Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?

Data: 2011-01-04 10:08:19
Autor: beherit / pn
Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?
W dniu 2011-01-04 09:52, Samotnik pisze:
 Niegrzeczne też. Numeru zmienić nie
mogę.

IMHO proste rozwiązanie:
1. zmień abonenta numeru na osobę fizyczną.
2. zgłoś niezgodność danych w ich bazie, jako osoba trzecia.
3. informuj dzwoniących, że mają zły numer :)

Data: 2011-01-04 10:35:54
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-01-04 10:08, beherit / pn pisze:
IMHO proste rozwiązanie:
1. zmień abonenta numeru na osobę fizyczną.
2. zgłoś niezgodność danych w ich bazie, jako osoba trzecia.
3. informuj dzwoniących, że mają zły numer :)

4.Bekaj do słuchawki
5.Rób z siebie wariata ( udawaj kogoś innego - najlepiej niedosłyszącą babcię )

Data: 2011-01-04 16:46:35
Autor: Massai
Tomaszek wrote:

> [...]
> 3. informuj dzwoniących, że mają zły numer :)

4.Bekaj do słuchawki
5.Rób z siebie wariata ( udawaj kogoś innego - najlepiej

6. Przenieś numer do jakiejś sieci gdzie dają bonusy za każdą minutę
przychodzącą i gadaj z nimi godzinami ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-05 13:49:16
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-01-04 17:46, Massai pisze:
6. Przenieś numer do jakiejś sieci gdzie dają bonusy za każdą minutę
przychodzącą i gadaj z nimi godzinami ;-)

Dobry pomysł. Enrio dzwoni ze stacjonarnych i nie ukrywa numerów, przynajmniej ja miałem z nimi takie przygody;)

Data: 2011-01-05 12:55:38
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 05 Jan 2011 13:49:16 +0100, Tomaszek napisał(a):

[...]

Super sprawa jak ktoś ma czas i zdrowie. Dla poważnych ludzi marna równowartość paru groszy nie zrekompensuje takiej ględźby.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?