Jak zmniejszyć dziurki w solniczce?

Data: 2009-06-25 08:10:33
Autor: emarcin
Jak zmniejszyć dziurki w solniczce?
Dostałem w prezencie bardzo ładny komplet (solniczka, pieprzniczka i coś jeszcze z łyżeczka) z drewna oliwnego.
Niestety otwory w solniczce i pieprzniczce maja po około 2mm. Sól sie sypie ciurkiem.
Czy macie jakiś patent jak zmniejszyć te otwory, aby prezent stał się użyteczny?

Kółeczko z siatki o odpowiednich oczkach od wewnętrznej strony zakrętki
(wkleić lub może tylko włożyć).

Pozdrawiam emarcin __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4187 (20090625) __________

Data: 2009-06-25 08:48:23
Autor: Broda
emarcin pisze:
Kółeczko z siatki o odpowiednich oczkach od wewnętrznej strony zakrętki

Super! O taki patent mi chodziło.
Muszę tylko znaleźć taką siatkę, najlepiej z tworzywa.

--
broda
http://zgora.eu

Data: 2009-06-25 08:55:07
Autor: Misiek

Użytkownik "Broda" <rrudzinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:h1v6jd$1g9$2news.dialog.net.pl...
emarcin pisze:
Kółeczko z siatki o odpowiednich oczkach od wewnętrznej strony zakrętki

Super! O taki patent mi chodziło.
Muszę tylko znaleźć taką siatkę, najlepiej z tworzywa.

a nie lepiej ze stali? (kwasoodpornej, nierdzewnej.. maja atest do kontaktu ze spozywka) ?
Poza tym jak przedpisca napsal.. zostaw na tydzien albo  dwa nieuzyana solniczke w kuchni...
albo nic nie poleci albo znikome ilosci :-)

Data: 2009-06-25 09:26:48
Autor: Broda
Misiek pisze:

a nie lepiej ze stali? (kwasoodpornej, nierdzewnej.. maja atest do kontaktu ze spozywka) ?
Właśnie bałem się, że stalowa zacznie rdzewieć przy kontakcie z wilgotną solą, no ale skoro miałaby być nierdzewna i z atestem to mogłaby być.

Zresztą z tworzywa łatwiej mi będzie obrabiać, wykorzystam sitko z tworzywa sztucznego, z którego wytnę siatkę.

Poza tym jak przedpisca napsal.. zostaw na tydzien albo  dwa nieuzyana solniczke w kuchni...

Przesypałem sól z solniczki, którą obecnie używamy i sypie się ogromnym strumieniem, aż takiej wilgoci w mieszkaniu to my nie mamy, żeby zapchać te dziury, może gdybym używał solniczki w saunie to byłoby ok :)
Te otwory są naprawdę spore.

--
broda
http://zgora.eu

Data: 2009-06-24 11:20:49
Autor: Panslavista

Misiek pisze:

> [...]

strumieniem, aż takiej wilgoci w mieszkaniu to my nie mamy, żeby zapchać
te dziury, może gdybym używał solniczki w saunie to byłoby ok :)

Poliż powierzchnię, albo daj dziecku do polizania...

Data: 2009-06-25 10:58:35
Autor: P.
Jak zmniejszyć dziurki w solniczce?
Kup małe sitko, wytnij siatkę, wklej, jak radzili przedpiścy

pozdr
P.

Data: 2009-06-25 13:46:12
Autor: Broda
P. pisze:
Kup małe sitko, wytnij siatkę, wklej, jak radzili przedpiścy

Dokładnie tak zrobiłem i działa jak należy.
Dziękuję a temat uważam za zamknięty.

--
broda
http://zgora.eu

Data: 2009-06-24 14:45:39
Autor: Panslavista

P. pisze:
> Kup małe sitko, wytnij siatkę, wklej, jak radzili przedpiścy

Dokładnie tak zrobiłem i działa jak należy.
Dziękuję a temat uważam za zamknięty.

Jeszcze ten ryż do środka.

Data: 2009-07-03 11:35:20
Autor: Szymon Łuczak
Broda pisze:
P. pisze:
Kup małe sitko, wytnij siatkę, wklej, jak radzili przedpiścy

Dokładnie tak zrobiłem i działa jak należy.
Dziękuję a temat uważam za zamknięty.

a mówią że łatwiej jest kijek pocienkować niż go potem pogrubasić :)

Jak zmniejszyć dziurki w solniczce?