Data: 2010-11-21 09:38:19 | |
Autor: Piotr Molski | |
Jak zmienić koło na zapasowe w trasie? | |
Witam
Jakis czas temu zmienialem kola w busie VW T3 - zapieczone po paroletnim staniu. Pierwsze podejscie klucz rozkladany - nie poszlo, drugie klucz-krzyzak - nie poszlo. Trzecie podejscie 2 metrowa rura nalozona na klucz-krzyzak i kolega wiszacy na niej - nie poszlo. Dopiero klucz krzyzak + 2 metrowa rura + kumpel na jej koncu + uderzenia 5kg mlotem w klucz (w osi sruby) daly rade. Kumpel na koncu rury (mechanik) twierdzil, ze pierwszy raz sie spotkal z taka wredna sruba ;) pozd Piotr |
|
Data: 2010-11-22 10:24:24 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
Jak zmienić koło na zapasowe w trasie ? | |
Piotr Molski pisze:
Witam O właśnie. W końcu stara dobra szkoła. Jebnąć młotem! Szkoła trochę zapomniana. A szkoda, dobre jebnięcie młotem potrafi czynić cuda, na przykład z zapieczoną śrubą. Seco -- Szukam pracy: http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki |
|
Data: 2010-11-22 07:37:28 | |
Autor: Pszemol | |
Jak zmienić koło na zapasowe w trasie? | |
"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:icdcsd$bn2$1inews.gazeta.pl...
Piotr Molski pisze: Może też "wyprostować" piastę... |
|
Data: 2010-11-22 17:07:00 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
Jak zmienić koło na zapasowe w trasie ? | |
Pszemol pisze:
"Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote in message news:icdcsd$bn2$1inews.gazeta.pl... Bo jebnąć młotem trza umieć :-> Seco -- Szukam pracy: http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki |
|