Jak zmusić Oranże do zrozumienia czym jest mBank mobile?

Data: 2010-12-29 22:10:31
Autor: Grzexs
Jak zmusić Oranże do zrozumienia czym jest mBank mobile?
W każdym razie, chciałbym jednak jakoś przekonać Oranże do istnienia
mBank mobile i właściwego zassania numeru. Pani na infolinii też
brzmiała, jakby nie wiedziała co to mbank. Jest to wykonalne?

Ja kiedyś przenosiłem do Orange numer z Carrefour Mova. Początkowo było podobnie, kobieta stwierdziła, że nie ma takiej sieci. Na to ja stanowczo, że poczekam aż się znajdzie i rozsiadłem się na krzesełku. Na dowód istnienia pokazałem kobiecie kartę SIM. Po kilku minutach się znalazła - była pod nazwą "Mova", bez "Carrefour".

--
Grzexs

Jak zmusić Oranże do zrozumienia czym jest mBank mobile?