Jak zmusić GUS do spisania mnie?

Data: 2011-05-21 02:24:52
Autor: Borys Pogoreło
Jak zmusić GUS do spisania mnie?
Dnia Fri, 20 May 2011 21:59:49 +0200, Przemysław Adam ¦miejek napisał(a):

Próbowałem spisać się przez internet, ale nie dostałem hasła na mejla
(teraz to już w ogóle po ptokach, bo czas ważno¶ci konta min±ł).

 Jakiego znów hasła na maila?

 Przecież hasło definiujesz na pierwszej stronie, a póĽniej tylko
rach-ciach i po spisie.

 https://nsp2011.spis.gov.pl/nsp.form/FormularzID.aspx

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-21 09:07:08
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
W dniu 21.05.2011 02:24, Borys Pogoreło pisze:
[...]

znaczy tfu.... linku aktywacyjnego.

 Przecież hasło definiujesz na pierwszej stronie, a póĽniej tylko
rach-ciach i po spisie.

No wła¶nie niestety nie, bo nie dostałem linku aktywacyjnego i próby
zalogowania się kończyły się informacj±, że konto nieaktywne czy jako¶ tak.

--
Przemysław Adam ¦miejek

aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchaj±. (Ef 4,29)

Data: 2011-05-21 11:02:45
Autor: Maciek.
Jak zmusić GUS do spisania mnie?
Użytkownik "Przemysław Adam ¦miejek" <niechce@spamu.pl> napisał
No wła¶nie niestety nie, bo nie dostałem linku aktywacyjnego i próby
zalogowania się kończyły się informacj±, że konto nieaktywne czy jako¶
tak.

Zmień przegl±darkę na IE i zacznij od pocz±tku. Może korzystasz z Chrome, która czasami nie wy¶wietla checkboxów? ;)

A może Twoje mieszkanie/dom ma jaki¶ dziwny status i dlatego wcze¶niej też byli¶cie niezauważeni? Np. w moim mieszkaniu nikt nie jest zameldowany i pewnie dlatego rachmistrz jak dot±d się nie pojawił...

A co na to infolinia GUS?

--
M.

Data: 2011-05-21 16:23:03
Autor: SDD
Jak zmusić GUS do spisania mnie?

Użytkownik "Maciek." <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:ir7v37$i7f$1news.onet.pl...

A może Twoje mieszkanie/dom ma jaki¶ dziwny status i dlatego wcze¶niej też

Ma status mieszkania ciagle zalewanego - wiec moze kapac na glowe. Kiedy nie kapie na glowe z kolei samo zalewa mieszkanie pod spodem - moga wiec przemoknac buty. W trosce o zdrowie rachmistrzow, GUS wykluczyl mieszkanie Tristana ze spisu. Ot co!

Pozdrawiam
SDD

Data: 2011-05-22 21:57:59
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 21.05.2011 11:02, Maciek. pisze:
[...]

O, czyżby kolejny organ państwowy okazał się podmiotem zależnym Microsoft Corporaton?

Co na to CBA?

Data: 2011-05-23 11:47:19
Autor: Dominik & Co
Jak zmusić GUS do spisania mnie?
W dniu 22-05-2011 21:57, Andrzej Lawa rzecze:

Zmień przegl±darkę na IE i zacznij od pocz±tku.

O, czyżby kolejny organ państwowy okazał się podmiotem zależnym
Microsoft Corporaton?

Bezproblemowo samospisałem się z użyciem Firefoksa pod Linuksem,
więc to nie to. To raczej nieustaj±cy pech życiowy OP ;-)

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)

Data: 2011-05-23 11:52:48
Autor: Tomasz Kaczanowski
Dominik & Co pisze:
[...]

Mnie udało się spisać uzywaj±c OWB pod Morphosem, więc w±tpię, że problemem jest przegl±darka...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2011-05-23 11:59:54
Autor: Andrzej Ława
W dniu 23.05.2011 11:52, Tomasz Kaczanowski pisze:
Dominik & Co pisze:
[...]

No to chociaż taki plus dla GUS ;)

Data: 2011-05-21 11:45:24
Autor: Maciek
Jak zmusić GUS do spisania mnie?
begin o nicku Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
bzdety:
Próbowałem spisać się przez internet, ale nie dostałem hasła na mejla
(teraz to już w ogóle po ptokach, bo czas ważności konta minął).

 Jakiego znĂłw hasĹ‚a na maila?

znaczy tfu.... linku aktywacyjnego.
Kłamiesz. Nawet sądzę, ze nie próbowałeś. Nie było żadnego linku
aktywacyjnego. Po prostu wchodziło się na stronę podawało kilka danych,
reszta danych pojawiała się sama. Potem należało sobie założyć hasło na
wypadek ponownego wejścia i kontynuować spis. Na maila nic nie przychodziło
i nie musiało przychodzić. Maila nawet nie trzeba podawać, bo ktoś może nie
mieć maila.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2011-05-22 19:41:13
Autor: Stokrotka
[...]

To zależy jak włazisz i czy pierwszy czy następny raz itp.
Byłam widziałam.
Miałam ten sam problem.

--
(tekst w nowej ortografi: Ăł->u, ch->h, rz->ĹĽ lub sz, -ii -> -i)

Data: 2011-05-22 21:51:31
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 21.05.2011 11:45, Maciek pisze:
Kłamiesz. Nawet sądzę, ze nie próbowałeś.

tak, i pytam tak sobie dla jaj.

 Nie byĹ‚o ĹĽadnego linku
aktywacyjnego. Po prostu wchodziło się na stronę podawało kilka danych,
reszta danych pojawiała się sama. Potem należało sobie założyć hasło na
wypadek ponownego wejścia i kontynuować spis.

Niestety ponowne logowanie się pojawiało mi komunikat, że konto
nieaktywne. Nie pokaĹĽÄ™ zrzutu ekranu, bo obecnie juĹĽ mam komunikat, ĹĽe
minęło 14 dni i mam spadać. Ale próba zalogowania się na konto właśnie
tak głosiła, więc wnioskowałem z tego, że nie dostałem mejla
aktywacyjnego. Zresztą Infolinka też nic nie mówiła, że nie ma być
aktywacji.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-05-22 21:54:00
Autor: spp
Jak zmusić GUS do spisania mnie?

Zresztą Infolinka też nic nie mówiła, że nie ma być
aktywacji.

A mówiła, że ma być aktywacja?

Zresztą nieważne - wygląda na to że GUS zaliczył Cię do statystycznej grupy 'cyfrowo wykluczonych' i już nic na to nie poradzisz. :(

--
spp

Data: 2011-05-22 21:59:29
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 22.05.2011 21:54, spp pisze:
Zresztą Infolinka też nic nie mówiła, że nie ma być
aktywacji.
A mówiła, że ma być aktywacja?

No mówiła, że ona z małopolski i nie wie czemu.

Zresztą nieważne - wygląda na to że GUS zaliczył Cię do statystycznej
grupy 'cyfrowo wykluczonych' i juĹĽ nic na to nie poradzisz. :(

No wiem. Ino teraz pytam jak zaciągnąć analogowego spiśnika do spisania
mnie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Jak zmusić GUS do spisania mnie?