Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?

Data: 2010-12-22 16:57:35
Autor: Koziołek
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Jan Werbinski napisał:
Najpierw trzeba wzi±ć kredyt na dom na 30 lat. W ten sposób razem z
odsetkami płacimy podwójnie kupuj±c jeden dom, za cenę dwóch.
Następnie na stare lata za marn± rentę której suma wyniesie statystycznie
1/3 warto¶ci nieruchomo¶ci oddajemy dom na odwrócon± hipotekę.

Załóżmy że dom jest wart 300 tys. Trzeba zapłacić z odsetkami 600 tys i w
rencie otrzymamy 100 tys. Razem idzie pół miliona złotych dla banków i
cwaniaków.
Licz±c że ¶redni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
miesięcznie.

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?

Pozdr.,

Koziołek

--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/09/Pierwszy-rok-na-AM.html

Data: 2010-12-22 16:58:33
Autor: Hikikomori San
Jak zmarnować życie pracując na inny ch?
Użytkownik Koziołek napisał:
Jan Werbinski napisał:
Najpierw trzeba wziąć kredyt na dom na 30 lat. W ten sposób razem z
odsetkami płacimy podwójnie kupując jeden dom, za cenę dwóch.
Następnie na stare lata za marną rentę której suma wyniesie statystycznie
1/3 wartości nieruchomości oddajemy dom na odwróconą hipotekę.

Załóżmy że dom jest wart 300 tys. Trzeba zapłacić z odsetkami 600 tys i w
rencie otrzymamy 100 tys. Razem idzie pół miliona złotych dla banków i
cwaniakĂłw.
Licząc że średni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł
miesięcznie.

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?

Moze czas zaczac rozdawac te 300 milionów mieszkań? :)

Czy ile tam tego bylo ;)

--
Tekst: Hiki                              Grafika: GS
http://demotywatory.pl/2193651/Gdzie-popelnilem-blad

Data: 2010-12-22 17:10:09
Autor: WhiteD
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?
Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iet75f$7a2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lepianki a przed każd± wanna na wode :P

WhiteD

Data: 2010-12-22 17:12:04
Autor: Hikikomori San
Użytkownik WhiteD napisał:
Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomości news:iet75f$7a2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lepianki a przed kaĹĽdÄ… wanna na wode :P

A moze iglo? Dwa w jednym - i woda i lepianka ;)

Data: 2010-12-22 17:47:35
Autor: WhiteD
Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:iet80p$vl1$2news.onet.pl...
Lepianki a przed kaĹĽdÄ… wanna na wode :P

A moze iglo? Dwa w jednym - i woda i lepianka ;)

Chyba nie mamy na to odpowiedniego klimatu, ale jako rezydencja zimowa - why not. Latem można sobie walnąć rezydencje z piasku :P

WhiteD

Data: 2010-12-22 18:03:56
Autor: Hikikomori San
Użytkownik WhiteD napisał:
[...]

latem woda, zimÄ… iglo-lepianka :)

co piszesz, ze nei mamy ku temu warunkow? :D

Data: 2010-12-22 18:27:17
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Hikikomori San pisze:
Użytkownik WhiteD napisał:
[...]

Rezydencja letnia, rezydencja zimowa - toż to jakby rozrzutność! ;-)

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2010-12-22 18:37:59
Autor: Hikikomori San
Użytkownik Bartosz 'Seco' Suchecki napisał:
Hikikomori San pisze:
Użytkownik WhiteD napisał:
[...]

Rezydowac w lecie mozna w wannie ;)

Data: 2010-12-22 18:40:20
Autor: Koziołek
Hikikomori San napisał:
Rezydencja letnia, rezydencja zimowa - toż to jakby rozrzutność! ;-)

Rezydowac w lecie mozna w wannie ;)

Z bimbrem :)
Jak szaleć, to szaleć ;)

Pozdr.,

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/09/Pierwszy-rok-na-AM.html

Data: 2010-12-23 15:32:52
Autor: WhiteD
Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomości news:ietb22$bek$1news.onet.pl...
[...]

Fakt wode z iglo można wykorzystać do zrobienia cegieł z piasku :P A w razie powodzi nie trzeba się martwić za bardzo; rzeczny muł to doskonały budulec :P

WhiteD

Data: 2010-12-23 17:20:33
Autor: Panslavista
"WhiteD" <w@w.pl> wrote in message news:4d1364cf$2$2440$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@amorki.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ietb22$bek$1news.onet.pl...
Lepianki a przed każd± wanna na wode :P
A moze iglo? Dwa w jednym - i woda i lepianka ;)

Chyba nie mamy na to odpowiedniego klimatu, ale jako rezydencja zimowa - why not. Latem można sobie waln±ć rezydencje z piasku :P

latem woda, zim± iglo-lepianka :)

[...]

    Lepiej zrobić maszynę do prasowania bloczków z bele czego (ci¶nienie zlepi) i prawie za friko - parę kanistrów gazoleju postawić mury...

Data: 2010-12-22 17:34:47
Autor: jp
W dniu 2010-12-22 16:57, Koziołek pisze:
Jan Zgrzewka Werbinski napisał:
Najpierw trzeba wzi±ć kredyt na dom na 30 lat.

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?
Koziołek

Zakupienie odpowiedniej ilo¶ci zgrzewek z wod± powinno rozwi±zać problem ;-)

--
jp

Data: 2010-12-22 18:36:40
Autor: Koziołek
jp napisał:
Najpierw trzeba wzi±ć kredyt na dom na 30 lat.

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?
Koziołek

Zakupienie odpowiedniej ilo¶ci zgrzewek z wod± powinno rozwi±zać problem ;-)

Ostatnio u znajomych ćwiczyli¶my przed uroczysto¶ciami ko¶cielnymi tak zwane okadzanie - tyle że wewnętrzne. Efektem ćwiczeń był pomysł na dom z zużytych PET-ów: trzeba by zrobić szalunek na grubo¶ć butelki, wypełnić go ułożonymi jedna obok drugiej i zakręconymi, następnie zalać betonem. Odszalować ocieplić i włala.
W stanie, w jakim wtedy byli¶my, pomysł wydawał się doskonały jak szwajcarski zegarek, a równocze¶nie prosty jak budowa cepa. Gdyby nie to, że za oknem było minus piętna¶cie, pewnie by¶my wybiegli stawiać willę dla dwóch rodzin ;)

Pozdr.,

Koziołek
--
http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/09/Pierwszy-rok-na-AM.html

Data: 2010-12-23 07:02:37
Autor: Shrek
W dniu 2010-12-22 17:34, jp pisze:

No dobra. Ale co proponujesz w zamian?
Koziołek

Zakupienie odpowiedniej ilo¶ci zgrzewek z wod± powinno rozwi±zać problem
;-)

http://ekostyl.blogspot.com/2009/07/earthship-dom-z-butelek-espeszyli-for.html

Shrek.

Data: 2010-12-23 03:51:52
Autor: kogutek
Jan Werbinski napisał:

> [...]

> cwaniaków.

> Licz±c że ¶redni czas pracy człowieka to 40 lat, oznacza to stratę 1000 zł

A czy jak ktos znajdzie nieprawidlowosc, nielogicznosc albo bzdure to musi miec
od razu propozycje jak ja zlikwidowac? Kazdy komu ukradna lusterko za stowke
drze ryja zeby rece obcinali. Ktos tu pisal ze jak ktos samotny to w systemie z
dozywociem za mieszkanie, pod mostem nie bedzie zdychal. Za pol milona to jak to
mialby byc samotny facet, to na koszt banku codziennie dwie najlepsze laski z
dpbrej agencji za pielegniarki robiace, powinny robic co sobie wymysli. A oni mu
600 na miesiac do emerytury proponuja. Jan ma racje, to zlodziejstwo pierwszej
klasy. I jak znam zycie to znajdzie siie paru idiotow co na to pojda. Jak
znajduja sie na zalozenie ciasnej obrozy na 30 lat to i tam sie znajda. Jakis
owczy ped do posiadania swojego mieszkania albo domu obserwuje. W spoldzielczym
mieszkaniu w bloku mieszka sie tak samo jak w wykupionym. To po ch.. ludzie je
wykupuja jak chca w nich mieszkac. Ja wykupilem bo chcialem spzredac. Ale kupic
zeby mieszkac jesli sie w nim wiele lat mieszkalo to bzdura. Kupowanie
mieszkania albo budowanie domu ma sens jak sie ma polowe kasy a druga poloe
splaci sie bankowi w trzy lata. Ale nie jak nie ma sie nic i bedzie splacalo 30
lat. Taki dlugi okres splaty oznacza ze wielu nie uda sie nigdy splacic kredytu.
Na wylocie zostan± z dlugami w banku i bez mieszkania albo domu. To ze ktos ma w
tej chwili troche kasy i jakas zdolnosc kredytowa nie oznacza ze bedzie tak mial
zawsze.  --

Data: 2010-12-23 04:48:03
Autor: Panslavista
Jak zmarnować życie pracuj±c na innych?