Jak zmienić koło na zapasowe w trasie?

Data: 2010-11-22 00:10:58
Autor: venioo
Jak zmienić koło na zapasowe w trasie?
W dniu 2010-11-21 14:07, G.K. pisze:
Witam,
Takie mnie naszły refleksje przy próbie odkręcenia koła od samochodu.
Mam dwa komplety opon i chciałem sobie sam zmienić na zimówki ale
oczywiście ci debile z serwisu przykręcają koła pistoletami
pneumatycznymi z taką siłą, że prędzej klucz się złamie niż koło
odkręci. Pół biedy kiedy chce się odkręcić koło tak jak ja pod blokiem,
ale co jeśli złapie się kapcia w trasie i np. w nocy?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Klucz na przedluzanej rurce teleskopowej zalatwia sprawe, na razie nie mialem problemow z 1m przedluzka, ale czasami sie zaprzec mocno trzeba (fakt, chuchro jestem)

--
venioo
GG:198909

Jak zmienić koło na zapasowe w trasie?