Jak zmienić własny PIN w smartfonie?

Data: 2019-10-22 14:44:14
Autor: User
Jak zmienić własny PIN w smartfonie?
Jak zmienić własny PIN w smartfonie MS Lumia 535 DS
z systemem Windows Phone 8.1 Update?

Po kupieniu drugiej karty w salonie Orange mam tylko
jej numer telefonu i PUK. Jak uzyskać PIN?

Po włożeniu obu kart do smartfona i jego włączeniu
podaję PIN pierwszej karty. Czy daje to możliwość
korzystania z obu kart bez konieczności wyłączenia
smartfona by podać PIN drugiej karty?

Proszę o pomoc.

User

Data: 2019-10-22 17:16:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak zmienić własny PIN w smartfonie?

"User" 5daef99d$0$519$65785112@news.neostrada.pl

Jak zmienić własny PIN w smartfonie MS Lumia 535 DS
z systemem Windows Phone 8.1 Update?

Może zastanów się nad tym, co Ci potrzebne...

  - zmiana PINu własnego
  - zmiana PINu telefonu
  - zmiana PINu karty SIM

Po kupieniu drugiej karty w salonie Orange mam tylko
jej numer telefonu i PUK. Jak uzyskać PIN?

Mam masę Pomarańczowych kart SIM -- wszystkie otrzymałem
z PINem. Może zapytaj w Orange...

Po włożeniu obu kart do smartfona i jego włączeniu
podaję PIN pierwszej karty. Czy daje to możliwość
korzystania z obu kart bez konieczności wyłączenia
smartfona by podać PIN drugiej karty?

Po wyłączeniu raczej będziesz musiał ponownie podać PIN pierwszej karty...
(o ile tak chce pierwsza karta -- bywa, że nie zgadza się na omijanie PINu)

-=-

Mając PUK -- możesz ustanowić własny PIN.

-=-

Może poproś kogoś, kto Ci to ustawi tak, byś mógł z tego korzystać...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(  coma |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-10-22 18:58:29
Autor: User
[...]

Chodziło o PIN karty SIM. Ale już wiem,  ze mogę go zmienić przez 3-krotne wpisanie błędnego/jakiegokolwiek PINu  i skorzystanie z PUKa.

Po kupieniu drugiej karty w salonie Orange mam tylko
jej numer telefonu i PUK. Jak uzyskać PIN?

Mam masę Pomarańczowych kart SIM -- wszystkie otrzymałem
z PINem. Może zapytaj w Orange...

Mam biała kartkę wielkości wizytówki z pomarańczowymi napisami. Na niej jest napisany tylko nr tel. i PUK. Z niej została wyłamana karta SIM. PINu na nie NIE MA. Być możę z powodu opisanego powyżej.

[...]

Po włączeniu smartfona zawsze podaję PIN pierwszej karty. PINu drugiej nie muszę podawać - próba wypadła pomyślnie

Mając PUK -- możesz ustanowić własny PIN.
Wiem.
Może poproś kogoś, kto Ci to ustawi tak, byś mógł z tego korzystać...

Nie potrzeba. EOT.

Pozdrawiam

User

Data: 2019-10-22 19:07:18
Autor: J.F.
Użytkownik "User"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5daf3534$0$500$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 22.10.2019 o 17:16, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
[...]

Prawdopodobnie na tej drugiej karcie nie masz PIN, wiec ... nie uda Ci sie wpisac 3x blednego :-)

Byc moze wystarczy wpisac blednie do pierwszej karty ... i moze wtedy laskawie pozwoli ustawic oba.

Ale jak to taki glupi telefon ... to ciekawe, czy jasno poda, do ktorej karty wpisujesz

Ja bym skorzystal z innego telefonu, albo sprawdzil to
https://www.helpforsmartphone.com/public/en/microsoft/lumia-535/windows-phone-8-1/guides/21/Secure-phone-Microsoft-Lumia-535

J.

Data: 2019-10-23 01:32:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak zmienić własny PIN w smartfonie?

"J.F." 5daf37f1$0$510$65785112@news.neostrada.pl

Byc moze wystarczy wpisac blednie do pierwszej
karty ... i moze wtedy laskawie pozwoli ustawic oba.

PINy kart nie merdają się wzajemnie tylko dlatego, że karty
są w tym samym telefonie. Jeśli chcesz zmienić PIN którejś
z kart -- możesz to uczynić bez takich sztuczek, o ile
i karta SIM pozwala, i telefon pozwala.

Orange kiedyś dawał karty, które wymagały PINu przy uruchamianiu
telefonu -- nie można było tego wyłączyć. Można było co najwyżej
zmienić PIN.

Od dawna dostawałem normalne karty z Orange -- mogę wyłączyć
sprawdzanie PIN podczas uruchamiania telefonu. PIN i PUK
ZCP był od dawna nie na plastyku, ale na papierze czarnego
koloru, pod pomarańczowymi naklejkami, które można oderwać...

Najwyraźniej teraz Orange daje karty bez PINu.
Po co komu ten PIN, skoro numery telefonu są kradzione inaczej?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-10-23 12:53:38
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5daf91a6$0$17354$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Reczysz za takie dzialanie kazdego telefonu, a w szczegolnosci tytulowej Lumii 535 ?

[...]

O ile kojarze, to PUK na plastiku, ale moze mi sie myli operator.

Najwyraźniej teraz Orange daje karty bez PINu.
Po co komu ten PIN, skoro numery telefonu są kradzione inaczej?

Zeby ktos nie zadzwonil na twoj koszt, zeby nie odebral sms z banku, zeby nie zadzwonil do kochanki itp.
A jesli uwazasz, ze niepotrzebne ... to wylaczasz :-)

J.

Data: 2019-10-23 19:14:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Jak zmienić własny PIN w smartfonie?

"J.F." 5db031de$0$536$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Nie -- chyba, że Twoją ręką.
Miałem masę telefonów GSM (w tym 4 smartfony,
w tym 2 dualSIMy) i wszędzie było tak samo.

[...]

Źle pamiętałem -- kiedyś był na papierze pod pomarańczową
naklejką, ale od dawna jest na plastyku, obok PUKu, ale
pod czymś, co trzeba zdrapać, by poznać PIN i PUK.

Bez zdrapywania widać pomarańczowe napisy:
  Twój kod PIN
  Twój kod PUK

O ile kojarze, to PUK na plastiku, ale moze mi sie myli operator.

Teraz jest i PIN, i PUK na plastyku.

0. Nie na każdej karcie można wyłączyć.
1. Są lepsze metody kradzieży numerów.
2. Radzę sobie z SIMkami i ich PINami.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.

Data: 2019-10-22 22:16:27
Autor: gurgulenso
Jak zmienić własny PIN w smartfonie?
On 22.10.2019 14:44:14, User writes in

Jak zmienić własny PIN

QrRrRrRrRrRrwa a to co?! https://oran.ge/2W69hJm

wszystko stoi jak 'bull'!

--
fuckin 'fools everywhere

Najparszywsze ZLODZIEJE pod lupa:
http://bit.ly/2mk64rX

Data: 2019-10-23 20:46:52
Autor: Grzexs
[...]

Kiedyś to było **05*puk*nowy_pin*nowy_pin#

--
Grzexs

Data: 2019-10-23 21:42:31
Autor: Animka
W dniu 2019-10-23 o 20:46, Grzexs pisze:
Jak zmienić własny PIN w smartfonie MS Lumia 535 DS
z systemem Windows Phone 8.1 Update?

Po kupieniu drugiej karty w salonie Orange mam tylko
jej numer telefonu i PUK. Jak uzyskać PIN?

Podajesz PUK jeśli telefon jej nie rozpoznaje. PIN sobie wymyślasz sam jak chcesz blokować telefon.
Sprawdż czy dobrze karty SIM masz włożone. Mnie telefon nie rozpoznawał karty. Namęczyłam się z tym. Wreszcie porównałam wymiary z druga kartą i tę problematyczną kawałeczek przycięłam nożyczkami i telefon wreszczie kartę rozpoznał. To Virgin takie lipne karty wysyła,

[...]

Telefon sam rozpoznaje karty. Jak jedna jest nieaktywna (jeszcze) to uruchamia się z drugiej. Potem sobie ustawiasz która karta ma być pierwsza, a która druga.
Jak chcesz uruchamiać telefon za pomocą PIN-u to sobie ten pin ustalasz.
Jeżeli nie możesz uruchomic telefonu to wyjmij tę jeszcze nie skonfigurowana kartę i włącz telefon z jedną kartą.

--
animka

Data: 2019-10-24 20:56:42
Autor: ? adeus repúblicas da banana - FCK uni?o de bananas ?
Jak zmienić własny PIN w smartfonie?
Animka wrote:
Jeżeli

Tu https://oran.ge/2W69hJm podano znacznie wiecej,
nie powtarzaj sie ("rozciagajac" zbedny watek).

--
Zajebalowo WIOCHA

Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf

Data: 2019-10-23 22:11:42
Autor: Animka
[...]

Kodu PIN i instrukcji nie ma na tekturce, w którą włozona jest karta SIM?

Może ta instrukcja Ci się przyda jak nie chcesz udać się tam gdzie kupiłes tą kartę (żeby Ci pomogli).

https://komorkomat.pl/jak-odblokowac-karte-sim-poradnik/

--
animka