Data: 2019-06-10 13:00:37 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Jak zmienić naciąg linek recznego - Orlando | |
Jak sie tarcze albo bebny nie grzeja to nic nie rob bo nie jestes w stanie nic zrobic. Popuscisz linki a samoregulatory od razu je naciagna.
|
|
Data: 2019-06-10 22:37:03 | |
Autor: heby | |
Jak zmienić naciąg linek recznego - Orlando | |
On 10/06/2019 22:00, Zenek Kapelinder wrote:
Jak sie tarcze albo bebny nie grzeja to nic nie rob bo nie jestes w stanie nic zrobic. Popuscisz linki a samoregulatory od razu je naciagna. Zacisk lewego koła się *czasami* grzeje, ponadto bywa że wyczuwam delikatne zaciągnięcie ręcznego bo samochód tocząc się delikatnie ale stanowczo się zatrzymuje. Dzieje się to randomicznie i raczej nie ma związku z temperaturą, raczej coś się zacina. Kiedy taka sytuacja ma miejsce to ręczny nie ma żadnego luzu wieć zakładam że linka nie wraca zupełnie do położenia zero. Jadę do mechaników w tygodniu aby sprawdzili co nie tak z hamulcami bo obstawiam że zacisk powoli do regeneracji ale pytam dlatego że na dzieńdobry ocenili że do rozebrania jest cały tunel i połowa plastików. Zastanowiło mnie to, rozebrałem tył tunelu i faktycznie nie widzę możliwości, ale może jest jakaś sztuczka? |
|
Data: 2019-06-10 14:15:50 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Jak zmienić naciąg linek recznego - Orlando | |
Przy wahaczach na pancerzu nie ma zadnej regulacji?
|
|
Data: 2019-06-11 07:23:13 | |
Autor: heby | |
Jak zmienić naciąg linek recznego - Orlando | |
On 10/06/2019 23:15, Zenek Kapelinder wrote:
Przy wahaczach na pancerzu nie ma zadnej regulacji? Tym będa martwić się mechanicy, mnie na razie interesuje hasło "trzeba rozebrać miliard plastików żeby wyregulować" i na ile jest prawdziwe. |
|