Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?

Data: 2011-01-05 14:04:28
Autor: PesTYcyD
Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?
Ja do nich wysłałem pismo po tym jak mnie okradli, że nie życzę sobie żadnego kontaktu z tą lichwiarską firmą. I poskutkowało. A kradziez polegała na przedłużeniu umowy o prezentacji danych na stronie pf.pl którą podpisałem a okazało się że dotyczy czegoś zupełnie innego. Zaraz powiecie należy czytać umowy, ale w rozmowie z konsultantką ustaliłem warunki a faxem dostałem jakieś kody umowa na jakieś dfdr2010 i skąd ja ku... mam wiedzieć że to jakaś ich inna usługa. kasa nie duża bo 300zł ale mieć 3 stówy i ich nie mieć to razem sześć stówek. Zapłaciłem co by mi nie pyszczyli po kilku pismach bo miałem dosyć tej szopki ale złodziejom z eniro podziękowałem i proponuję wystrzegać się tej lichwiarskiej firemki.

Jak zmusić Eniro Polska do niedzwonienia?