Jak zmusić GUS do spisania mnie?

Data: 2011-05-21 10:21:04
Autor: Andy Niwiński
Jak zmusić GUS do spisania mnie?

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl>

A co nas obchodzi, że Twój Vaterland cie nie chce spissać. My z Polskim Spisem Powszechnym takich problemów nie mamy...

Data: 2011-05-22 21:57:55
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 21.05.2011 10:21, Andy Niwiński pisze:

A co nas obchodzi, że Twój Vaterland cie nie chce spissać. My z Polskim
Spisem Powszechnym takich problemów nie mamy...

Jakieś pan taki szprytny, panie jarosławie, to pan odłącz Śląsk od
Wszechpolski i będziesz pan miał to co lubisz. Zresztą, skąd pan wiesz,
żem nie jest tu na śląsku oddelegowanym ramieniem Piss? Albo możem po
pijaku granicę z Sosnowcem przekroczył nielegalnie i teraz nie mam jak
wrócić bo paszport zaginął?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-05-22 23:45:02
Autor: JK
Jak zmusiæ GUS do spisania mnie?
W dniu 2011-05-22 21:57, Przemys³aw Adam ¦miejek pisze:
W dniu 21.05.2011 10:21, Andy Niwiñski pisze:

A co nas obchodzi, ¿e Twój Vaterland cie nie chce spissaæ. My z Polskim
Spisem Powszechnym takich problemów nie mamy...

Jakie¶ pan taki szprytny, panie jaros³awie, to pan od³±cz ¦l±sk od
Wszechpolski i bêdziesz pan mia³ to co lubisz. Zreszt±, sk±d pan wiesz,
¿em nie jest tu na ¶l±sku oddelegowanym ramieniem Piss? Albo mo¿em po
pijaku granicê z Sosnowcem przekroczy³ nielegalnie i teraz nie mam jak
wróciæ bo paszport zagin±³?

A kogo to obchodzi?

JK

Data: 2011-05-23 10:10:00
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
Jak zmusiæ GUS do spisania mnie?
W dniu 22.05.2011 23:45, JK pisze:
A kogo to obchodzi?

Mariana spod koluszek.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Niech ¿adne nieprzyzwoite s³owo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, które mo¿e budowaæ, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynios³o b³ogos³awieñstwo tym, którzy go s³uchaj±. (Ef 4,29)

Jak zmusić GUS do spisania mnie?