Jak znaleść prawnika?

Data: 2018-05-08 13:18:21
Autor: ń
Jak znaleść prawnika?
Chyba jedyny sposób to chodzić do sądu jako publiczność tak z kwartał - pół roku i notować nazwiska pełnomocników, którzy zrobili na Tobie dobre wrażenie.
Lub wyszperać w poratlu orzeczeń podobne do Twojej sprawy wygrane, choć wtedy trzeba pomyśleć jak ustalić kto był z imienia i nazwiska pełnomocnikiem strony.

-- -- -
I powoli dochodzę do tego samego z prawnikami.
Jestem teraz przy trzecim.
Pytanie brzmi jak znaleźć skutecznego prawnika czyli takiego który wygra dla mnie sprawę.
Metoda z polecenia nie działa. Metoda na najdroższego też nie działa. Metoda na siwe włosy nie działa. Bo pan adwokat zapomina co pisał/mówił miesiąc wcześniej.
Ma ktoś pomysł jak podejść do tematu bo ja już nie mam pomysłu?

Jak znaleść prawnika?