:46
Autor: Jan Werbinski
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomo¶ci news:iffda8$ljf$1news.onet.pl...
[...]

Policjantów, którzy id± na emeryturę w wieku 35 lat.
Żołnierzy, którzy w wieku 35 lat pobieraj± emeryturę i jednocze¶nie zatrudniaj± się w obcej armii za kilka tysięcy dolarów na miesi±c. Cały czas będ±c ubezpieczonymi zdrowotnie w Polsce.

[...]

10-20% trafia do społeczeństwa.

Data: 2010-12-29 16:07:32
Autor: RedLite
Jak zmarnować życie pracując na inny ch?
W dniu 2010-12-29 14:46, oskarżony *Jan Werbinski*, zeznał co następuje:

10-20% trafia do społeczeństwa.

Sama wypłata świadczeń socjalnych to jest ponad 30% struktury wydatków budżetu (a budżet (tak btw), to również źródła niepodatkowe).
  A gdzie subwencje, dotacje, inwestycje etc.? IdĹş tam lepiej wodÄ™ pilnuj bĹ‚aĹşnie :D

--

signature

Data: 2010-12-29 16:29:16
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:iffird$7fe$2news.onet.pl...
[...]

Do społeczeństwa trafia 10-20%. Reszta o której piszesz to pasożyty. Margines. Całe życie na rentach, zasiłkach, zapomogach, emeryturach w wieku 35 lat. Obraziłbym społeczeństwo zaliczając te pijawki do niego.
;)
--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2010-12-29 16:59:39
Autor: sendilkelm
Jak zmarnować życie pracując na inny ch?
W dniu 2010-12-29 14:46, Jan Werbinski pisze:

PolicjantĂłw, ktĂłrzy idÄ… na emeryturÄ™ w wieku 35 lat.
Żołnierzy, którzy w wieku 35 lat pobierają emeryturę i jednocześnie
zatrudniają się w obcej armii za kilka tysięcy dolarów na miesiąc. Cały
czas będąc ubezpieczonymi zdrowotnie w Polsce.

Skoro tak cię skręca z zazdrości, to dlaczego nie poszedłeś w kamasze? Przecież to taki rarytas?

--
sendilkelm

Data: 2011-01-03 13:22:54
Autor: Przesmiewca
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
"Jan Werbinski" <ja¶@tralala.bez.maj.la> napisał(a):

Policjantów, którzy id± na emeryturę w wieku 35 lat.

A wiesz od czego jest naliczana merytura dla takiego
policjanta? I to jest dramat.

Data: 2010-12-29 14:56:35
Autor: Maciek
begin o nicku RedLite napisał(a) na pl.pregierz następujące bzdety:
[...]

dzisiejsze obciÄ…ĹĽenia sÄ… juĹĽ na granicy absurdu.
U nas sÄ… na granicy absurdu? A co powiesz o Danii? A jednak tam sobie ĹĽyjÄ…
jak te pączki w maśle.

Data: 2010-12-28 19:12:01
Autor: Jan Werbinski
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "czeslaw" <b2468360@lhsdv.com> napisał w wiadomo¶ci news:4d130aa2$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Musiałby¶ wiedzieć ile konkretnie kosztuje czynsz itp.
Na razie tendencja jest taka, że drożeje energia, surowce, a mieszkania i domy taniej±. Jest spora szansa że ziemia rolnicza też stanieje, bo bankrutuj±ca Unia nie będzie dawać dopłat.
Ja bym poczekał chociaż ze dwa lata. Np do końca ¶wiata.
W 2012 będzie taniej.
:)