Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?

Data: 2012-01-19 17:14:15
Autor: nadir
Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?
Standardowo już na tej grupie. ;)- a jaki masz zasilacz?
Jedne ciągną więcej w standby inne mniej. Przy tej samej konfiguracji i ustawieniach w BIOSie, jakiś tam Chieftec pożerał u mnie 5-6 wat, ale już nowy bequiet tylko 1 wat.

Data: 2012-01-19 17:35:32
Autor: Santana

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:jf9fs7$q0f$1news.task.gda.pl...
[...]

A czym mierzysz? Pseudomiernikiem z Lidla czy cęgami?

Data: 2012-01-19 17:45:56
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-19 17:20, Użytkownik Marcin N napisał:
[...]

To zmień na model jaki ma przedpisca.

Pozdrawiam

Jak zmusić komputer, żeby nie brał prądu, gdy jest wyłączony?