Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?

Data: 2011-01-04 08:52:27
Autor: Samotnik
Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?
Gówniana firma ENIRO Polska, wydająca 'Panoramę Firm' wycyganiła podstępem
(udając przed naiwną sekretarką mojego znajomego!) mój numer telefonu komórkowego. Od tego czasu, od kilku lat, zamęcza mnie telefonami z ofertami reklamy w panoramie firm, a ostatnio zaczęła sprzedawać tę bazę danych innym i już
nie mogę się opędzić od telefonów różnychs sprzedawców tonerów, mebli
biurowych i innego gówna (przyciśnięci przyznają się, że dostali bazę od
Eniro Polska). Jestem przedsiębiorcą, ale czy to oznacza, że jestem skazany
na bycie obdzwanianym kilkanaście razy dziennie przez różnych spamerów? Jak wymusić na Eniro niesprzedawanie tej bazy? Grzeczne prośby w trakcie rozmów
telefonicznych nigdy nie skutkowały. Niegrzeczne też. Numeru zmienić nie
mogę.
--
Samotnik

Data: 2011-01-04 10:04:22
Autor: Wemif
Samotnik <samotnik@wytnij.samotnik.art.pl> wrote:
[...]

Wlacz odrzucanie rozmow z numerow zastrzezonych. U mnie pomoglo
na 80% takiego spamu. Tak mam na komórce, a na stacjonarnym IVR,
ktory prosi aby wybrac costam (bez wybrania w kolko mowi to samo
nie laczac), wiekszosc dzwoniacych z callcenter nie moze wybrac nic po DTMF, wiec sie nie dodzwonia.

a.

Data: 2011-01-04 10:08:19
Autor: beherit / pn
W dniu 2011-01-04 09:52, Samotnik pisze:
 Niegrzeczne też. Numeru zmienić nie
mogę.

IMHO proste rozwiązanie:
1. zmień abonenta numeru na osobę fizyczną.
2. zgłoś niezgodność danych w ich bazie, jako osoba trzecia.
3. informuj dzwoniących, że mają zły numer :)

Data: 2011-01-04 10:35:54
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-01-04 10:08, beherit / pn pisze:
IMHO proste rozwiązanie:
1. zmień abonenta numeru na osobę fizyczną.
2. zgłoś niezgodność danych w ich bazie, jako osoba trzecia.
3. informuj dzwoniących, że mają zły numer :)

4.Bekaj do słuchawki
5.Rób z siebie wariata ( udawaj kogoś innego - najlepiej niedosłyszącą babcię )

Data: 2011-01-04 16:46:35
Autor: Massai
Tomaszek wrote:

> [...]
> 3. informuj dzwoniących, że mają zły numer :)

4.Bekaj do słuchawki
5.Rób z siebie wariata ( udawaj kogoś innego - najlepiej

6. Przenieś numer do jakiejś sieci gdzie dają bonusy za każdą minutę
przychodzącą i gadaj z nimi godzinami ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-05 13:49:16
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-01-04 17:46, Massai pisze:
6. Przenieś numer do jakiejś sieci gdzie dają bonusy za każdą minutę
przychodzącą i gadaj z nimi godzinami ;-)

Dobry pomysł. Enrio dzwoni ze stacjonarnych i nie ukrywa numerów, przynajmniej ja miałem z nimi takie przygody;)

Data: 2011-01-05 12:55:38
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 05 Jan 2011 13:49:16 +0100, Tomaszek napisał(a):

[...]

Super sprawa jak ktoś ma czas i zdrowie. Dla poważnych ludzi marna równowartość paru groszy nie zrekompensuje takiej ględźby.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-01-05 14:04:28
Autor: PesTYcyD
Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?
Ja do nich wysłałem pismo po tym jak mnie okradli, że nie życzę sobie żadnego kontaktu z tą lichwiarską firmą. I poskutkowało. A kradziez polegała na przedłużeniu umowy o prezentacji danych na stronie pf.pl którą podpisałem a okazało się że dotyczy czegoś zupełnie innego. Zaraz powiecie należy czytać umowy, ale w rozmowie z konsultantką ustaliłem warunki a faxem dostałem jakieś kody umowa na jakieś dfdr2010 i skąd ja ku... mam wiedzieć że to jakaś ich inna usługa. kasa nie duża bo 300zł ale mieć 3 stówy i ich nie mieć to razem sześć stówek. Zapłaciłem co by mi nie pyszczyli po kilku pismach bo miałem dosyć tej szopki ale złodziejom z eniro podziękowałem i proponuję wystrzegać się tej lichwiarskiej firemki.

Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?