Jak zmieniac to z grubej rury?

Data: 2010-12-19 09:08:47
Autor: Gerard
Jak zmieniac to z grubej rury?
wiLQ wrote:
1) Ten trejd z Wizards to wg mnie no-brainer. Wartosc Lewisa poleciala
na leb gdy pensja rosnie i jest kosmiczna. Arenas tez ma kiepski
kontrakt, ale przynajmniej cos gra i jeszcze zmniejsza Magic luxury
tax o circa 2M$. Z drugiej strony Wizards wala sie w piers (za cos co
bylo do przewidzenia) i po prostu pozbywaja sie ostatniego sezonu
Gila.

Pomijajac finansowy aspekt, mi sie ten trejd nie podoba. Arenas bedzie gral z lawki i to moga byc niewielkie minuty, bo JRich gra swietnie w tym sezonie, a Van Gundy nie chcial Gila w Magic. Chyba ze beda próbowac go na PG, ale to sie moze skonczyc zle jak Arenas zacznie "przejmowac" gre.

3) Yuuuuupi dla Marcina! Unleash the beast! ;-)

Ciekawe czy bedzie gral w pierwszej piatce.

pozdr

Data: 2010-12-19 02:18:48
Autor: Leszczur
On 19 Gru, 09:08, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
wiLQ wrote:
> [...]

Pomijajac finansowy aspekt, mi sie ten trejd nie podoba. Arenas bedzie gral
z lawki i to moga byc niewielkie minuty, bo JRich gra swietnie w tym
sezonie, a Van Gundy nie chcial Gila w Magic. Chyba ze beda pr bowac go na
PG, ale to sie moze skonczyc zle jak Arenas zacznie "przejmowac" gre.

A skad pewnosc, ze Arenas w ogole bedzie backupem?
IMO jest szansa, zeby Magic wychodzili skladem Nelson-Arenas-JRich-
Bass-Howard z Hedo wchodzącym z ławki?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-12-19 12:32:47
Autor: Gerard
Leszczur wrote:

Pomijajac finansowy aspekt, mi sie ten trejd nie podoba. Arenas
bedzie gral z lawki i to moga byc niewielkie minuty, bo JRich gra
swietnie w tym sezonie, a Van Gundy nie chcial Gila w Magic. Chyba
ze beda pr bowac go na PG, ale to sie moze skonczyc zle jak Arenas
zacznie "przejmowac" gre.

A skad pewnosc, ze Arenas w ogole bedzie backupem?
IMO jest szansa, zeby Magic wychodzili skladem Nelson-Arenas-JRich-
Bass-Howard z Hedo wchodzącym z ławki?

Zobaczymy, ja bym stawiał na ławkę dla Gila. Zresztą nie ważne kto startuje, ważne są mpg.
W Magic za dużo w tej chwili jest chętnych do dominacji i  gry z piłką, a ta tylko jedna. Ktoś będzie musiał posunąć i biorąc pod uwagę niechęć SVG do Arenasa strzelałbym, że to będzie on.

pozdr

Jak zmieniac to z grubej rury?